Jo-Ann schreef:wegwerkzaamheden op de late avond![]()
![]()
vaagLassie schreef:het niet luisteren....
Tja, familie krijg je..Lassie schreef:nou dat sommige mensen niet kunnen (of willen) luisteren.
ik vraag me nu dus af hoe ik me moet opstellen naar m'n schoonouders toe. Ik weet het niet meer.(lastig)
Juist. Blijf zelf het "goede" voorbeeld geven en denk aan Galaten 5!henriët schreef:Tja, familie krijg je..Lassie schreef:nou dat sommige mensen niet kunnen (of willen) luisteren.
ik vraag me nu dus af hoe ik me moet opstellen naar m'n schoonouders toe. Ik weet het niet meer.(lastig)
maar troost je.... vrienden mag je gewoon zelf uitkiezen!
Sterkte meid!
Enne.. samen sta je toch sterk! Liefde overwint ALLES, zelfs schoonfamilie!!!!!!!!!!!!
Ja, inderdaad, het goede voorbeeld blijven geven ( alleen wordt dat vaak niet eens gezien, maar dat ligt dan niet aan jou)JolandaOudshoorn schreef:Juist. Blijf zelf het "goede" voorbeeld geven en denk aan Galaten 5!henriët schreef:Tja, familie krijg je..Lassie schreef:nou dat sommige mensen niet kunnen (of willen) luisteren.
maar troost je.... vrienden mag je gewoon zelf uitkiezen!
Sterkte meid!
Enne.. samen sta je toch sterk! Liefde overwint ALLES, zelfs schoonfamilie!!!!!!!!!!!!
sterkte!
Joh meid, laat je niet op de kast jagen door een mailtje. Echt, jij/ jullie bepalen wanneer je iets met een cadeautje doet!Lassie schreef:maar het is juist met kadootjes. Nu floepte ik er gisteren uit dat we dat ene boek (Waar we het op dat moment over hadden) nog geen letter in hadden gelezen. Maar tsja we kregen het kado en hebben het in de kast neer gezet (2 jaar geleden). Nu kreeg ik een pijnlijk mailtje.
tja, kadootjes blijven lastig.Lassie schreef:maar het is juist met kadootjes. Nu floepte ik er gisteren uit dat we dat ene boek (Waar we het op dat moment over hadden) nog geen letter in hadden gelezen. Maar tsja we kregen het kado en hebben het in de kast neer gezet (2 jaar geleden). Nu kreeg ik een pijnlijk mailtje.
Misschien was het feit dat jullie het nog niet gelezen hadden voor hen ook pijnlijk. Het beste is dan om te zeggen dat je er niet meer aan gedacht had en dat het je spijt dat je nog niets gelezen hebt en hen toezeggen dit zo snel mogelijk eens te doen ( en dat dan ook daadwerkelijk doen, al is het maar even doorbladeren)Lassie schreef:maar het is juist met kadootjes. Nu floepte ik er gisteren uit dat we dat ene boek (Waar we het op dat moment over hadden) nog geen letter in hadden gelezen. Maar tsja we kregen het kado en hebben het in de kast neer gezet (2 jaar geleden). Nu kreeg ik een pijnlijk mailtje.
Misschien vonden ze het wel zoo mooi, dat ze besloten hebben, dat boek gaan we ook cadeau geven.. en zijn ze naar de boekhandel om een nieuw exemplaar geweest?helma schreef:tja, kadootjes blijven lastig.Lassie schreef:maar het is juist met kadootjes. Nu floepte ik er gisteren uit dat we dat ene boek (Waar we het op dat moment over hadden) nog geen letter in hadden gelezen. Maar tsja we kregen het kado en hebben het in de kast neer gezet (2 jaar geleden). Nu kreeg ik een pijnlijk mailtje.
Het kado wat ik pas aan een niet nader te noemen persoon gaf was een met zorg uitgezocht dagboek van Ryle.
Twee weken later zag ik dat het boek aan iemand anders werd gegeven![]()
ach...dan zal het daar moeten zijn denk ik dan maar.
ik lees ook niet alles wat ik krijg....eigenlijk.
Daar moet je iemand toch vrij in laten?
Maar als je een boek ontvangt, mag je toch zelf bepalen of je het wel of niet leest?JolandaOudshoorn schreef:Misschien was het feit dat jullie het nog niet gelezen hadden voor hen ook pijnlijk. Het beste is dan om te zeggen dat je er niet meer aan gedacht had en dat het je spijt dat je nog niets gelezen hebt en hen toezeggen dit zo snel mogelijk eens te doen ( en dat dan ook daadwerkelijk doen, al is het maar even doorbladeren)Lassie schreef:maar het is juist met kadootjes. Nu floepte ik er gisteren uit dat we dat ene boek (Waar we het op dat moment over hadden) nog geen letter in hadden gelezen. Maar tsja we kregen het kado en hebben het in de kast neer gezet (2 jaar geleden). Nu kreeg ik een pijnlijk mailtje.
Misschien willen ze je wel wat zeggen met dat boek.
henriët schreef:Misschien vonden ze het wel zoo mooi, dat ze besloten hebben, dat boek gaan we ook cadeau geven.. en zijn ze naar de boekhandel om een nieuw exemplaar geweest?helma schreef:tja, kadootjes blijven lastig.Lassie schreef:maar het is juist met kadootjes. Nu floepte ik er gisteren uit dat we dat ene boek (Waar we het op dat moment over hadden) nog geen letter in hadden gelezen. Maar tsja we kregen het kado en hebben het in de kast neer gezet (2 jaar geleden). Nu kreeg ik een pijnlijk mailtje.
Het kado wat ik pas aan een niet nader te noemen persoon gaf was een met zorg uitgezocht dagboek van Ryle.
Twee weken later zag ik dat het boek aan iemand anders werd gegeven![]()
ach...dan zal het daar moeten zijn denk ik dan maar.
ik lees ook niet alles wat ik krijg....eigenlijk.
Daar moet je iemand toch vrij in laten?
(zulke dingen hoop ik dan altijd maar;))