't ging over het jaarboekje van de HHK.Marco schreef:Dat hangt ervan af, tot welke dominees je je beperkt.jvdg schreef:Flauw hoor.MarthaMartha schreef:Maar -of ben ik nou héél erg?- wat moet je met zo'n boek?fluitje schreef:Gewoon op je lijstje zetten voor 9 juni, MM.
Ik ga toch al die jarige dominee's geen kaartje sturen...
Het zijn er maar ongeveer 100 (incl kand/emeriti).
Maar je mag ze ook mailen hoor.
Verjaardagen bekende en minder bekende personen
Re: verjaardagen bekende en minder bekende personen
-Kandidaat A.Kos(31) HHK Barneveld
-Ds.A.A.F.van de Weg(26) HHK Soest(volgens mij jongste predikant HHK)
-Ds.A.A.F.van de Weg(26) HHK Soest(volgens mij jongste predikant HHK)
Klopt.Gijs83 schreef:-Ds.A.A.F.van de Weg(26) HHK Soest(volgens mij jongste predikant HHK)
-Prins Edward van Engeland(46) http://nl.wikipedia.org/wiki/Edward_Mountbatten-Windsor
Ik zie ook verjaardagen van andere dominees. Dus toch maar extra kaartjes kopen...jvdg schreef:'t ging over het jaarboekje van de HHK.
-Emile Ratelband(61), ondernemer, motivatietrainer en entertainer.
TjakkaaaaaaaaaaaaaaaaaGijs83 schreef:-Emile Ratelband(61), ondernemer, motivatietrainer en entertainer.
-Jan Pronk(70) tussen 1971 en 2002 PvdA-politicus(o.a.minister van ontwikkelingssamenwerking)
-Ds.C.Neele(48) predikant GG Lisse
-Ds.A.J.de Waard(44) GG-predikant, is losgemaakt van Stolwijk en woont momenteel in Boskoop, waar hij met ziekteverlof is.
-Ds.C.Neele(48) predikant GG Lisse
-Ds.A.J.de Waard(44) GG-predikant, is losgemaakt van Stolwijk en woont momenteel in Boskoop, waar hij met ziekteverlof is.
-Renske Leijten(31) SP 2e Kamerlid sinds 2006
-Laurens Jan Brinkhorst(73) D66-politiucus o.a.minister van Landbouw en Economische zaken.
-Helmer Koetje(57) CDA-policitus 2e Kamerlid, burgemeester van Vriezenveen/Twenterand/Hoogeveen.
-Helmer Koetje(57) CDA-policitus 2e Kamerlid, burgemeester van Vriezenveen/Twenterand/Hoogeveen.
-Dion Graus(43) PVV-politicus: sinds 2006 2e Kamerlid. 1 van de meest excentrieke figuren in het 'Haagse'.
Kijk, dit geneuzel...dat intereseert mij nou niet...maar ieder zijn dingGijs83 schreef:-Dion Graus(43) PVV-politicus: sinds 2006 2e Kamerlid. 1 van de meest excentrieke figuren in het 'Haagse'.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
-Els Borst-Eilers(78) D66 politica: 1994-2002: minister van Volksgezondheid, welzijn en sport.
-Guusje ter Horst(58) PvdA-politica: 1986-2001: was ze politiek actief in Amsterdam. 2001-2007: burgemeester van Nijmegen, 2007-2010: minister van Binnenlandse zaken. Ze komt in ieder geval niet in de Tweede Kamer heeft ze aangegeven.
-Guusje ter Horst(58) PvdA-politica: 1986-2001: was ze politiek actief in Amsterdam. 2001-2007: burgemeester van Nijmegen, 2007-2010: minister van Binnenlandse zaken. Ze komt in ieder geval niet in de Tweede Kamer heeft ze aangegeven.
-Tommy Hilfiger(59) Amerikaans mode-ontwerper
Ik kan niet wachten om hem een kaartje te sturen...Gijs83 schreef:-Tommy Hilfiger(59) Amerikaans mode-ontwerper