Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
volgens mij heb ik ze wel gezien. Maar durfde ze niet aan te spreken.
als je voor iemand niet bang hoeft te zijn zijn het mijn ouders wel!Lassie schreef:volgens mij heb ik ze wel gezien. Maar durfde ze niet aan te spreken.
Twee dochters zijn naar Parijs vertrokken op de vroege morgen
1 dochter is vandaag jarig; ze viert het vandaag in 3 etappes en er komen zo'n 43 mensen
Aangezien ze 20 geworden is mag ze het zelf allemaal regelen en ben ik 'slechts' op de achtergrond (lees:keuken) aanwezig
zo eerst wat baantjes zwemmen met mevr. Auto
1 dochter is vandaag jarig; ze viert het vandaag in 3 etappes en er komen zo'n 43 mensen
Aangezien ze 20 geworden is mag ze het zelf allemaal regelen en ben ik 'slechts' op de achtergrond (lees:keuken) aanwezig
van harte gefeliciteerd!helma schreef:Twee dochters zijn naar Parijs vertrokken op de vroege morgen
geniet van het zwemmmoment, en sterkte met de drukte, goed dat je haar zelf laat regelen!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ichtus schreef:Beetje niksen. Want ja....

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
werken, vanavond gesprek met ambtenaar
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
vanochtend ben ik even bij m'n vriendin en een kennis langs geweest. Nu even thuis en straks even iemand in huis helpen.
oppassen op een huilbaby; 4 weken oud
- Oude-Waarheid
Als hij of zij tante Helma ziet is ze gelijk stil denk ik zo maarhelma schreef:oppassen op een huilbaby; 4 weken oud

Oude-Waarheid schreef:Als hij of zij tante Helma ziet is ze gelijk stil denk ik zo maarhelma schreef:oppassen op een huilbaby; 4 weken oud![]()
mm...viel tegen

Maar tante Helma ontdekte wel dat het flesje te snel leeg was door een te groot gat in de speen
het tweede flesje kreeg ze van tante Helma een fles met een ander speentje (wie wat bewaard heeft wat

daar deed ze 20 minuten over in plaats van 5. En laat dat werken!! Ze is gaan slapen als een roos

- MarthaMartha
lekker moe natuurlijk.... super!helma schreef:Oude-Waarheid schreef:Als hij of zij tante Helma ziet is ze gelijk stil denk ik zo maarhelma schreef:oppassen op een huilbaby; 4 weken oud![]()
mm...viel tegen![]()
Maar tante Helma ontdekte wel dat het flesje te snel leeg was door een te groot gat in de speen
het tweede flesje kreeg ze van tante Helma een fles met een ander speentje (wie wat bewaard heeft wat)
daar deed ze 20 minuten over in plaats van 5. En laat dat werken!! Ze is gaan slapen als een roos
Oja, primaire levensbehoefte van zuigelingen = zuigbehoefte .helma schreef:Oude-Waarheid schreef:Als hij of zij tante Helma ziet is ze gelijk stil denk ik zo maarhelma schreef:oppassen op een huilbaby; 4 weken oud![]()
mm...viel tegen![]()
het tweede flesje kreeg ze van tante Helma een fles met een ander speentje (wie wat bewaard heeft wat)

--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
tevreden baby met flesje afgeleverd 

- MarthaMartha
worden je adviezen dankbaar aanvaard?helma schreef:tevreden baby met flesje afgeleverd