Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [2]
Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [2]
Hamburgers -
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Ovenschotel met:
Penne rigate, met spinazie a la creme, boursin en gehakt
Penne rigate, met spinazie a la creme, boursin en gehakt

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
helma schreef:JolandaOudshoorn schreef: Morgen Daging smoor, kip-sate, witte rijst, bami, gado gado, kool in kerriesaus en kroepoek
Klinkt goed
Vandaag wordt het heerlijke varkenshaas met chamignons en patatties.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Dat klinkt niet goedkoop!vlinder schreef:Vandaag wordt het heerlijke varkenshaas met chamignons en patatties.
Maar dat is het wel....Gijs83 schreef:Dat klinkt niet goedkoop!vlinder schreef:Vandaag wordt het heerlijke varkenshaas met chamignons en patatties.

Als je goed oplet, kun je die ingrediënten, heel voordelig kopen!Gijs83 schreef:Dat klinkt niet goedkoop!vlinder schreef:Vandaag wordt het heerlijke varkenshaas met chamignons en patatties.
Doe jij nooit boodschappen Gijs

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Nee, eigenlijk nooit.Orchidee schreef:Als je goed oplet, kun je die ingrediënten, heel voordelig kopen!Gijs83 schreef:Dat klinkt niet goedkoop!vlinder schreef:Vandaag wordt het heerlijke varkenshaas met chamignons en patatties.
Dat blijkt.Gijs83 schreef:Nee, eigenlijk nooit.Orchidee schreef:Als je goed oplet, kun je die ingrediënten, heel voordelig kopen!Gijs83 schreef:Dat klinkt niet goedkoop!vlinder schreef:Vandaag wordt het heerlijke varkenshaas met chamignons en patatties.

Gijs83 schreef:Nee, eigenlijk nooit.Orchidee schreef: Doe jij nooit boodschappen Gijs

- JolandaOudshoorn
zo, drie van de gerechten zijn klaar. En aan de kroepoek hoef ik natuurlijk ook niet veel te doen 

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Broodje bal gehakt en een lekkere huzarensalade.
Heel gemakkelijk want het is vandaag een zoete inval hier.
Heel gemakkelijk want het is vandaag een zoete inval hier.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Nou ik heb hier mensen die dat voor mij doen!Orchidee schreef:Gijs83 schreef:Nee, eigenlijk nooit.Orchidee schreef: Doe jij nooit boodschappen Gijs

Allemaal leuk en aardig...maar een beetje ervaring op doen, kan beslist geen kwaadGijs83 schreef:Nou ik heb hier mensen die dat voor mij doen!Orchidee schreef:Gijs83 schreef:Nee, eigenlijk nooit.Orchidee schreef: Doe jij nooit boodschappen Gijs![]()

Ik kom zelf uit een gezin met 5 broers onder me, maar wij hebben in onze jonge jaren ( lees: tussen ons 6e en 20e levensjaar) heel wat boodschappen gedaan voor onze moeder, en daar plukken we nu nog steeds allemaal de vruchten van!
Je leert al heel jong prijsbewust en selectief boodschappen doen, en op de aanbiedingen te letten

Ik wil in dit topic even opmerken dat Jolanda binnenkort haar eigen restaurant gaat openen en dat ik het zeer aanbeveel.
We hebben erg genoten van haar uitgebreide rijsttafel

We hebben erg genoten van haar uitgebreide rijsttafel