Zal ik maar gaan?.....

Plaats reactie
Bart

Zal ik maar gaan?.....

Bericht door Bart »

Beste forumers...
Al sinds OSW heb ik op het gereformeerde forum ge-discussieerd , we waren het vaak niet eens!

Maar ... ik heb me verdiept in julie overtuigiging en heb veel geleerd !!! De Katholieken kunnen veel van julie leren als ze zich daar voor open stellen, en dat meen ik als RK zijnde.
Echter stel ik mijzelf al enige tijd de vraag of ik... nogwel kan meedoen op dit forum en ben tot de conclusie gekomen dat ik dit mischien niet meer wil.

Julie Bijbelkennis is vele malen beter als de onze en daarom (en dit meen ik) hoop ik dat nog vele katholieken zullen luisteren naar julie. ikzelf heb gelukkig de moeite genomen om naar "julie te luisteren" maar het is voor mij nu de tijd om te zeggen voor mezelf ....bartje is en blijft RK
en heeft veel geleerd van julie

Rest mij nog te zeggen 2 dingen-----------

Fil 1:21

en Crhistus ,VINCIT,REGNAT,IMPERAT

i

ik ben heel lang ziek geweest en ben dit nog steeds maar
Terri

Re: Zal ik maar gaan?.....

Bericht door Terri »

Als je het fijn vindt zou ik gewoon blijven, vooral omdat je veel hebt aan de leerzame stukjes, zo schreef je.
Ik hoop dat je helemaal mag herstellen! :)
monique

Bericht door monique »

Bart schreef:Beste forumers...
Al sinds OSW heb ik op het gereformeerde forum ge-discussieerd , we waren het vaak niet eens!

Maar ... ik heb me verdiept in julie overtuigiging en heb veel geleerd !!! De Katholieken kunnen veel van julie leren als ze zich daar voor open stellen, en dat meen ik als RK zijnde.
Echter stel ik mijzelf al enige tijd de vraag of ik... nogwel kan meedoen op dit forum en ben tot de conclusie gekomen dat ik dit mischien niet meer wil.

Julie Bijbelkennis is vele malen beter als de onze en daarom (en dit meen ik) hoop ik dat nog vele katholieken zullen luisteren naar julie. ikzelf heb gelukkig de moeite genomen om naar "julie te luisteren" maar het is voor mij nu de tijd om te zeggen voor mezelf ....bartje is en blijft RK

i

ik ben heel lang ziek geweest en ben dit nog steeds maar
ik weet ook niet veel hoor ik ben wel heel mn leven gereformeerd geweest oud gereformeerd zelfs en ik weet ook lang niet alles ik zeg altijd leef naar de dingen die in de bijbel staan en luister niet naar al dat gepraat erom heen (je kunt er wel van leren)
maar ik moet wel zeggen dat er veel regeltjes van de mensen worden bijgemaakt

bart je kunt tog ook gezellig kletsen doe ik ook af en toe :super
en je hebt steun aan mensen hier
maar het is jou keuze heh

groetjes liefs monique
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
jvdg

Bericht door jvdg »

Bart schreef:Beste forumers...

Bart, je wordt gedoogd, m.a.w. niemand legt je tot nu toe een strobeed voor de voeten.
Je zegt ons veel te leren van dit (een) reformatorisch forum.
In alle oprechtheid zeg ik je, hoewel ik het niet altijd met je eens bent, blijf bij ons.
Ook vanuit jouw achtergrond kunnen wij nog veel leren.
En je bent niet de eerste en enige die ons aan het denken hebt gezet.

Kortom, ik wens je welkom terug.
huisman

Bericht door huisman »

Nee..................Blijf :)
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Plaats reactie