Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [2]
Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [2]
Het is uiteindelijk yoghurt, een kopje thee en 3 biskwietjes (hoe schrijf je dat eigenlijk?) geworden. 

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- MarthaMartha
vlinder schreef:Het is uiteindelijk yoghurt, een kopje thee en 3 biskwietjes (hoe schrijf je dat eigenlijk?) geworden.

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ah, jij drinkt tenminste nog vitaminen.MarthaMartha schreef:vlinder schreef:Het is uiteindelijk yoghurt, een kopje thee en 3 biskwietjes (hoe schrijf je dat eigenlijk?) geworden.hier 3 plakjes boterhamworst, een bakje chips en 2 versgeperste sinaasappels...

- MarthaMartha
om mijn geweten te sussenvlinder schreef:Ah, jij drinkt tenminste nog vitaminen.MarthaMartha schreef:vlinder schreef:Het is uiteindelijk yoghurt, een kopje thee en 3 biskwietjes (hoe schrijf je dat eigenlijk?) geworden.hier 3 plakjes boterhamworst, een bakje chips en 2 versgeperste sinaasappels...

was dit wat je bedoelde met vrouwen die altijd zelf hun boontjes konden doppen, na hun trouwen (of er net voor) opeens niet meer zelfstandig zijn. Oftewel...altijd gewoon hebben kunnen koken en nu zo'n soort maaltijd in elkaar flansen wanneer de mannen er niet zijn?MarthaMartha schreef:vlinder schreef:Het is uiteindelijk yoghurt, een kopje thee en 3 biskwietjes (hoe schrijf je dat eigenlijk?) geworden.hier 3 plakjes boterhamworst, een bakje chips en 2 versgeperste sinaasappels...

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
- MarthaMartha
huh? nee, het ging daar over het "missen" gevoel, niet over zelfstandigheid in mijn stukje....hmprff schreef:was dit wat je bedoelde met vrouwen die altijd zelf hun boontjes konden doppen, na hun trouwen (of er net voor) opeens niet meer zelfstandig zijn. Oftewel...altijd gewoon hebben kunnen koken en nu zo'n soort maaltijd in elkaar flansen wanneer de mannen er niet zijn?MarthaMartha schreef:vlinder schreef:Het is uiteindelijk yoghurt, een kopje thee en 3 biskwietjes (hoe schrijf je dat eigenlijk?) geworden.hier 3 plakjes boterhamworst, een bakje chips en 2 versgeperste sinaasappels...
dit heeft gewoon te maken met geen zin (op kunnen brengen)... (en komt gelukkig niet al te vaak voor)

volgens mij ging het daar ook over zelf een lampje kunnen verwisselen...toch?MarthaMartha schreef:huh? nee, het ging daar over het "missen" gevoel, niet over zelfstandigheid in mijn stukje....hmprff schreef:was dit wat je bedoelde met vrouwen die altijd zelf hun boontjes konden doppen, na hun trouwen (of er net voor) opeens niet meer zelfstandig zijn. Oftewel...altijd gewoon hebben kunnen koken en nu zo'n soort maaltijd in elkaar flansen wanneer de mannen er niet zijn?MarthaMartha schreef:vlinder schreef:Het is uiteindelijk yoghurt, een kopje thee en 3 biskwietjes (hoe schrijf je dat eigenlijk?) geworden.hier 3 plakjes boterhamworst, een bakje chips en 2 versgeperste sinaasappels...
dit heeft gewoon te maken met geen zin (op kunnen brengen)... (en komt gelukkig niet al te vaak voor)
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
ehm..ik kook eigenlijk nooit.... 

- MarthaMartha
dat was ik niethmprff schreef:volgens mij ging het daar ook over zelf een lampje kunnen verwisselen...toch?MarthaMartha schreef:huh? nee, het ging daar over het "missen" gevoel, niet over zelfstandigheid in mijn stukje....hmprff schreef:was dit wat je bedoelde met vrouwen die altijd zelf hun boontjes konden doppen, na hun trouwen (of er net voor) opeens niet meer zelfstandig zijn. Oftewel...altijd gewoon hebben kunnen koken en nu zo'n soort maaltijd in elkaar flansen wanneer de mannen er niet zijn?MarthaMartha schreef:
hier 3 plakjes boterhamworst, een bakje chips en 2 versgeperste sinaasappels...

-
Het witte goud (asperges) met ham, ei met zelfgemaakte aardappelpuree en een heerlijk glas witte wijn.
Al moet ik het zelf zeggen...het smaakt prima en is voor herhaling vatbaar.
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
tjap tjoy
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
boboti. Het blijft bijzonder dat wij als drie redelijk vraatzuchtige mensen zes maaltijden kunnen halen uit een pak dat beweert 2-3 personen te kunnen voeden.
En als toetje mierwalgelijkzoete griesmeelpap (de pudding bliefde niet stijf te worden) met bramensap. Het pakje moest op. Brrrrr. M'n tanden staan er krom van.
En als toetje mierwalgelijkzoete griesmeelpap (de pudding bliefde niet stijf te worden) met bramensap. Het pakje moest op. Brrrrr. M'n tanden staan er krom van.
Broodjes shoarma met lekkere ijsbergsla met komkommer en augurkjes
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- MarthaMartha
Wow... trots op je! klinkt goed, wanneer mag ik komen meeëten?Democritus schreef:Het witte goud (asperges) met ham, ei met zelfgemaakte aardappelpuree en een heerlijk glas witte wijn.

laat ik nou denken dat jullie samen een dineetje hadden!! Maar je was er dus nieteens bij???MarthaMartha schreef:Wow... trots op je! klinkt goed, wanneer mag ik komen meeëten?Democritus schreef:Het witte goud (asperges) met ham, ei met zelfgemaakte aardappelpuree en een heerlijk glas witte wijn.