Wat doen we vandaag ? [6]
- JolandaOudshoorn
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
huishouden, vergadering van maandag voorbereiden, vanavond spullen halen bij MM
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
gezellig!JolandaOudshoorn schreef:huishouden, vergadering van maandag voorbereiden, vanavond spullen halen bij MM
moet je er speciaal voor komen dan? Ik dacht dat je toch al in de buurt was....
Wil je dat wel dan?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- JolandaOudshoorn
Wat is dat weer voor een vraag. al moest ik ervoor naar de andere kant van het land reizen... die spullen wil ikMarthaMartha schreef:gezellig!JolandaOudshoorn schreef:huishouden, vergadering van maandag voorbereiden, vanavond spullen halen bij MM
Wil je dat wel dan?

Nee, ik vind het heerlijk om je weer even live te spreken
- MarthaMartha
Gezellig!!JolandaOudshoorn schreef:Wat is dat weer voor een vraag. al moest ik ervoor naar de andere kant van het land reizen... die spullen wil ikMarthaMartha schreef:gezellig!JolandaOudshoorn schreef:huishouden, vergadering van maandag voorbereiden, vanavond spullen halen bij MM
Wil je dat wel dan?![]()
Nee, ik vind het heerlijk om je weer even live te spreken
Demo haalt vandaag iets voor bij de koffie ....
(ik ben aan het werk, hij is aan het klussen in huis)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Vanmorgen thuiswerken voor re-integratiebureau en de verslavingsthermometer bijwerken. Vanmiddag mijn postwijk. Vanavond een aantal ritten op de rolstoelbus rijden.
Vanavond zouden Jean en ik samen op visite, maar omdat Jetje ziek is, past Jean op. En mag ik weg. ( ik zit heel de week al binnen met zieke kinderen, is niet erg, maar leuk om dan ook even eruit te gaan)
Ik ga leuke en lieve
mensen ontmoeten.
Ik ga leuke en lieve

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
ze bedoelt mijhenriët schreef:Vanavond zouden Jean en ik samen op visite, maar omdat Jetje ziek is, past Jean op. En mag ik weg. ( ik zit heel de week al binnen met zieke kinderen, is niet erg, maar leuk om dan ook even eruit te gaan)
Ik ga leuke en lieve![]()
mensen ontmoeten.

Oh trouwens,
11 jaar terug kregen we verkering.. echt zo n leuke herinnering.. meestal doen we iets samen op 14 mei, ( stellen we nu gewoon uit)

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
idd je bent een schat!helma schreef:ze bedoelt mijhenriët schreef:Vanavond zouden Jean en ik samen op visite, maar omdat Jetje ziek is, past Jean op. En mag ik weg. ( ik zit heel de week al binnen met zieke kinderen, is niet erg, maar leuk om dan ook even eruit te gaan)
mensen ontmoeten.
gisteren nog over je gehad, hoe lief enzo je bent met mensen die jou ook kenden..
henriët schreef:idd je bent een schat!helma schreef:ze bedoelt mijhenriët schreef:Vanavond zouden Jean en ik samen op visite, maar omdat Jetje ziek is, past Jean op. En mag ik weg. ( ik zit heel de week al binnen met zieke kinderen, is niet erg, maar leuk om dan ook even eruit te gaan)
mensen ontmoeten.
gisteren nog over je gehad, hoe lief enzo je bent met mensen die jou ook kenden..
oeps

heb ik juist van de week uitgelegd aan Jetje, dat er ook vreugdetranen zijnhelma schreef:henriët schreef:idd je bent een schat!helma schreef:ze bedoelt mijhenriët schreef:Vanavond zouden Jean en ik samen op visite, maar omdat Jetje ziek is, past Jean op. En mag ik weg. ( ik zit heel de week al binnen met zieke kinderen, is niet erg, maar leuk om dan ook even eruit te gaan)
mensen ontmoeten.
oeps

Vandaag dochters en vriendin van dochter "bloemschikcursus" gegeven...was erg gezellig en leuk om te doen!
Vandaag de "grote boodschappen" nog binnen zien te halen

Vandaag de "grote boodschappen" nog binnen zien te halen

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
henriët schreef:heb ik juist van de week uitgelegd aan Jetje, dat er ook vreugdetranen zijnhelma schreef:
oeps
dit is een zweetdruppel

Tot 11 uur uitslapen. Was een keer nodig.
Heerlijk buiten geweest... met de kinderen.
Geschreven in mijn dagboek... en wat zo heerlijk is... Tijd voor....Stille tijd.

Heerlijk buiten geweest... met de kinderen.
Geschreven in mijn dagboek... en wat zo heerlijk is... Tijd voor....Stille tijd.

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- JolandaOudshoorn
hihi, als je over de A15 rijdt, kunnen we naar elkaar zwaaien. Of we gaan allebei over de A12helma schreef:ze bedoelt mijhenriët schreef:Vanavond zouden Jean en ik samen op visite, maar omdat Jetje ziek is, past Jean op. En mag ik weg. ( ik zit heel de week al binnen met zieke kinderen, is niet erg, maar leuk om dan ook even eruit te gaan)
mensen ontmoeten.