Vorige week ging in de GG te Zwijndrecht ds. Reinders, Hersteld Hervormd predikant te Staphorst, nog voor in een SGP tijdrede.Erasmiaan schreef:Jawel hoor, daar gebeurd het ook wel.albion schreef:Wat mij opvalt dat het meestal gebeurt in OGGiN maar bij de GG zie ik dat nooit (waarschijnlijk genoeg sprekers?)Orchidee schreef:Als het maar voor een "goed doel" is, dan kan het ineens welEveline de Pater schreef:Een positief bericht: a.s. donderdag hoopt Ds. G. van Manen (GG) uit Elspeet voor te gaan in de OGGiN van Grafhorst. Het is dan wel een SGP-tijdrede, maar de dienst valt gewoon onder verantwoordelijkheid van de plaatselijke kerkenraad. Heel fijn dat dit gewoon kan! Hopelijk vind het meer navolging!![]()
(meestal...niet altijd)
Kerkdiensten
Re: kerkdiensten?
-
@ GJdeBruin: ik moet toegeven dat ik meer doelde op gewone kerkdiensten die onder een bepaalde noemer opeens geen 'echte' kerkdienst zouden zijn. In geval van een SGP-avondzou er inderdaad niets vreems aan hoeven zijn, mits het geen kerkdienst is. Maar over dat laatste kan ik niets zeggen, ben er nog nooit naartoe geweest. Ben dan ook geen SGP-er.
@ Orchidee: zou zou ik het niet willen noemen. Ik vind het een kwalijke zaak dat een deel van de GG-predikanten zo verrechtst.
@ Orchidee: zou zou ik het niet willen noemen. Ik vind het een kwalijke zaak dat een deel van de GG-predikanten zo verrechtst.
Zeker op uitnodiging van de SGP-kiesvereniging of niet?Tiberius schreef: Vorige week ging in de GG te Zwijndrecht ds. Reinders, Hersteld Hervormd predikant te Staphorst, nog voor in een SGP tijdrede.
Komende dinsdag, 27 april, hoopt ds. J. Goudriaan uit Ede te spreken voor de GBS in de Gereformeerde Gemeente in Nederland te Rhenen. Aanvang 19.30 uur.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Klopt.Gijs83 schreef:Zeker op uitnodiging van de SGP-kiesvereniging of niet?Tiberius schreef: Vorige week ging in de GG te Zwijndrecht ds. Reinders, Hersteld Hervormd predikant te Staphorst, nog voor in een SGP tijdrede.
Het is wel geen kerkdienst maar toch.
Slotavond M.V. CGK Overberg spreker Ds W Pieters HHK predikant te Garderen.(Over de Efeze brief)
Allen van harte welkom.(jong en oud, man en vrouw)
Ook een voorbeeld van over de kerkmuren heenkijken.
Slotavond M.V. CGK Overberg spreker Ds W Pieters HHK predikant te Garderen.(Over de Efeze brief)
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
misschien is het praktisch als je aangeeft waar men naar toe kan gaan, welke dag, welke tijd, welk gebouw! mvg Jethuisman schreef:Het is wel geen kerkdienst maar toch.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ons kerkgebouw "De Buurthucht"in Overberghenriët schreef:misschien is het praktisch als je aangeeft waar men naar toe kan gaan, welke dag, welke tijd, welk gebouw! mvg Jethuisman schreef:Het is wel geen kerkdienst maar toch.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
dus vanavond kan ik er naar toe??huisman schreef:Ons kerkgebouw "De Buurthucht"in Overberghenriët schreef:misschien is het praktisch als je aangeeft waar men naar toe kan gaan, welke dag, welke tijd, welk gebouw! mvg Jethuisman schreef:Het is wel geen kerkdienst maar toch.

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Sorry..... Dinsdag 27 april om 19.45 welkomhenriët schreef:dus vanavond kan ik er naar toe??huisman schreef:Ons kerkgebouw "De Buurthucht"in Overberghenriët schreef:misschien is het praktisch als je aangeeft waar men naar toe kan gaan, welke dag, welke tijd, welk gebouw! mvg Jethuisman schreef:Het is wel geen kerkdienst maar toch.

ok,huisman schreef:
Sorry..... Dinsdag 27 april om 19.45 welkom
k zal Jean eens lief aankijken:), maar die zit overvol in zn werk..dus, k weet niet...
't is tot kwart over 9; dus daarna ben je bij ons welkom om de koffie 

- Oude-Waarheid
Nu gaat ze Jean heel lief aan kijken denk ikhelma schreef:'t is tot kwart over 9; dus daarna ben je bij ons welkom om de koffie

je ziet het al voor jeOude-Waarheid schreef:Nu gaat ze Jean heel lief aan kijken denk ikhelma schreef:'t is tot kwart over 9; dus daarna ben je bij ons welkom om de koffie

D.V. Morgenavond de laatste Bijbellezing van ds. D. de Wit in het kerkgebouw van de Gereformeerde Gemeenten "De Tabernakel" in Rijssen-West.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«