Begrafenis Rens...

Plaats reactie
Mariavt

Begrafenis Rens...

Bericht door Mariavt »

Voor alle belangstellenden die naar de begrafenis van Rens willen gaan zijn hier de gegevens.

De begrafenis zal plaatsvinden op maandag 3 mei, 's morgens om 11.00 uur.

Noorderbegraafplaats
Schapendijkje 4 in Leeuwarden,

Er is ook een spreker, nl Evangelist de Heer Visser.

Alle belangstellenden kunnen zich om 10.30 uur verzamelen bij de aula bij de begraafplaats.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Tiberius
Administrator

Re: Begrafenis Rens...

Bericht door Tiberius »

Maria, is er nog gelegenheid tot condoleren/afscheid nemen?
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Tiberius schreef:Maria, is er nog gelegenheid tot condoleren/afscheid nemen?
Zie PB
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Door de afstand is het voor mij helaas onmogelijk om te gaan. Ik wens je veel sterkte toe aankomende maandag, maria!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Mariavt

Bericht door Mariavt »

JolandaOudshoorn schreef:Door de afstand is het voor mij helaas onmogelijk om te gaan. Ik wens je veel sterkte toe aankomende maandag, maria!
Dankjewel Jolanda, maar helaas kan ik door de afstand ook niet gaan omdat de auto rijp is voor de sloop en dan durf ik niet zo ver te rijden met dat ding.
Verder heb ik veel kwalen en ben ik qua gezondheid een wrak, maar dat is even off-topic.

Het feit dat we geen waardig afscheid kunnen nemen zal des te meer pijn doen omdat we ook persoonlijk geen afscheid hebben kunnen nemen vanwege de afstand en de snelheid waarmee Rens is overleden.

Nogmaals dank voor je medeleven.

Terri

Bericht door Terri »

M'n gedachten zijn bij de begrafenis.
Ik hoop dat Evangelist Visser krachtig Gods Geest mag/heeft ervaren.
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Terri schreef:M'n gedachten zijn bij de begrafenis.
Ik hoop dat Evangelist Visser krachtig Gods Geest mag/heeft ervaren.
Het was een van mijn eerste gedachte toen ik vanmorgen wakker werd.
Gek gezegd zal ik Rens toch wel missen. Zijn pb-tjes, zijn postings op Rf, de krabbels en berichtjes op Hyves en zijn gulheid. Hoe vaak kwam er wel een pb-tje: is dit niet iets voor jou?? En dan stuurde hij een doos vol boeken, een CD-tje....
Mijn zoon heeft bijv. zijn kerkbijbel van hem gekregen. En dan zijn dankbaarheid als je hem een kleinigheidje terugstuurde.
Een ding kunnen we wel zeggen: aan enthousiasme ontbrak hem het niet.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Terri

Bericht door Terri »

Weet je, hij deed me altijd denken aan "worden als een kind"
En ja er waren natuurlijk veel dingen die niet helemaal volgens "patroon" verliepen, maar toch...
Dacht vaak aan een bekend gezegde; "onze lieve Heer heeft vreemde kostgangers".
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Ook onze gedachten gingen de hele dag naar de begrafenis. Er rees de vraag, is er nog iemand geweest? Maar ik weet dat hij in jullie veler gedachten zijn en dat geeft troost. Virtueel had hij veel vrienden en ik ben ervan overtuigd dat deze vrienden ook aan hem hebben gedacht.

Helaas zaten we op het moment van de begrafenis bij de huisarts, en toen hij ons condoleerde werd het wel even moeilijk om onze emoties in bedwang te houden.

Ik heb een behoorlijke bacterie infectie in mijn lichaam en loop krom van de pijn (gelukkig heb ik een zware kuur anti-biotica) maar ik weet zeker dat, als Rens het had geweten, hij gelijk belangstellend zou hebben geïnformeerd hoe het ging. Zo wás hij gewoon.

Maar ach het mag niet zo zijn. Ik probeer het in handen van de Heere te geven.

Plaats reactie