slaap lekker........henriët schreef:
Goede nacht [2]
Re: Goede nacht [2]
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ook deze nachtvlinder gaat de echtelijke sponde bezoeken.vlinder schreef:Dank je
En ik hoop te mogen uitslapen.
Trusten, voorzover er hier nog meer nachtbrakers zijn.
tsja hier is het nog geen slaaptijd.
Nachtdienst??Lassie schreef:tsja hier is het nog geen slaaptijd.
'k ben zelf net thuis.. om 23:00 twee inbrekers aangehouden.. eentje dacht te vluchten door een sloot over te zwemmen. Helaas.. voor hem.. aan de andere kant stonden ook collega's

nee tijdsverschil van 6 uur. 

jvdg schreef:Ook deze nachtvlinder gaat de echtelijke sponde bezoeken.vlinder schreef:Dank je
En ik hoop te mogen uitslapen.
Trusten, voorzover er hier nog meer nachtbrakers zijn.
Ik dacht ook te kunnen uitslapen. Worden we net gebeld: zoonlief zou in een ziekenhuis zitten. (gebroken (?) pols) of we maar even geld wilden storten,
want hij had geen ziekenfondsbewijs bij zich. Ook even voor zijn vriend voorschieten, die zou een gebrokenn (?) voet hebben.
Nu maar afwachten wat er aan de hand is. Hij zit in een ziekenhuis in België.

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Ach Albion, wat een toestand...heel veel sterkte toegewenst!albion schreef:
Ik dacht ook te kunnen uitslapen. Worden we net gebeld: zoonlief zou in een ziekenhuis zitten. (gebroken (?) pols) of we maar even geld wilden storten,
want hij had geen ziekenfondsbewijs bij zich. Ook even voor zijn vriend voorschieten, die zou een gebrokenn (?) voet hebben.
Nu maar afwachten wat er aan de hand is. Hij zit in een ziekenhuis in België.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
BJD schreef:Nachtdienst??Lassie schreef:tsja hier is het nog geen slaaptijd.
'k ben zelf net thuis.. om 23:00 twee inbrekers aangehouden.. eentje dacht te vluchten door een sloot over te zwemmen. Helaas.. voor hem.. aan de andere kant stonden ook collega'sWaren Roemenen die meenden hier even wat spulletjes weg te kunnen nemen..

brrr, wat koud, om nu in de sloot te gaan zwemmen,
enfin, je geeft me weer stof voor een spannend verhaal als ik in moet vallen!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
welterusten allemaal en goede zondag!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
MarthaMartha schreef:welterusten allemaal en goede zondag!

Welterusten allen en een gezegende zondag.

- Oude-Waarheid
De rusttttttttttthenriët schreef:![]()

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!