JolandaOudshoorn schreef:een trouwkaart
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Ja, ik ook!gertje schreef:JolandaOudshoorn schreef:een trouwkaart
Van wie was tie ook al weer?

Een fikse verkoudheid 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- MarthaMartha
molton, kleerhangers, 3 gerbera's, ovenschaal, felgroene paraplu (Ikea)
Laatst gewijzigd door MarthaMartha op 03 mei 2010, 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
alvast een Moederdagkado
nieuw bestek

nieuw bestek

Een fikse bacteriële infectie, en als toegift een zware antibiotica kuur.
De bijwerkingen van de kuur zijn niet al te prettig, ik loop te zwalken door het huis maar volgens de dokter was ik er nét op tijd bij voordat ik hoge koorts zou krijgen.
De bijwerkingen van de kuur zijn niet al te prettig, ik loop te zwalken door het huis maar volgens de dokter was ik er nét op tijd bij voordat ik hoge koorts zou krijgen.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Mariavt schreef:Een fikse bacteriële infectie, en als toegift een zware antibiotica kuur.
Ik heb altijd gehoord dat koorts juist goed is

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Maar te hoog en te lang juist nietalbion schreef:Mariavt schreef:Een fikse bacteriële infectie, en als toegift een zware antibiotica kuur.
Ik heb altijd gehoord dat koorts juist goed is.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Een nieuwe bril!! Ik zie weer kleur!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Gisteren voor mijn verjaardag:
-geld
-boekenbon
-cd van Martin Weststrate vanuit Parijs. Staan wel leuke nummers. Ik moet het alleen nog luisteren. Van een kameraad gekregen.
-geld
-boekenbon
-cd van Martin Weststrate vanuit Parijs. Staan wel leuke nummers. Ik moet het alleen nog luisteren. Van een kameraad gekregen.
Nog gefeliciteerd! Ik wist niet dat je jarig was!Gijs83 schreef:Gisteren voor mijn verjaardag:
-geld
-boekenbon
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Schone buitenramen, dankzij de ijver van m'n dochter 

Kijk, zulk gedrag moet je aanmoedigen en belonenOrchidee schreef:Schone buitenramen, dankzij de ijver van m'n dochter

Mister schreef:Kijk, zulk gedrag moet je aanmoedigen en belonenOrchidee schreef:Schone buitenramen, dankzij de ijver van m'n dochter(misschien helpt het als je nog extra hard en zielig je neus snuit en een theedoek ofzo?)

Office 2010 Nederlands
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!