Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
Ik heb er weer een lange dag op zitten, nu weer aan de studie.... 

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Helma maakt ook een heleboel mee met haar kinderschare...Orchidee schreef:helma schreef:vanmorgen verkeerd gereden; net 5 min. te laat voor het ontbijt bij Ikea
(ik dacht dat het tot 11 uur ontbijt was; maar dat bleek tot half elf te zijn)
zaten de kids om kwart voor 11 al aan een kindermenu![]()
(patatjes met gehaktballetjes; drinken en een ijsje)
ik heb zelf koffie genomen met een bak sla (met het oog op Gijs' zorg omtrent mijn gewicht)![]()
het onderzoek zou tot half 1 duren; zoonlief was om 11 uur al klaar![]()
![]()
Je blijft ook lachen met jou he...
![]()
Ik was vrijdag ook bij Ikea, en heb een lekker taartje mee naar huis genomen voor afgelopen zondag![]()
Maar goed je hebt je morgen goed besteed...

Tja dat is allemaal nog niet zo erg, als ze dan ook eens onbekommerd kon genieten van een kop koffie met iets lekkers.............................maar nee, jij hebt haar zo'n trauma aangepraat, dat ze koffie met een bak sla als ontbijt gaat etenGijs83 schreef:Helma maakt ook een heleboel mee met haar kinderschare...Orchidee schreef:helma schreef:vanmorgen verkeerd gereden; net 5 min. te laat voor het ontbijt bij Ikea
ik heb zelf koffie genomen met een bak sla (met het oog op Gijs' zorg omtrent mijn gewicht)![]()
![]()
![]()
Ik was vrijdag ook bij Ikea, en heb een lekker taartje mee naar huis genomen voor afgelopen zondag![]()

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
ik krijg vrijdag driekwart bolus; dus maak je over mij geen zorgen Orchidee
de rest hapt iemand anders er voor me af
helma schreef:ik krijg vrijdag driekwart bolus; dus maak je over mij geen zorgen Orchidee

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- MarthaMartha
Orchidee schreef:helma schreef:ik krijg vrijdag driekwart bolus; dus maak je over mij geen zorgen Orchidee

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
betekent dat: o, krijg ik maar zó'n klein stukkie?MarthaMartha schreef:Orchidee schreef:helma schreef:ik krijg vrijdag driekwart bolus; dus maak je over mij geen zorgen Orchidee

~~Soli Deo Gloria~~
- MarthaMartha
ik zou me mooi niets er van af laten happen als ik helma was .... (als het een echte zeeuwse is)Hendrikus schreef:betekent dat: o, krijg ik maar zó'n klein stukkie?MarthaMartha schreef:Orchidee schreef:helma schreef:ik krijg vrijdag driekwart bolus; dus maak je over mij geen zorgen Orchidee
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
traumaOrchidee schreef:Tja dat is allemaal nog niet zo erg, als ze dan ook eens onbekommerd kon genieten van een kop koffie met iets lekkers.............................maar nee, jij hebt haar zo'n trauma aangepraat, dat ze koffie met een bak sla als ontbijt gaat etenGijs83 schreef:Helma maakt ook een heleboel mee met haar kinderschare...Orchidee schreef:helma schreef:vanmorgen verkeerd gereden; net 5 min. te laat voor het ontbijt bij Ikea
![]()
![]()

Aan het werk en van plan lekker binnen te blijven.
En vanavond: gewoon helemaal NIETS
En vanavond: gewoon helemaal NIETS
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
tracteer je me dan op slagroomtaartGijs83 schreef:traumaOrchidee schreef:Tja dat is allemaal nog niet zo erg, als ze dan ook eens onbekommerd kon genieten van een kop koffie met iets lekkers.............................maar nee, jij hebt haar zo'n trauma aangepraat, dat ze koffie met een bak sla als ontbijt gaat etenGijs83 schreef:
Helma maakt ook een heleboel mee met haar kinderschare...Als het zo is moet ze het me maar melden

- MarthaMartha
Dit word wel een "heerlijke" discussie, zo langzamerhandhelma schreef:tracteer je me dan op slagroomtaartGijs83 schreef:traumaOrchidee schreef:Tja dat is allemaal nog niet zo erg, als ze dan ook eens onbekommerd kon genieten van een kop koffie met iets lekkers.............................maar nee, jij hebt haar zo'n trauma aangepraat, dat ze koffie met een bak sla als ontbijt gaat etenGijs83 schreef:
Helma maakt ook een heleboel mee met haar kinderschare...Als het zo is moet ze het me maar melden

al gedaan:
- hardlopen
- 3 colleges gevolgd
- 1 zelfstudie opdracht gemaakt
- 1 practicum bijgewoond
nog te doen:
- planning maken voor morgen en overmorgen
- uitzoeken hoe laat morgen de dienst begint in de maranathakerk in rotterdam...(de ene site zegt half 10 en de andere 10 uur...
)
- koken (2 dagen allenig in huis...wel stil hoor)
- ontspannen (lezen denk ik)
- bedenken of ik morgen naar Jijdaar ga in Doorn
- hardlopen
- 3 colleges gevolgd
- 1 practicum bijgewoond
nog te doen:
- uitzoeken hoe laat morgen de dienst begint in de maranathakerk in rotterdam...(de ene site zegt half 10 en de andere 10 uur...

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Bij ons is het al om 9 uur kerk ook in Rotterdam...hmprff schreef:al gedaan:
- hardlopen
- 3 colleges gevolgd
- 1 practicum bijgewoond
nog te doen:
- uitzoeken hoe laat morgen de dienst begint in de maranathakerk in rotterdam...(de ene site zegt half 10 en de andere 10 uur...)