Kijk, dat noem ik nou nog eens gastvrijheid...CHAPEAU!!!JolandaOudshoorn schreef:Tot 5 mei. Je hebt dus wel even de tijdhelma schreef:tot hoe lang duurt het?JolandaOudshoorn schreef:vanavond wordt het verlichtingsfeest van ons dorp geopend. Een auto vrij dorp, waarbij iedereen op straat loopt/fietst/praat. Oergezellig!! En het wordt zooooo mooi. Gisteren ons opberghok van de kinderclub opgeruimd, reed om kwart voor tien door het dorp, alles werd getest, mensen die de laatste dingetjes maakten, buren die samen tevreden het resultaat bewonderden....
Het is echt een aanrader om te komen kijken, je mag bij ons een bakkie komen doen!!
Overigens heb ik het gisteren met een van mijn mede-leidinggevende gesproken over MM. Een oud-collega van hem was bevriend met haar en dreigde roet in mijn uitje naar MM te gooien...
vooral dat bakkie maakt het aantrekkelijkEn jij mag ook wel mee-eten hoor, gezellig met al je kids en zelfs je man mag mee
Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- JolandaOudshoorn
Jij ben ook welkom hoorOrchidee schreef:Kijk, dat noem ik nou nog eens gastvrijheid...CHAPEAU!!!JolandaOudshoorn schreef:Tot 5 mei. Je hebt dus wel even de tijdhelma schreef:tot hoe lang duurt het?JolandaOudshoorn schreef:vanavond wordt het verlichtingsfeest van ons dorp geopend. Een auto vrij dorp, waarbij iedereen op straat loopt/fietst/praat. Oergezellig!! En het wordt zooooo mooi. Gisteren ons opberghok van de kinderclub opgeruimd, reed om kwart voor tien door het dorp, alles werd getest, mensen die de laatste dingetjes maakten, buren die samen tevreden het resultaat bewonderden....
Het is echt een aanrader om te komen kijken, je mag bij ons een bakkie komen doen!!
Overigens heb ik het gisteren met een van mijn mede-leidinggevende gesproken over MM. Een oud-collega van hem was bevriend met haar en dreigde roet in mijn uitje naar MM te gooien...
vooral dat bakkie maakt het aantrekkelijkEn jij mag ook wel mee-eten hoor, gezellig met al je kids en zelfs je man mag mee

Ik weet, mijn Verlosser leeft
hier staat de deur ook altijd open....
tis hier soms ook net de zoete inval.
Vandaag ga ik vooral leuke dingen doen. Shoppen in de stad (boodschappen voor de vakantie halen).

tis hier soms ook net de zoete inval.
Vandaag ga ik vooral leuke dingen doen. Shoppen in de stad (boodschappen voor de vakantie halen).
Zal wel niet vroeg worden en mogen de kleintjes ook lang opblijven?JolandaOudshoorn schreef:vanavond wordt het verlichtingsfeest van ons dorp geopend. Een auto vrij dorp, waarbij iedereen op straat loopt/fietst/praat. Oergezellig!! En het wordt zooooo mooi. Gisteren ons opberghok van de kinderclub opgeruimd, reed om kwart voor tien door het dorp, alles werd getest, mensen die de laatste dingetjes maakten, buren die samen tevreden het resultaat bewonderden....
bruiloft Wilma van den Berg
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Vandaag afscheid van de 4e klassers:
1. ontbijt aangeboden aan alle leraren/leraressen
2. alle kinderen komen op een alternatieve manier naar school (foto's komen eraan)
3. de 4e klassers trakteren alle leerlingen van de school
Lessen beginnen het derde uur.
1. ontbijt aangeboden aan alle leraren/leraressen
2. alle kinderen komen op een alternatieve manier naar school (foto's komen eraan)
3. de 4e klassers trakteren alle leerlingen van de school
Lessen beginnen het derde uur.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
de Wilma die hier altijd op het forum was...?henriët schreef:bruiloft Wilma van den Berg
- JolandaOudshoorn
Tuurlijk!!!Gijs83 schreef:Zal wel niet vroeg worden en mogen de kleintjes ook lang opblijven?JolandaOudshoorn schreef:vanavond wordt het verlichtingsfeest van ons dorp geopend. Een auto vrij dorp, waarbij iedereen op straat loopt/fietst/praat. Oergezellig!! En het wordt zooooo mooi. Gisteren ons opberghok van de kinderclub opgeruimd, reed om kwart voor tien door het dorp, alles werd getest, mensen die de laatste dingetjes maakten, buren die samen tevreden het resultaat bewonderden....
inderdaadGijs83 schreef:de Wilma die hier altijd op het forum was...?henriët schreef:bruiloft Wilma van den Berg
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
JolandaOudshoorn schreef:vanavond wordt het verlichtingsfeest van ons dorp geopend. Een auto vrij dorp, waarbij iedereen op straat loopt/fietst/praat. Oergezellig!! En het wordt zooooo mooi. Gisteren ons opberghok van de kinderclub opgeruimd, reed om kwart voor tien door het dorp, alles werd getest, mensen die de laatste dingetjes maakten, buren die samen tevreden het resultaat bewonderden....

