Invalide vader en zoon dood in Groot-Ammers GROOT-AMMERS - Een invalide vader en zijn 18-jarige zoon zijn gisteravond dood aangetroffen in hun woning in het Zuid-Hollandse Groot-Ammers: een vermoedelijk gezinsdrama.
De politie onderzoekt de woning aan de Molenlaan in Groot-Ammers (Zuid-Holland) waar de dodelijke schietpartij plaatsvond.
De twee bleken door vuurwapengeweld om het leven te zijn gebracht. De politie heeft nog geen verdachte(n) aangehouden. De echtgenote en moeder van de slachtoffers wordt verhoord. Vader Alex van Ipenburg was door een spierziekte aan een rolstoel gekluisterd.
Omwonenden reageerden geschokt op de gebeurtenis. "Ik sta te trillen op mijn benen. Dit is niet te bevatten", stamelt een aangeslagen buurvrouw. Volgens een buurman beschikte een van de familieleden over
Waar denk je op dit moment aan? [2]
- JolandaOudshoorn
Re: Waar denk je op dit moment aan? [2]
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- JolandaOudshoorn
Ik zag op www.112meldingen.nl dat de traumaheli naar Groot-Ammers was vertrokken, Wellicht dat dat hier mee te maken heeft.JolandaOudshoorn schreef:Twee doden door misdrijf in huis Groot-AmmersJolandaOudshoorn schreef:Aan een afschuwlijk drama, weer bij ons op Ammers. Verschrikkelijk, de doodgeschoten man ken ik van fysio
woensdag 07 april 2010 | 21:00 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 07 april 2010 | 22:30
GROOT-AMMERS (ANP) - De politie heeft woensdagavond twee dode mannen gevonden aan de Molenlaan in Groot-Ammers (Zuid-Holland). Dat heeft de politie gemeld. Volgens de politie zijn de mannen door een misdrijf om het leven gekomen.
De politie kreeg aan het begin van woensdagavond een melding binnen dat er schoten waren gelost in de woning. In de ramen van de woning zijn kogelgaten te zien. Volgens buurtbewoners woont in het huis een gezin met in ieder geval een zoon.
Over de identiteit van de slachtoffers doet de politie nog geen mededelingen. In de woning wordt onderzoek gedaan. De politie heeft meerdere personen meegenomen voor een getuigenverhoor.
Gisteren zou dat debat tussen Van den Brink en Philipse toch zijn? Hoe is dat verlopen?
- JolandaOudshoorn
de mannen van het familiedrama worden vandaag begraven. Nabestaanden zijn in mijn gedachten...
Zita schreef:Gisteren zou dat debat tussen Van den Brink en Philipse toch zijn? Hoe is dat verlopen?

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Zie: http://www.refdag.nl/artikel/1472236/De ... edrag.htmlZita schreef:Gisteren zou dat debat tussen Van den Brink en Philipse toch zijn? Hoe is dat verlopen?
dank! Die stond er vanmorgen nog niet, vandaar dat ik dacht dat er geen verslag van het RD was.Tiberius schreef:Zie: http://www.refdag.nl/artikel/1472236/De ... edrag.htmlZita schreef:Gisteren zou dat debat tussen Van den Brink en Philipse toch zijn? Hoe is dat verlopen?
Het artikel blinkt nou niet echt uit door uitmuntende helderheid. Ik ga morgen het debat nog wel kijken. Ik heb het idee dat dit voor het eerst was dat in Nederland een reformatorische theoloog in een live-debat de degens kruiste met een vooraanstaand atheist. Hulde voor Van den Brink! (en ook hulde voor degene die de titel van zijn boek heeft bedacht; ik vind 'm briljant.)
Ik heb zojuist het debat bekeken.Zita schreef:dank! Die stond er vanmorgen nog niet, vandaar dat ik dacht dat er geen verslag van het RD was.Tiberius schreef:Zie: http://www.refdag.nl/artikel/1472236/De ... edrag.htmlZita schreef:Gisteren zou dat debat tussen Van den Brink en Philipse toch zijn? Hoe is dat verlopen?
Het artikel blinkt nou niet echt uit door uitmuntende helderheid. Ik ga morgen het debat nog wel kijken. Ik heb het idee dat dit voor het eerst was dat in Nederland een reformatorische theoloog in een live-debat de degens kruiste met een vooraanstaand atheist. Hulde voor Van den Brink! (en ook hulde voor degene die de titel van zijn boek heeft bedacht; ik vind 'm briljant.)
Het werd op hoog niveau gevoerd.
Ik adviseer een ieder om eveneens kennis te nemen van het debat.
Als er dan wat meer forummers het gezien hebben is het wellicht de moeite waard hier een topic aan te wijden.
Tjonge zeg...wat krijgen wij dv een hooggeleerde dominee!jvdg schreef:Ik heb zojuist het debat bekeken.Zita schreef:dank! Die stond er vanmorgen nog niet, vandaar dat ik dacht dat er geen verslag van het RD was.Tiberius schreef:Zie: http://www.refdag.nl/artikel/1472236/De ... edrag.htmlZita schreef:Gisteren zou dat debat tussen Van den Brink en Philipse toch zijn? Hoe is dat verlopen?
Als er dan wat meer forummers het gezien hebben is het wellicht de moeite waard hier een topic aan te wijden.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ik heb het gister gevolgd... iets wat moeilijk voor me..jvdg schreef:Ik heb zojuist het debat bekeken.Zita schreef:dank! Die stond er vanmorgen nog niet, vandaar dat ik dacht dat er geen verslag van het RD was.Tiberius schreef:Zie: http://www.refdag.nl/artikel/1472236/De ... edrag.htmlZita schreef:Gisteren zou dat debat tussen Van den Brink en Philipse toch zijn? Hoe is dat verlopen?

Aan mijn oom die vandaag begonnen is aan een reeks bestralingen.
Spannend. Zou het aanslaan?Lassie schreef:Aan mijn oom die vandaag begonnen is aan een reeks bestralingen.
Mijn oom is dus ook bezig met een kuur ( ivm leukemie). Je weet de eerste keer ook niet hoe je lichaam er op reageert.
Ik wens jullie heel veel sterkte als familie!
Gods weg is niet de gemakkelijkste, maar wel de mooiste!
Ze gaan eerst 5 keer bestralen dan een operatie en dan weer bestralen.vogeltje schreef:Spannend. Zou het aanslaan?Lassie schreef:Aan mijn oom die vandaag begonnen is aan een reeks bestralingen.
Mijn oom is dus ook bezig met een kuur ( ivm leukemie). Je weet de eerste keer ook niet hoe je lichaam er op reageert.
Ik wens jullie heel veel sterkte als familie!
Ik hoop echt dat het gaat aanslaan en dat er geen uitzaaingen gevonden wordt.
Aan m'n vriend, en aan morgen: gaan we een huis bezichtigen
Hopen dat 't wat is! 

It's nice to be important, but it's more important to be nice...