Welke muziek beluister je nu? [6]

Orchidee

Re: Welke muziek beluister je nu? [6]

Bericht door Orchidee »

Rens schreef:Wat let je om snel over te stappen op een normale provider??????????
Als ik aan het water zou wonen, zou ik ook een hek ter bescherming voor mijn kinderen plaatsen...
Niet dat er dan niets zou kunnen gebeuren, maar ik heb wel voorzorgsmaatregelen getroffen!
Zo zie ik het gebruik van Kliksafe ook...
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Rens

Bericht door Rens »

Orchidee schreef:
Rens schreef:Wat let je om snel over te stappen op een normale provider??????????
Als ik aan het water zou wonen, zou ik ook een hek ter bescherming voor mijn kinderen plaatsen...
Niet dat er dan niets zou kunnen gebeuren, maar ik heb wel voorzorgsmaatregelen getroffen!
kwestie van goed opvoeden??????
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
henriët

Bericht door henriët »

Orchidee schreef:
Ander schreef:ik krijg regelmatig een mailtje dat de site die ik aangevraagd heb toegelaten is hoor.
Die psalmen staan op youtube, die laten ze toch niet door? Dat is toch bekend? Of kunnen ze die psalmen alleen toelaten en de rest niet? Anders is het logisch dat ze het niet doorlaten.
Ik vraag nooit YouTube filmpjes aan, maar heel gewone, andere dingetjes...
Voorbeeldje van vanmorgen nog: Ik heb deze site http://www.geldenrecht.nl/artikel/2010- ... en-systeem aangevraagd voor een column, die aangeprezen word in "EENVOUDIG LEVEN" en ik mag het niet bekijken :bobo

Henriëtte, waarom dan geen EO filternet als ik zo brutaal mag zijn :hum
dat hadden we ook..
maar ligt een beetje als dat voorbeeld met dat hek..

ik zou eigenlijk gewoon s avonds en knop willen omdraaien dat we dan eo filternet hebben
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Upquark

Bericht door Upquark »

Rens schreef:
Orchidee schreef:
Rens schreef:Wat let je om snel over te stappen op een normale provider?
kwestie van goed opvoeden?
Tja, ik als volwassene kom soms al per ongeluk (klikkerdeklik... oeps) op sites die het daglicht niet kunnen verdragen; lijkt me dat dat bij kinderen al helemaal makkelijk gaat.
www.psalmenzingen.nl: 150 psalmen in de berijming-1773.
BJD

Bericht door BJD »

Upquark schreef:Ik begrijp dat mijn psalm-uploads voor menigeen niet bereikbaar zijn? Heeft iemand een tip voor een vergelijkbare site als YouTube die wel via KlikSafe te benaderen is?
Al die filmpjessite's worden denk ik geblokkeerd.. Filternet laat bepaalde filmpjes niet door en andere weer wel. (net zoals sommige hyvesdingetjes enzv..) Overigens een mooie youtube site, Upquark!
Upquark

Bericht door Upquark »

Dank je! :huhu

'k Probeer dagelijks enkele psalmen toe te voegen. Wel jammer dat niet iedereen erbij kan. Me dunkt dat een groot deel van de 'liefhebbers' Kliksafe heeft...
Marnix

Bericht door Marnix »

Upquark schreef:Ik begrijp dat mijn psalm-uploads voor menigeen niet bereikbaar zijn? Heeft iemand een tip voor een vergelijkbare site als YouTube die wel via KlikSafe te benaderen is?
Godtube.com

Ik weet alleen niet of je daar ook vrij kan uploaden, moet je even bekijken.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Upquark

Bericht door Upquark »

Schijnt wel te kunnen, eerst registreren. Maar kan iemand met Kliksafe bevestigen dat die site bereikbaar is? Niet dat ik je niet vertrouw Marnix, maar heb geen zin in uren werk voor niets. ;)
Ichtus

Bericht door Ichtus »

Upquark schreef:Schijnt wel te kunnen, eerst registreren. Maar kan iemand met Kliksafe bevestigen dat die site bereikbaar is? Niet dat ik je niet vertrouw Marnix, maar heb geen zin in uren werk voor niets. ;)
:nonnon niet aan beginnen :nonnon
Klikzevers kunnen ook niet op godtube.com
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
wim

Bericht door wim »

[youtube]kS0F3yNw7Kk[/youtube]
Upquark

Bericht door Upquark »

Ichtus schreef:
Upquark schreef:Schijnt wel te kunnen, eerst registreren. Maar kan iemand met Kliksafe bevestigen dat die site bereikbaar is? Niet dat ik je niet vertrouw Marnix, maar heb geen zin in uren werk voor niets. ;)
:nonnon niet aan beginnen :nonnon
Klikzevers kunnen ook niet op godtube.com
Hopeloos zeg. Tenzij iemand met een beter idee komt, laat ik het er maar bij. Sorry, Kliksafende psalmliefhebbers... :(

... en om niet te offtopic te worden: :huhu

[youtube]MUr8xrPNvr8[/youtube]
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Je mag echt niet op "Godtube" wel op tangle.com :hum
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Upquark

Bericht door Upquark »

Dank! Ga het eens proberen.
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Upquark schreef:Dank! Ga het eens proberen.
Al een direct overleg met Kliksafe geprobeerd?
Upquark

Bericht door Upquark »

Wil het wel proberen, maar het probleem is dit: ze kunnen waarschijnlijk wel mijn 'channelpagina' (http://www.youtube.com/user/Upquark2?feature=mhw5) vrijgeven, maar de links naar de video's vermoedelijk niet (b.v. http://www.youtube.com/watch?v=r-7oG8tW-Ts).

Vanwege de vorm van de URL's zou je in de praktijk heel YouTube moeten openzetten, en dat ze dat niet doen, kan ik wel begrijpen.

Heb Tangle geprobeerd: de website is traag, en de video's worden zowel qua video als audio behoorlijk gedowngradet. :fi

Voorbeeld: http://www.tangle.com/view_video?viewke ... 4fac1b9c8b
En dat vergeleken met dit: http://www.youtube.com/watch?v=20OhU53mQAs
Gesloten