Boeken een onderdeel van ons dagelijks leven
Tja allerlei boeken nu:
Naomi Klein: No Logo, kent iemand dat boek trouwens?
Verder ben ik bezig in Michael Wilcock's "De boodschap van Openbaringen".
Binnenkort wil ik ook "De Goddelijke Komedie" van Dante lezen en de geschiedenis van de westerse filosofie van Russell.
Vaya con Dios,
parsifal
Naomi Klein: No Logo, kent iemand dat boek trouwens?
Verder ben ik bezig in Michael Wilcock's "De boodschap van Openbaringen".
Binnenkort wil ik ook "De Goddelijke Komedie" van Dante lezen en de geschiedenis van de westerse filosofie van Russell.
Vaya con Dios,
parsifal
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Parsifal Parsifal toch.. je arme vader komt geen eens zelf aan dat boek van Russel toe, het is zeker ook al mee naar de Bilt verhuisd?
Ik ben bezig in au-pair van Hermans, beetje vaag boek maar vooruit en voor de dertigste keer ofzo in Eline Vere van ons aller Couperus :in. Verder in een boek van Reinder Bruinsma over het zevende dags adventisme.
Ik ben bezig in au-pair van Hermans, beetje vaag boek maar vooruit en voor de dertigste keer ofzo in Eline Vere van ons aller Couperus :in. Verder in een boek van Reinder Bruinsma over het zevende dags adventisme.
'Geloof in de Heere Jezus Christus en gij zult zalig worden.'
Leaboth,
Ik zal het onze arme oude vader niet aandoen om het boek naar De Bilt te verhuizen, maar als ik eens in Hardinxveld Giessendam (nu weet ik weer waarom ik De Bilt prettiger vind) ben, moet ik ook wat lezen.
Vaya con Dios,
parsifal
Ik zal het onze arme oude vader niet aandoen om het boek naar De Bilt te verhuizen, maar als ik eens in Hardinxveld Giessendam (nu weet ik weer waarom ik De Bilt prettiger vind) ben, moet ik ook wat lezen.
Vaya con Dios,
parsifal
"Then he isn't safe?" said Lucy.
Op dit moment lees is het boek van R. Holleman.
De titel is het verachte onedele.
En boek beschreven over Aafting de Snieder uit Rijssen.
Boeiend verteld Mw. Holleman over het leven van deze man.
Een leerzaam boek over het geloofsleven.
We moeten echter wel oppassen daat we bij het lezen van een levensbeschrijving niet eidingen in de mens, maar in God.
De titel is het verachte onedele.
En boek beschreven over Aafting de Snieder uit Rijssen.
Boeiend verteld Mw. Holleman over het leven van deze man.
Een leerzaam boek over het geloofsleven.
We moeten echter wel oppassen daat we bij het lezen van een levensbeschrijving niet eidingen in de mens, maar in God.
Momenteel lees ik
G. Maneschijn, Alleen het verbodene lokt; seksualiteit en moraal in een postmoderne cultuur.
Bij de Slegte te koop erg goed boek, maar niet gemakkelijk
G. Maneschijn, Alleen het verbodene lokt; seksualiteit en moraal in een postmoderne cultuur.
Bij de Slegte te koop erg goed boek, maar niet gemakkelijk
Ga dan toch naar Hem, en indien Hij u tegemoet komt (zoals Zijn gewoonte is), zeg dan niet onbedachtzaam met Petrus 'Heere, ga uit van mij, want ik ben een zondig mens' (Luc. 5:8), maar zeg met duidelijke woorden: Heere kom tot mij in, want ik ben een zondig mens.