[youtube]75SMAFzYRRw[/youtube]caprice schreef:Dongel?
Verhuizing Rens
Re: Verhuizing Rens
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
Duuk schreef:-knip-
Ik snap deze knip niet. Wat is de reden dat mijn post is weggehaald????
We houden het priveleven van elkaar prive. mvg JetDuuk schreef:Duuk schreef:-knip-
Ik snap deze knip niet. Wat is de reden dat mijn post is weggehaald????
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Bij Rens is rf en privé ongeveer gelijk.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
dat kan zo zijn, maar daarvoor hoeven we geen inpertinente vragen te stellen.mvgJetrefo schreef:Bij Rens is rf en privé ongeveer gelijk.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Bonny
- Contacteer:
henriët schreef:dat kan zo zijn, maar daarvoor hoeven we geen impertinente vragen te stellen.mvgJetrefo schreef:Bij Rens is rf en privé ongeveer gelijk.

Ben benieuwd of je je al een beetje 'thuis' voelt, Rens
The Groom's still waiting at the altar
Bonny schreef:henriët schreef:dat kan zo zijn, maar daarvoor hoeven we geen impertinente vragen te stellen.mvgJetrefo schreef:Bij Rens is rf en privé ongeveer gelijk.
Ben benieuwd of je je al een beetje 'thuis' voelt, Rens
inpertinent
onbehoorlijk
Gevonden op http://home.planet.nl/~dumon002/woordenb
Enfin, het wordt allemaal offtopic nu.
Rens is als het goed is verhuisd.
We zien wel wanneer hij weer online komt.
Dus hier
Rens is als het goed is verhuisd.
We zien wel wanneer hij weer online komt.
Dus hier