Maar als onze reactie altijd negatief geladen is kan ik de liefde echt niet meer ontdekken.
Maar ik leg iedere uitspraak voor rekening van degene die hem doet.
Alstublieft denk aan de Farizeeërs!
Oprecht gemeend

De eerste zin (de inzet) van de alinea is "God is trouw". Dan is het toch duidelijk dat degene die dat schrijft zich afhankelijk weet van Hem Die boven is.Tiberius schreef:Ik weet niet precies, waar je op doelt, maar mij ontgaat dat. Laat stil staan dat er sprake is van "heel duidelijk".Zosinus schreef:Toch ademt deze kaart heel duidelijk uit dat Marnix de twee letters wel denkt. Daar gaat het toch om.Oude-Waarheid schreef:Helaas ik ook en vind dit persoonlijk wel heel belangrijk!!!Tiberius schreef:Moeten er alleen maar belangrijke zaken op een trouwkaart?
Ik mis in ieder geval 2 letters.
Gert HuttenGijs83 schreef:Ik mis de naam van de dominee op de kaart.
Tiberius schreef:Moeten er alleen maar belangrijke zaken op een trouwkaart?
nou, marnix, je kaart wordt iig aandachtig bekeken.Gijs83 schreef:Ik mis de naam van de dominee op de kaart.
Zo voor mij ook.parsifal schreef:Joanne en Marnix,
hartelijk gefeliciteerd en Gods Zegen. Nederland is wat te ver weg voor me, dus helaas kan ik niet komen.
Helaas. Dat is geen juiste conclusieTiberius schreef:Precies. Bovendien lees ik, dat het nog maar een concept is; ze kunnen het nog aanpassen.Oude-Waarheid schreef:Juist in liefde mogen we elkaar op dingen wijzen die misschienTerri schreef:Ongelooflijk, weleens van 1 Cor.13 gehoord?Tiberius schreef:Moeten er alleen maar belangrijke zaken op een trouwkaart?
vergeten waren!!!!
Tja, jij kent me misschien ook niet zo goed... Nogmaals, Deo Volente is ook een houding. Jakobus heeft het over iemand die een planning van jaren gaat bespreken... ik gebruik zelf ook regelmatig "D.V." maar lang niet bij alles. Ik ben d.v. om 6 uur thuis. De tandarts gaat vanmiddag d.v. twee verstandskiezen trekken. Ik ga deo volente op huwelijksreis naar Portugal. Enzovoorts. In de Bijbel staat ook niet bij ieder plan dat wordt uitgesproken een "d.v."Tiberius schreef:Ik weet niet precies, waar je op doelt, maar mij ontgaat dat. Laat stil staan dat er sprake is van "heel duidelijk".Zosinus schreef:Toch ademt deze kaart heel duidelijk uit dat Marnix de twee letters wel denkt. Daar gaat het toch om.Oude-Waarheid schreef:Helaas ik ook en vind dit persoonlijk wel heel belangrijk!!!Tiberius schreef:Moeten er alleen maar belangrijke zaken op een trouwkaart?
Dank je voor deze fijne reactie Bert.. en Parsifal. Ik snap dat jullie hiervoor geen ticket naar Nederland gaat boeken...Bert Mulder schreef:in ieder geval,
Marnix en Joanne,
Gods zegen gewenst op jullie huwelijk, jullie leven samen, en de kinderen die God jullie schenken zal. Dat je tot Zijn eer en in Zijn gunst mag leven, en je kinderen op mag brengen in de vrees van Zijn grote Naam.
Ja, kom Heere Jezus!Marnix schreef: Dank je voor deze fijne reactie Bert.. en Parsifal. Ik snap dat jullie hiervoor geen ticket naar Nederland gaat boeken...We zijn op weg naar de grote bruiloft, elkaar daar zien zal me vreugde genoeg zijn!