Dik Trom en de Kameleon
Mijn boekenkast kan men bekijken, hij is niet groot en er staat ook niet zoveel in.
De eerste reden is dat ik het helemaal niets vind om mijn woonkamer in te richten als Bibliotheek. Ik vind het gewoon niet gezellig als er zoveel boeken in staan.
De meeste boeken verdwijnen bij mij naar de zolder zodra ze gelezen zijn. ook daar staan en liggen heel wat boeken.
Van rommel tot waardevolle boeken ligge daar opgestapeld.
Ook veel van de lorren die ik vroeger gelezen heb en die ik nu zeker niet meer zal lezen.
Toch als ik eens op de zolder rondsnuffel dan kom je er weer eens achter dat er in de loop der jaren toch heelveel is veranderd.
Waar je vroeger waarde aan hechte, stelt nu helemaal niets meer voor en vraag je je af hoe heb ik dit ooit kunnen lezen.
Toch blijven dergelijke boeken op mijn zolder liggen, al was het alleen maar om hoogmoed tegen te gaan.
De eerste reden is dat ik het helemaal niets vind om mijn woonkamer in te richten als Bibliotheek. Ik vind het gewoon niet gezellig als er zoveel boeken in staan.
De meeste boeken verdwijnen bij mij naar de zolder zodra ze gelezen zijn. ook daar staan en liggen heel wat boeken.
Van rommel tot waardevolle boeken ligge daar opgestapeld.
Ook veel van de lorren die ik vroeger gelezen heb en die ik nu zeker niet meer zal lezen.
Toch als ik eens op de zolder rondsnuffel dan kom je er weer eens achter dat er in de loop der jaren toch heelveel is veranderd.
Waar je vroeger waarde aan hechte, stelt nu helemaal niets meer voor en vraag je je af hoe heb ik dit ooit kunnen lezen.
Toch blijven dergelijke boeken op mijn zolder liggen, al was het alleen maar om hoogmoed tegen te gaan.
Staat daar iets over Orckie in dan?Oorspronkelijk gepost door ManinneMoet je een keer een boekje lezen van Pietje Bell, dan kom je er vanzelf achterOorspronkelijk gepost door MajorcaWie is dat?Oorspronkelijk gepost door gerrit de 2e
Orckie is ons ''Jozef Geelmannetje'' op OSW
:,:,
[Aangepast op 27/7/04 door Maninne]
Het is nu nader verklaard en toegepast waarom ik in mijn jeugd van het rechte pad ben geweken. Ik hed nl. een ganse rij Kameleons staan.
Als Dik Trom er ook nog tussen staat is het de vraag of het ooit nog goed komt. een hele rij Kameleons!!
Ik heb er ook wat staan, Zouden we dan nog wel op dit forum mogen blijven?:bu
[Aangepast op 27/7/04 door dré]
Als Dik Trom er ook nog tussen staat is het de vraag of het ooit nog goed komt. een hele rij Kameleons!!
Ik heb er ook wat staan, Zouden we dan nog wel op dit forum mogen blijven?:bu
[Aangepast op 27/7/04 door dré]
dré
--------
Credo in unum Deo
--------
Credo in unum Deo
Als je iets over Orc's wil lezen, moet je The Lord of the Ring lezen (of kijken)Oorspronkelijk gepost door MajorcaStaat daar iets over Orckie in dan?Oorspronkelijk gepost door ManinneMoet je een keer een boekje lezen van Pietje Bell, dan kom je er vanzelf achterOorspronkelijk gepost door MajorcaWie is dat?Oorspronkelijk gepost door gerrit de 2e
Orckie is ons ''Jozef Geelmannetje'' op OSW
:,:,
[Aangepast op 27/7/04 door Maninne]
Ik heb ze allemaal! Verzameld voor de kinderen. En ze hebben ervan genoten:boOorspronkelijk gepost door Lecram
Het is nu nader verklaard en toegepast waarom ik in mijn jeugd van het rechte pad ben geweken. Ik had nl. een ganse rij Kameleons staan. :$:$:$
[Aangepast op 27/7/04 door Lecram]
~~Soli Deo Gloria~~