Ik ook, maar het is in beslag genomen door mijn vrouw.Hendrikus schreef: Het aangekondigde boek van ds. C. Harinck

Of zou ze het boekske eerst censureren?

Ik ook, maar het is in beslag genomen door mijn vrouw.Hendrikus schreef: Het aangekondigde boek van ds. C. Harinck
Wij hebben het artikel in de terdege hierover gelezen en zijn inmiddels ook erg benieuwd naar het boek.jvdg schreef:Ik ook, maar het is in beslag genomen door mijn vrouw.Hendrikus schreef: Het aangekondigde boek van ds. C. Harinck![]()
Ik heb het wel al doorgebladerd en het ziet er goed uit.MarthaMartha schreef:Wij hebben het artikel in de terdege hierover gelezen en zijn inmiddels ook erg benieuwd naar het boek.jvdg schreef:Ik ook, maar het is in beslag genomen door mijn vrouw.Hendrikus schreef: Het aangekondigde boek van ds. C. Harinck![]()
Het interview was al zeer de moeite waard!
niet aanschaffen, wellicht is dit een leuk RF-bruiloftsgeschenkMarthaMartha schreef:Wij hebben het artikel in de terdege hierover gelezen en zijn inmiddels ook erg benieuwd naar het boek.jvdg schreef:Ik ook, maar het is in beslag genomen door mijn vrouw.Hendrikus schreef: Het aangekondigde boek van ds. C. Harinck![]()
JolandaOudshoorn schreef:niet aanschaffen, wellicht is dit een leuk RF-bruiloftsgeschenkMarthaMartha schreef:Wij hebben het artikel in de terdege hierover gelezen en zijn inmiddels ook erg benieuwd naar het boek.jvdg schreef:Ik ook, maar het is in beslag genomen door mijn vrouw.Hendrikus schreef: Het aangekondigde boek van ds. C. Harinck![]()
Goed plan, maarre....kunnen we wel zo lang wachten op de bespreking van het boek.JolandaOudshoorn schreef:niet aanschaffen, wellicht is dit een leuk RF-bruiloftsgeschenkMarthaMartha schreef:Wij hebben het artikel in de terdege hierover gelezen en zijn inmiddels ook erg benieuwd naar het boek.jvdg schreef:Ik ook, maar het is in beslag genomen door mijn vrouw.Hendrikus schreef: Het aangekondigde boek van ds. C. Harinck![]()
Ben je gek, er gaan wel boeken mee op huwelijksreis natuurlijk.....jvdg schreef:Goed plan, maarre....kunnen we wel zo lang wachten op de bespreking van het boek.JolandaOudshoorn schreef:niet aanschaffen, wellicht is dit een leuk RF-bruiloftsgeschenkMarthaMartha schreef:Wij hebben het artikel in de terdege hierover gelezen en zijn inmiddels ook erg benieuwd naar het boek.jvdg schreef:
Ik ook, maar het is in beslag genomen door mijn vrouw.![]()
Onze tortelduifjes gaan natuurlijk eerst op bruiloftsreis, wittebroodsweken, dan moet het nog gelezen worden.....
Dan zitten we inmiddels in augustus.
Ja,ja, je ogen zijn veel te moe na al dat getortel om nog te lezen.MarthaMartha schreef:Ben je gek, er gaan wel boeken mee op huwelijksreis natuurlijk.....
jvdg schreef:Ja,ja, je ogen zijn veel te moe na al dat getortel om nog te lezen.MarthaMartha schreef:Ben je gek, er gaan wel boeken mee op huwelijksreis natuurlijk.....
Laat staan dat je van de inhoud nog iets opneemt.
Doet me denken aan Dorus in z'n "hommage" over de marine: Zooooo zoet......albion schreef:jvdg schreef:Ja,ja, je ogen zijn veel te moe na al dat getortel om nog te lezen.MarthaMartha schreef:Ben je gek, er gaan wel boeken mee op huwelijksreis natuurlijk.....
Laat staan dat je van de inhoud nog iets opneemt.
Dat wordt natuurlijk voorlezen. De ene avond Demo en de andere avond MM
is inmiddels uitverkocht...Hendrikus schreef:
Het aangekondigde boek van ds. C. Harinck
Heb jij hem al wel dan? of zeg je alleen dat-ie uitverkocht is?helma schreef:is inmiddels uitverkocht...Hendrikus schreef:
en in herdruk.
aritha schreef:Heb jij hem al wel dan? of zeg je alleen dat-ie uitverkocht is?helma schreef:is inmiddels uitverkocht...Hendrikus schreef:
en in herdruk.
vaderdag misschien?helma schreef:aritha schreef:Heb jij hem al wel dan? of zeg je alleen dat-ie uitverkocht is?helma schreef:is inmiddels uitverkocht...Hendrikus schreef:
en in herdruk.
nee, ik heb hem niet...ik heb een boekenstop![]()
mijn zus zou hem krijgen voor moederdag, vertelde ze vanmorgen; helaas...