Beterschap!!!!henriët schreef:wees niet bang dat komt niet door t modderen..Tiberius schreef:Nu al? Je bent nog maar zo kort moderator.henriët schreef:migraine
En modder maar lekker verder dan

Beterschap!!!!henriët schreef:wees niet bang dat komt niet door t modderen..Tiberius schreef:Nu al? Je bent nog maar zo kort moderator.henriët schreef:migraine
Als je meer wilt verdienen zou je eens ergens anders kunnen kijken dan bij de post.Lassie schreef:Tuurlijk ben ik er blij mee... weer extra verdienen.Gijs83 schreef:Ben je daar blij of niet blij meeLassie schreef:2 postwijken erbij.
oh griebel, lijkt me lastig als t snikkie heet is.. en je moet toch zulke strakke dingen aan,albion schreef:steunkousen![]()
![]()
Vreeeeeeeeeeeeeselijk...ik moet ze ook heel nodig aan...al jaaaaaaaaaaaaaaaaren,(heb er ook al een paar gehad, maar liggen nu heeeeeeeeel ver achterin de kast) maar ik heb er meer last van als gemak, en inderdaad vooral in het voorjaar en de zomer...ik loop het liefst van mei t/m september zonder panty's...albion schreef:steunkousen![]()
![]()
Weet je , probeer ze dagelijks een bepaalde tijd te dragen. Bijvoorbeeld wanneer je begint te koken en tot na de afwas. Of wekelijks onder het strijken. Dat helpt echt wel. Je hoeft het geen hele dag te doen!! Eh en leg een 8 maal in de breedte opgevouwen deken onde je matras!! Helpt ook!!Orchidee schreef:Vreeeeeeeeeeeeeselijk...ik moet ze ook heel nodig aan...al jaaaaaaaaaaaaaaaaren,(heb er ook al een paar gehad, maar liggen nu heeeeeeeeel ver achterin de kast) maar ik heb er meer last van als gemak, en inderdaad vooral in het voorjaar en de zomer...ik loop het liefst van mei t/m september zonder panty's...albion schreef:steunkousen![]()
![]()
Albion: waar moet jij ze voor dragen? Ik voor chronisch vochtoedeem, vooral rond enkels en voeten, maar eigenlijk ook voor m'n inwendige spataderen.........
Ben benieuwd hoe het jou bevalt, en of het baat heeft...
je begrijpt me niet...vlinder schreef:Als je meer wilt verdienen zou je eens ergens anders kunnen kijken dan bij de post.Lassie schreef:Tuurlijk ben ik er blij mee... weer extra verdienen.Gijs83 schreef:Ben je daar blij of niet blij meeLassie schreef:2 postwijken erbij.
Orchidee schreef:Vreeeeeeeeeeeeeselijk...ik moet ze ook heel nodig aan...al jaaaaaaaaaaaaaaaaren,(heb er ook al een paar gehad, maar liggen nu heeeeeeeeel ver achterin de kast) maar ik heb er meer last van als gemak, en inderdaad vooral in het voorjaar en de zomer...ik loop het liefst van mei t/m september zonder panty's...albion schreef:steunkousen![]()
![]()
Albion: waar moet jij ze voor dragen? Ik voor chronisch vochtoedeem, vooral rond enkels en voeten, maar eigenlijk ook voor m'n inwendige spataderen.........
Ik begrijp het helemaal!albion schreef:Orchidee schreef:Vreeeeeeeeeeeeeselijk...ik moet ze ook heel nodig aan...al jaaaaaaaaaaaaaaaaren,(heb er ook al een paar gehad, maar liggen nu heeeeeeeeel ver achterin de kast) maar ik heb er meer last van als gemak, en inderdaad vooral in het voorjaar en de zomer...ik loop het liefst van mei t/m september zonder panty's...albion schreef:steunkousen![]()
![]()
Ik heb dezelfde gevoelens en ik wou er ook nooit aan. Maar nu heb ik een plek (donker) op mijn been en ben ik bang als ik het stoot dat ik een open been krijg en dat wil ik niet. Ik draag ze nu en ik vind het op het ogenblik niet erg. Het zit wel lekker. Maar ik loop altijd met blote benen vanaf maart/april tot eind september/october. Dus dat is even wennen.
Nu is het nog niet echt warm dus draag ik ze maar.
Ik heb ook vochtoedeem bij de enkel. 's Morgens zijn de benen normaal (ik slaap al jaren met een verhoogd matras). Nu moeten eerst de benen normaal zijn en dan kan pas de plek behandeld worden.