Maar tussendoor gaat het ook nog ERGENS over.Heus schreef:Die lijstjes heb ik anders nog nooit gezien! En je mag van mij weten dat ik me heus wel verdiep in andere kerkverbanden. En daardoor ben ik erachter gekomen dat de kleinste verschillen ongelooflijk worden uitvergroot. En dat merkte ik ook hier. vandaar dat ik het publiceerde. Zie maar bij het uitkomen van dit boek, in een paar dagen tijd, 48 bladzijden.Auto schreef:Ik denk dat je hier maar mee moet stoppen. Dit lijstje is exact te maken over karikaturen die binnen de GGinNed over bijvoorbeeld HHK/CGK/PKN verspreid worden. Zoals ik van een collega begreep die een folder van een hulpverlener in zijn handen kreeg gedrukt van een oom omdat hij geestelijk de boel niet meer op een rij zou hebben omdat hij af en toe in een Herv. Kerk kerkte.Heus schreef:Ik heb nog een aantal voorbeelden van karikaturen over de GGiN.
.
Gaan we ons maar eens verdiepen in elkaar dan elkaar zo af te schrijven! (En dan helpt het presenteren van karikaturen echt niet)
(vergeet ook niet dat anderen precies hetzelfde kunnen zeggen en daar maken anderen zich niet druk over. Ik bedoel daar mee te zeggen dat het van 2 kanten komt, alleen als het heel direct je eigen omgeving bevat dan komt het opeens te dichtbij en daar hebben we allemaal wel eens last van)