Daar zijn ze inmiddels wel een beetje klaar mee.Democritus schreef:Is dat ook wat voor een JV?fluitje schreef:Dat heeft ene Yoep toch al eens gedaan? Of heet jouw konijn geen Flappie?Democritus schreef:Waarover gaat de spreekbeurt?fluitje schreef:Vandaag aan het werk, dan als een speer naar huis, opfrissen en omkleden en dan de weg op om elders een spreekbeurt te houden.
Mijn konijn?
Nee, ik hoop met een aantal te gaan nadenken over: 'Internet, communicatie en gaming, de belevingswereld van jongeren'.
Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
-
Hoe weet jij dat? Ik denk dat als je iemand met een achtergrond als Fluitje met een dergelijk verhaal komt vertellen dat het wel eens heel wat beter overkomt als de zoveelste predikant die eigenlijk niet goed weet waar die het over heeft.Tiberius schreef: Daar zijn ze inmiddels wel een beetje klaar mee.
Ik weet nog goed dat we in een werkweek op de Driestar twee lezingen over popmuziek hadden. één van een niet nader te noemen ds en één van Johan Vreugde(n)hil. Bij de eerste zat iedereen te draaien maar bij de laatste was het muisstil.
Niet dat ik het gedrag wil goed praten maar soms voldoet de ene spreker beter als de andere.
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
Heeft een rechercheur daar ook verstand van of rechercheer veel onder jongeren die zich daar aan te buiten gaan?fluitje schreef:Dat heeft ene Yoep toch al eens gedaan? Of heet jouw konijn geen Flappie?Democritus schreef:Waarover gaat de spreekbeurt?fluitje schreef:Vandaag aan het werk, dan als een speer naar huis, opfrissen en omkleden en dan de weg op om elders een spreekbeurt te houden.
Mijn konijn?
Nee, ik hoop met een aantal te gaan nadenken over: 'Internet, communicatie en gaming, de belevingswereld van jongeren'.
Je weet niet half waar een hedendaagse rechercheur vandaag de dag verstand van heeft of anders gezegd: mee te maken krijgt.Gijs83 schreef:Heeft een rechercheur daar ook verstand van of rechercheer veel onder jongeren die zich daar aan te buiten gaan?fluitje schreef:Dat heeft ene Yoep toch al eens gedaan? Of heet jouw konijn geen Flappie?Democritus schreef:Waarover gaat de spreekbeurt?fluitje schreef:Vandaag aan het werk, dan als een speer naar huis, opfrissen en omkleden en dan de weg op om elders een spreekbeurt te houden.
Mijn konijn?
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Ik PB je er later over, Demo.Democritus schreef:Is dat ook wat voor een JV?fluitje schreef:Dat heeft ene Yoep toch al eens gedaan? Of heet jouw konijn geen Flappie?Democritus schreef:Waarover gaat de spreekbeurt?fluitje schreef:Vandaag aan het werk, dan als een speer naar huis, opfrissen en omkleden en dan de weg op om elders een spreekbeurt te houden.
Mijn konijn?
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
lekker wezen baantjestrekken met mevrouw Auto
nu hard aan t werk in de keuken
mijn zusje komt zo strijken
vanmiddag kinderfeestje dochter van 6; eerst patatjes eten en dan neem ik ze mee naar een speeltuin in de buurt
nu hard aan t werk in de keuken
mijn zusje komt zo strijken
vanmiddag kinderfeestje dochter van 6; eerst patatjes eten en dan neem ik ze mee naar een speeltuin in de buurt
Jarenlang met jeugd omgegaan; als je zo'n onderwerp aankondigt, beginnen ze al te zuchten en is de opkomst een stuk minder.Democritus schreef:Hoe weet jij dat?Tiberius schreef: Daar zijn ze inmiddels wel een beetje klaar mee.
Dit soort onderwerpen wordt op JV's altijd door mensen uit de praktijk ingeleid; eigenlijk nooit door een predikant.Democritus schreef:Ik denk dat als je iemand met een achtergrond als Fluitje met een dergelijk verhaal komt vertellen dat het wel eens heel wat beter overkomt als de zoveelste predikant die eigenlijk niet goed weet waar die het over heeft.
Zo de strijk en vrouwgoed weg gewerkt. De 1e was hangt al heerlijk aan de waslijn te wapperen de 2e was is ook al bijna klaar. k Ben vanochtend al druk bezig geweest. Heerlijk gevoel geeft dat.
voor de rest staat het volgende nog op de planning: boodschappen doen, ramen lappen, ff bij wat kennissen om het hoekje kijken (eventueel nog ff helpen) en vanavond gezellig een vriendin te eten krijgen.
Kortom een gezellig en rustig dagje.
voor de rest staat het volgende nog op de planning: boodschappen doen, ramen lappen, ff bij wat kennissen om het hoekje kijken (eventueel nog ff helpen) en vanavond gezellig een vriendin te eten krijgen.
Kortom een gezellig en rustig dagje.
Vanmorgen thuiswerken voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk weer proberen en vanavond(als ik niet te moe ben) naar de Bijbellezing van Ds.D.de Wit over Psalm 89.
Lassie schreef:Zo de strijk en vrouwgoed weg gewerkt.

