Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
voorlichtingsavond VLC Kesteren werkweek Parijs.
Moeilijk, waar heb je last van? Laatste is juist weer een mooie bezigheid, mag ik overigens graag doen!JolandaOudshoorn schreef:Eigenlijk moet ik hard aan de slag, maar de pijn laat dat niet echt toe. Rustig aan doen vandaag, vanavond en morgenavond heb ik ook nog vergaderingen
Verder een beetje vakantievoorpret vieren door uit te zoeken wat er in de buurt van onze vakantiebestemming allemaal te beleven valt.
- MarthaMartha
aiaiai... het ging een tijd beter....JolandaOudshoorn schreef:Eigenlijk moet ik hard aan de slag, maar de pijn laat dat niet echt toe. Rustig aan doen vandaag, vanavond en morgenavond heb ik ook nog vergaderingen
Verder een beetje vakantievoorpret vieren door uit te zoeken wat er in de buurt van onze vakantiebestemming allemaal te beleven valt.
je bekken weer?
sterkte!!!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Van ons is er vandaag een zoon vertrokken naar Praag op werkweek. Stond om 05:00 op om hem naar school te brengen.helma schreef:voorlichtingsavond VLC Kesteren werkweek Parijs.

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
huisman schreef:Van ons is er vandaag een zoon vertrokken naar Praag op werkweek. Stond om 05:00 op om hem naar school te brengen.helma schreef:voorlichtingsavond VLC Kesteren werkweek Parijs.
best vroeg
Oh oh...heel leuk allemaal. Maar ik vind de kosten niet zo grappig
Van mei tot september hebben we van 3 kinderen 5 werk'weken' totaal; 2x Parijs; 3x Londen

- Oude-Waarheid
Oe la la wij gingen vroeger naar Oud Valkeveenhelma schreef:huisman schreef:Van ons is er vandaag een zoon vertrokken naar Praag op werkweek. Stond om 05:00 op om hem naar school te brengen.helma schreef:voorlichtingsavond VLC Kesteren werkweek Parijs.
best vroeg
Van mei tot september hebben we van 3 kinderen 5 werk'weken' totaal; 2x Parijs; 3x Londen

Oeffffffffff, dat is wel erg veel...helma schreef:

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
ik vind die werkweken ook belachelijk. Volgend jaar mag ik met de kids een midweek naar Londen. Het educatieve element is minimaal, de kosten maximaal.helma schreef:huisman schreef:Van ons is er vandaag een zoon vertrokken naar Praag op werkweek. Stond om 05:00 op om hem naar school te brengen.helma schreef:voorlichtingsavond VLC Kesteren werkweek Parijs.
best vroeg
ik vind het echt een beetje moeilijk. Zeg maar eens dat ze niet meemogen.
Nu had een van de leraren al een beetje laconiek gedaan over de opdrachten; zo van: nou kijk maar of je er wat mee doet.
Dan denk ik: kom op!!
Nu had een van de leraren al een beetje laconiek gedaan over de opdrachten; zo van: nou kijk maar of je er wat mee doet.

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
wat leuk!!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Geweldig, wat mooi!

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Tja dat vind ik ook zo moeilijk, om nee te zeggen...je ligt er als kind dan vaak "uit", en dat is echt heel naar...en ik gun het ze ook wel, maar is het allemaal nodig, en het kost zoveelhelma schreef:ik vind het echt een beetje moeilijk. Zeg maar eens dat ze niet meemogen.

Ikzelf mocht bijna 30 jaar geleden ook niet mee van m'n ouders, en daar ben ik altijd de "dupe" van geweest

Vanmorgen gewerkt voor het re-integratiebureau, zometeen naar de fysiotherapie, vanmiddag mijn postwijk en vanavond weer thuiswerken voor het re-integratiebureau.
ik geef nu les. Maar dankzij een lokaalwijziging kan mijn klas mij niet vinden. Ik heb maar vijf kinders. Ook weleens leuk.