Pas kwam ik Hmprff tegen. Ik wilde haar even spreken en ze liep een eindje voor me uit. ik dacht: ik roep haar even; maar toen....was ik haar echte naam vergeten.

Ik kon maar moeilijk heel hard: hé Hmprff!! roepen

Gelukkig hoorde je me toen mn naam noemen tegen iemand anders, die ik alleen nog maar via de telefoon had gesproken (niet van RF) en stond ik toen stil... het was wel vermakelijk geweest om jou hé hmprff te horen roepenhelma schreef:goed lezen(en goed schrijven)
Pas kwam ik Hmprff tegen. Ik wilde haar even spreken en ze liep een eindje voor me uit. ik dacht: ik roep haar even; maar toen....was ik haar echte naam vergeten.![]()
Jouw naam is niet uit te spreken.hmprff schreef:Gelukkig hoorde je me toen mn naam noemen tegen iemand anders, die ik alleen nog maar via de telefoon had gesproken (niet van RF) en stond ik toen stil... het was wel vermakelijk geweest om jou hé hmprff te horen roepenhelma schreef:goed lezen(en goed schrijven)
Pas kwam ik Hmprff tegen. Ik wilde haar even spreken en ze liep een eindje voor me uit. ik dacht: ik roep haar even; maar toen....was ik haar echte naam vergeten.![]()
ik weet alleen niet of je het zo uitgesproken had dat ik snapte dat je mij bedoelde..
ach, je weet mn echte naam, en die is prima uit te sprekenaritha schreef:Jouw naam is niet uit te spreken.hmprff schreef:Gelukkig hoorde je me toen mn naam noemen tegen iemand anders, die ik alleen nog maar via de telefoon had gesproken (niet van RF) en stond ik toen stil... het was wel vermakelijk geweest om jou hé hmprff te horen roepenhelma schreef:goed lezen(en goed schrijven)
ik weet alleen niet of je het zo uitgesproken had dat ik snapte dat je mij bedoelde..
hmprff schreef:ach, je weet mn echte naam, en die is prima uit te sprekenaritha schreef:Jouw naam is niet uit te spreken.hmprff schreef:Gelukkig hoorde je me toen mn naam noemen tegen iemand anders, die ik alleen nog maar via de telefoon had gesproken (niet van RF) en stond ik toen stil... het was wel vermakelijk geweest om jou hé hmprff te horen roepenhelma schreef:goed lezen(en goed schrijven)
dan ben ik wel benieuwd naar hoe je dacht dat ik heet, je hebt iig veel fantasie dan...albion schreef:hmprff schreef:ach, je weet mn echte naam, en die is prima uit te sprekenaritha schreef: Jouw naam is niet uit te spreken.
dacht ik nu toch dat je alleen de klinkers van je naam en achternaam vergeten bent
kunst wat is dat dan weer voor vak, iets nieuws ofzo? Lijkt me dat je dat niet uitsluitend schriftelijk doet? Heet het vak niet voluit: Culturele Kunstzinnige Vorming?helma schreef:onze zoon heeft er gister 2 gedaan; wiskunde en kunst. Alletwee prima gedaan![]()
(onze zoon van 14 die na 't eten aan de beurt was om te danken; dankte al voor de goede cijfers. Dat was wel een béétje voorbarig)
nu heeft hij pas woensdag weer de vlg...![]()
dus hij heeft een weekje 'vakantie'
heima proffies ?hmprff schreef:dan ben ik wel benieuwd naar hoe je dacht dat ik heet, je hebt iig veel fantasie dan...albion schreef:hmprff schreef:ach, je weet mn echte naam, en die is prima uit te sprekenaritha schreef: Jouw naam is niet uit te spreken.
dacht ik nu toch dat je alleen de klinkers van je naam en achternaam vergeten bent
Nee hoor.Gijs83 schreef:kunst wat is dat dan weer voor vak, iets nieuws ofzo? Lijkt me dat je dat niet uitsluitend schriftelijk doet? Heet het vak niet voluit: Culturele Kunstzinnige Vorming?
gefelie voor de oudste!helma schreef:Het 5 HAVO examen in volgens mij goed te doen; er wordt tenminste hier vrij ontspannen gedaan. Het lijkt wel vakantie.
Onze oudste is trouwens Cum Laude geslaagd voor zijn Bachelor
ik heb lak aan het LAKS.Gijs83 schreef:LAKS heeft elk jaar een record-aantal klachten. Ik snap dat klagen nooit zo goed. Waar kun je dan zoal over klagen? Is het echt zo erg?
Was "LAKS" er 25 jaar geleden ook al?Zita schreef:ik heb lak aan het LAKS.Gijs83 schreef:LAKS heeft elk jaar een record-aantal klachten. Ik snap dat klagen nooit zo goed. Waar kun je dan zoal over klagen? Is het echt zo erg?
Als er serieus iets te klagen valt (wat heus wel eens nodig zal zijn), zou dat via school geregeld moeten worden. Nu wordt er alleen opgeroepen om bij ieder examen te klagen, om zo een soepeler beoordelingsnorm te krijgen.
Nee hoor, wij regelden dat zelf. En als er een tiende bij kwam was dat mooi.Orchidee schreef:Was "LAKS" er 25 jaar geleden ook al?Zita schreef:ik heb lak aan het LAKS.Gijs83 schreef:LAKS heeft elk jaar een record-aantal klachten. Ik snap dat klagen nooit zo goed. Waar kun je dan zoal over klagen? Is het echt zo erg?
Als er serieus iets te klagen valt (wat heus wel eens nodig zal zijn), zou dat via school geregeld moeten worden. Nu wordt er alleen opgeroepen om bij ieder examen te klagen, om zo een soepeler beoordelingsnorm te krijgen.