Gefelie [2]
Re: Gefelie
Refo: GEFELICITEERD! 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!  
						- JolandaOudshoorn

zak patat.....Tiberius schreef:Van mij wel.Rens schreef:mag ik mij hierbij aansluiten????MarthaMartha schreef:Begrijp ik nu goed dat Refo jarig was gisteren???
Als dat zo is:
Van harte gefeliciteerd!
Hoop dat je een fijne dag hebt gehad, ook al kon je niet buiten zitten.![]()
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
						Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens schreef:zak patat.....Tiberius schreef:Van mij wel.Rens schreef:mag ik mij hierbij aansluiten????MarthaMartha schreef:Begrijp ik nu goed dat Refo jarig was gisteren???
Als dat zo is:
Van harte gefeliciteerd!
Hoop dat je een fijne dag hebt gehad, ook al kon je niet buiten zitten.![]()
![]()
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gefelie refo...... hoe weten jullie anoniempjes wanneer iedereen jarig is ? of ben ik alleen anoniem??? 

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
soms door familiebanden, soms door vriendschapsbanden en soms geeft men het op bij t invullen van je persoonlijke eigenschappen op rf, dan is dat onderaan zichtbaar op de pagina van t forumoverzicht als er iemand jarig is.huisman schreef:Gefelie refo...... hoe weten jullie anoniempjes wanneer iedereen jarig is ? of ben ik alleen anoniem???
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
						- MarthaMartha

Sommigen hebben het in hun profiel staan....huisman schreef:Gefelie refo...... hoe weten jullie anoniempjes wanneer iedereen jarig is ? of ben ik alleen anoniem???
van anderen weten we het inmiddels door een melding in voriger jaren....
Hou vol op rf... je hoort vanzelf een keer bij de "ingewijden"...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Wanneer je jarig bent, eet je patat.henriët schreef:Rens schreef:zak patat.....Tiberius schreef:Van mij wel.Rens schreef: mag ik mij hierbij aansluiten????![]()
![]()
Of wat andersAnder schreef:Wanneer je jarig bent, eet je patat.
Nee hoor, jij bent ook niet anoniem. Je bent immers op 5 juli jarig!huisman schreef:Gefelie refo...... hoe weten jullie anoniempjes wanneer iedereen jarig is ? of ben ik alleen anoniem???
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Oeps dit is echt een gevaarlijk forum... ben ik nou zo dom of zijn jullie zo slim....Luther schreef:Nee hoor, jij bent ook niet anoniem. Je bent immers op 5 juli jarig!huisman schreef:Gefelie refo...... hoe weten jullie anoniempjes wanneer iedereen jarig is ? of ben ik alleen anoniem???
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
laat ik je maar waarschuwen: binnen twee weken stapt Luther grijnzend op je af met de begroeting (tot verbazing van de mensen die je onder een andere naam kennen): dag Huisman!huisman schreef:Oeps dit is echt een gevaarlijk forum... ben ik nou zo dom of zijn jullie zo slim....Luther schreef:Nee hoor, jij bent ook niet anoniem. Je bent immers op 5 juli jarig!huisman schreef:Gefelie refo...... hoe weten jullie anoniempjes wanneer iedereen jarig is ? of ben ik alleen anoniem???
huisman schreef:Oeps dit is echt een gevaarlijk forum... ben ik nou zo dom of zijn jullie zo slim....Luther schreef:Nee hoor, jij bent ook niet anoniem. Je bent immers op 5 juli jarig!huisman schreef:Gefelie refo...... hoe weten jullie anoniempjes wanneer iedereen jarig is ? of ben ik alleen anoniem???
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Jean, van harte gefeliciteerd!!!

- Katharina van Bora

Daar sluit ik me bij aan! Ik hoop dat het een leuke en geslaagde dag was...maar zo te merken wel!helma schreef:Jean, van harte gefeliciteerd!!!
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.