Nooit gehoord dat ze dood was en weer levend werd

De moraal; jaloezie is verkeerd en vroeg of laat breekt het op.
ja, daar zeg je wat..huisman schreef:Trouwens in de kinderboeken van de refo schrijvers komt mij vaak wel iets teveel ellende voor (Ernstige ziektes ,overlijden moeder enz.) en te weinig gezonde fantasie en humor.
Toch geen dorsvloer voor de kleintjes .....henriët schreef:ja, daar zeg je wat..huisman schreef:Trouwens in de kinderboeken van de refo schrijvers komt mij vaak wel iets teveel ellende voor (Ernstige ziektes ,overlijden moeder enz.) en te weinig gezonde fantasie en humor.
geeft me ineens een impuls toch nog eens wat te schrijven
whaha, zou meer iets zijn voor een knutselmiddag zijn: overal confetti van maken. De Saambinder eerst....huisman schreef:Toch geen dorsvloer voor de kleintjes .....henriët schreef:ja, daar zeg je wat..huisman schreef:Trouwens in de kinderboeken van de refo schrijvers komt mij vaak wel iets teveel ellende voor (Ernstige ziektes ,overlijden moeder enz.) en te weinig gezonde fantasie en humor.
geeft me ineens een impuls toch nog eens wat te schrijven
Slof......slof.......Stil......Wie komt daar aan???vlinder schreef:Ik hield altijd veel van verhalen luisteren. Van een bandje of van mijn moeder. Behalve als ze een boekje van van der hulst had, dan liep ik weg en ging ik met blokken spelen. Ik kon nog niet lezen, wist niet wie van der Hulst was, maar zijn verhalen vond ik echt verschrikkelijk. Ooit zei ik eens tegen een pop: Het is helemaal niet bitterbitterkoud buiten en de dokter heeft geen eens een motor....
Stond lang geleden in een schoolboek en ik ben het nooit vergeten. Dat zegt toch wel iets.. diep.jakobmarin schreef:Hier nog een prachtig sprookje van Bomans van de De Rijke Bramenplukker
Prachtig gewoon!
Wat een triest einde... je zou die mensen toch!jakobmarin schreef:Hier nog een prachtig sprookje van Bomans van de De Rijke Bramenplukker
Prachtig gewoon!
Ook een les voor ons: het zijn geen druppels water aan een grassprietje, maar een parelJolandaOudshoorn schreef:Wat een triest einde... je zou die mensen toch!jakobmarin schreef:Hier nog een prachtig sprookje van Bomans van de De Rijke Bramenplukker
Prachtig gewoon!
wij zijn die mensen...JolandaOudshoorn schreef:Wat een triest einde... je zou die mensen toch!jakobmarin schreef:Hier nog een prachtig sprookje van Bomans van de De Rijke Bramenplukker
Prachtig gewoon!