verjaardagsgastjes afgeleverd; liep gesmeerd.
nog een leuke ontmoeting in de speeltuin met iemand die ik zo'n 18 jaar niet had gezien; zusje van een vroegere schoolvriendin.

nog een leuke ontmoeting in de speeltuin met iemand die ik zo'n 18 jaar niet had gezien; zusje van een vroegere schoolvriendin.
Deels met je eens Tib. Alleen vergeet niet dat een JV dynamisch is en dat er nieuwe lichtingen komen.Tiberius schreef:Jarenlang met jeugd omgegaan; als je zo'n onderwerp aankondigt, beginnen ze al te zuchten en is de opkomst een stuk minder.Democritus schreef:Hoe weet jij dat?Tiberius schreef: Daar zijn ze inmiddels wel een beetje klaar mee.
Dit soort onderwerpen wordt op JV's altijd door mensen uit de praktijk ingeleid; eigenlijk nooit door een predikant.Democritus schreef:Ik denk dat als je iemand met een achtergrond als Fluitje met een dergelijk verhaal komt vertellen dat het wel eens heel wat beter overkomt als de zoveelste predikant die eigenlijk niet goed weet waar die het over heeft.
Overigens vind ik het belangrijker dat allereerst ook ouders (en misschien in het verlengde daarvan jeugdleiders/ambtsdragers) geïnformeerd worden aangezien de jongeren het toch al weten.
Tiberius schreef:Dit soort onderwerpen wordt op JV's altijd door mensen uit de praktijk ingeleid; eigenlijk nooit door een predikant.

Een predikant is geen mens van/uit de praktijk

Zo de 1e was zit erin.
Straks ff naar de formido, super de boer en de apotheek (zitten allemaal naast elkaar) een paar boodschappen daar doen.
Taart maken.
Naar de stad om een kadootje uit te zoeken (ppfff weet echt niet wat ik moet bedenken, k heb al zoveeel).
Zodra de post er is postsorteren.
Tussendoor ook wat huishouden.
Straks ff naar de formido, super de boer en de apotheek (zitten allemaal naast elkaar) een paar boodschappen daar doen.
Taart maken.
Naar de stad om een kadootje uit te zoeken (ppfff weet echt niet wat ik moet bedenken, k heb al zoveeel).
Zodra de post er is postsorteren.
Tussendoor ook wat huishouden.
- JolandaOudshoorn
te druk om op te noemen. vanavond zal ik waarschijnlijk uitgeteld op de bank liggen 

Ik weet, mijn Verlosser leeft