Hopenlijk vanmiddag ook nog even

ik weet het inmiddels; het is nu niet handig om hier weg te zijn.henriët schreef:Welkom!helma schreef:'oppassen' op mijn nichtjes (is mijn man nu halen)
vanmorgen tijdelijke 'pastorie' schoonmaken
vanmiddag druk in eigen huishouden
wellicht op kraambezoek
vanavond afscheid nemen bij mijn ouders.
vandaag beslissen of ik morgen met de trein naar Zeeland ga en een nachtje Jet er aan vastplak.
Alle begrip!helma schreef:ik weet het inmiddels; het is nu niet handig om hier weg te zijn.henriët schreef:Welkom!helma schreef:'oppassen' op mijn nichtjes (is mijn man nu halen)
vanmorgen tijdelijke 'pastorie' schoonmaken
vanmiddag druk in eigen huishouden
wellicht op kraambezoek
vanavond afscheid nemen bij mijn ouders.
vandaag beslissen of ik morgen met de trein naar Zeeland ga en een nachtje Jet er aan vastplak.
Mijn nichtje heeft eind van de morgen een dochtertje gekregen; het is uiteindelijk keizersnee geworden.
Ik wil er nu voor mijn schoonzus en haar gezin zijn.
Vanmiddag met de meisjes een kadomand maken
en chocolaatjes smelten en versieren met rose muisjes
In Duitsland, stukje over de grens bij Arnhem, de restanten van een Romeinse nederzetting, met museum... erg leuk!albion schreef:Excursie klas 1 voorbereiden. Wat gaan we doen? Waar eten we? Wat doen we voor ontspanning?
Valt niet mee om binnen het budget te blijven. Ik zag iets heel leuks in Belgie. Hidrodoe park (dichtbij Antwerpen).
Maar daar kunnen we de CJP pas niet gebruiken. Dus maar weer opnieuw beginnen.
Dat is juist het probleem. De CJP pas kan in het buitenland niet gebruikt worden. En die moeten wij gebruiken om de kosten te drukken.MarthaMartha schreef:In Duitsland, stukje over de grens bij Arnhem, de restanten van een Romeinse nederzetting, met museum... erg leuk!albion schreef:Excursie klas 1 voorbereiden. Wat gaan we doen? Waar eten we? Wat doen we voor ontspanning?
Valt niet mee om binnen het budget te blijven. Ik zag iets heel leuks in Belgie. Hidrodoe park (dichtbij Antwerpen).
ohw, oké....albion schreef:Dat is juist het probleem. De CJP pas kan in het buitenland niet gebruikt worden. En die moeten wij gebruiken om de kosten te drukken.MarthaMartha schreef:In Duitsland, stukje over de grens bij Arnhem, de restanten van een Romeinse nederzetting, met museum... erg leuk!albion schreef:Excursie klas 1 voorbereiden. Wat gaan we doen? Waar eten we? Wat doen we voor ontspanning?
Maar daar kunnen we de CJP pas niet gebruiken. Dus maar weer opnieuw beginnen.![]()
Maar overigens bedankt voor het meedenken.
Vliegtuigmuseum Soesterberg, toegang is volgens mij nog steeds gratis. En de exposities zijn best boeiend.albion schreef:Excursie klas 1 voorbereiden. Wat gaan we doen? Waar eten we? Wat doen we voor ontspanning?
tot hoe lang duurt het?JolandaOudshoorn schreef:vanavond wordt het verlichtingsfeest van ons dorp geopend. Een auto vrij dorp, waarbij iedereen op straat loopt/fietst/praat. Oergezellig!! En het wordt zooooo mooi. Gisteren ons opberghok van de kinderclub opgeruimd, reed om kwart voor tien door het dorp, alles werd getest, mensen die de laatste dingetjes maakten, buren die samen tevreden het resultaat bewonderden....
Het is echt een aanrader om te komen kijken, je mag bij ons een bakkie komen doen!!
Overigens heb ik het gisteren met een van mijn mede-leidinggevende gesproken over MM. Een oud-collega van hem was bevriend met haar en dreigde roet in mijn uitje naar MM te gooien...
Tot 5 mei. Je hebt dus wel even de tijdhelma schreef:tot hoe lang duurt het?JolandaOudshoorn schreef:vanavond wordt het verlichtingsfeest van ons dorp geopend. Een auto vrij dorp, waarbij iedereen op straat loopt/fietst/praat. Oergezellig!! En het wordt zooooo mooi. Gisteren ons opberghok van de kinderclub opgeruimd, reed om kwart voor tien door het dorp, alles werd getest, mensen die de laatste dingetjes maakten, buren die samen tevreden het resultaat bewonderden....
Het is echt een aanrader om te komen kijken, je mag bij ons een bakkie komen doen!!
Overigens heb ik het gisteren met een van mijn mede-leidinggevende gesproken over MM. Een oud-collega van hem was bevriend met haar en dreigde roet in mijn uitje naar MM te gooien...
vooral dat bakkie maakt het aantrekkelijk
aha!!JolandaOudshoorn schreef:Tot 5 mei. Je hebt dus wel even de tijdhelma schreef:tot hoe lang duurt het?JolandaOudshoorn schreef:vanavond wordt het verlichtingsfeest van ons dorp geopend. Een auto vrij dorp, waarbij iedereen op straat loopt/fietst/praat. Oergezellig!! En het wordt zooooo mooi. Gisteren ons opberghok van de kinderclub opgeruimd, reed om kwart voor tien door het dorp, alles werd getest, mensen die de laatste dingetjes maakten, buren die samen tevreden het resultaat bewonderden....
vooral dat bakkie maakt het aantrekkelijkEn jij mag ook wel mee-eten hoor, gezellig met al je kids en zelfs je man mag mee