Bijbelse romans

nicname

Bericht door nicname »

En ja hoor! Gaan ze weer beginnen....
By the way: Jacob, volgens mij doen er hier maar twee bijdehand ;)!!!!

(en dat zijn niet Pim en ik:,)
lo-ruchama

Bericht door lo-ruchama »

Oorspronkelijk gepost door jacob
heej lootje.

nu maak je het wel heel erg bond. Heb ik jou uitgescholden?
Jacob, jij bent echt zo matig!! Eerst heel erg stoer mij uitschelden en dan ontkennen... Als je een beetje nadenkt, dan weet je het heus nog wel. Je zei een scheldwoord tegen mij en dat begon met een I en eindigd met een A en totaal heel het 13 letters en ik durf het hier niet hardop te zeggen.
Denk er maar eens over na!!

En Pim moet ophouden met die rare verzinsels!!
jacob

Bericht door jacob »

ik matig? nou ik scheld nooit. Alles wat ik zeg tegen iemand moet als een compliment worden beschouwd.
lo-ruchama

Bericht door lo-ruchama »

Hmmm... Jacob, wat houd jij er vreemde opvattingen op na!! Je moet mij dat toch ook eens leren, nooit te schelden. (En mn zusje ook gaarne, vooral op msn is ze freselijk....)
Vanaf nu zal ik proberen om alle dingen die jij naar mijn hoofd praat positief te benaderen en te interpreteren als zijnde een gemeende opmerking en niet een sarcastisch scheldwoord.
jacob

Bericht door jacob »

ik ben de goedheid zelve. Ok dat is dogmatisch niet helemaal juist geloof ik maar in deze moet je het maar van me aannemen. (ook al zo'n fout woord!!)

:pu:pu:pu
Egbert

Bericht door Egbert »

Het lijkt mij dat we ons allemaal maar terug moeten trekken van dit topic en het overlaten moeten aan Jacob en Lo-ruchama. Vraag aan admin: is er niet zoiets als een besloten topic waar bv twee leden op kunnen [zie het prive forum] en de rest niet? Ideaal voor sommige samenspraken.
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
jacob

Bericht door jacob »

volgens mij proberen jullie iets te lezen wat totaal niet aan de orde is. Maar goed laten we weer on topic gaan.

[Aangepast op 18/2/04 door jacob]
Plaats reactie