vertel...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- JolandaOudshoorn
o,o worden we nu weer nieuwsgierig????MarthaMartha schreef:JolandaOudshoorn schreef:vanavond wordt het verlichtingsfeest van ons dorp geopend. Een auto vrij dorp, waarbij iedereen op straat loopt/fietst/praat. Oergezellig!! En het wordt zooooo mooi. Gisteren ons opberghok van de kinderclub opgeruimd, reed om kwart voor tien door het dorp, alles werd getest, mensen die de laatste dingetjes maakten, buren die samen tevreden het resultaat bewonderden....
Overigens heb ik het gisteren met een van mijn mede-leidinggevende gesproken over MM. Een oud-collega van hem was bevriend met haar en dreigde roet in mijn uitje naar MM te gooien...![]()
![]()
![]()
![]()
vertel...
Vanmorgen zegeltjes geplakt
ondertussen muffins met aardbeienyoghurt erdoor gebakken
vanmiddag hapjesschaal e.d. klaarmaken
en tafel feestelijk dekken, en zorgen dat alles klaar staat voor het eten
vanav bingo op m'n werk

ondertussen muffins met aardbeienyoghurt erdoor gebakken
vanmiddag hapjesschaal e.d. klaarmaken
en tafel feestelijk dekken, en zorgen dat alles klaar staat voor het eten
vanav bingo op m'n werk
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
- MarthaMartha
nee hoor, dat ben ik altijd alJolandaOudshoorn schreef:o,o worden we nu weer nieuwsgierig????MarthaMartha schreef:JolandaOudshoorn schreef:vanavond wordt het verlichtingsfeest van ons dorp geopend. Een auto vrij dorp, waarbij iedereen op straat loopt/fietst/praat. Oergezellig!! En het wordt zooooo mooi. Gisteren ons opberghok van de kinderclub opgeruimd, reed om kwart voor tien door het dorp, alles werd getest, mensen die de laatste dingetjes maakten, buren die samen tevreden het resultaat bewonderden....
Overigens heb ik het gisteren met een van mijn mede-leidinggevende gesproken over MM. Een oud-collega van hem was bevriend met haar en dreigde roet in mijn uitje naar MM te gooien...![]()
![]()
![]()
![]()
vertel...

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Heb je nog altijd contact met haar of is het toevallig familie?henriët schreef:inderdaadGijs83 schreef:de Wilma die hier altijd op het forum was...?henriët schreef:bruiloft Wilma van den Berg
het is geen familie.Gijs83 schreef:Heb je nog altijd contact met haar of is het toevallig familie?henriët schreef:inderdaadGijs83 schreef:de Wilma die hier altijd op het forum was...?henriët schreef:bruiloft Wilma van den Berg
Maar via rf een zeer goede vriendin geworden.

Enne, ze komt heel erg in de buurt wonen