en? is t nog gelukt iets op tafel te zetten?Lassie schreef:Ik ga straks ook maar eens zoeken en kijken om wat klaar te maken... k ben inspiratieloos vandaag.
hier was het zuurkool en macaroni uit de vriezer en Jet at brood.. (ivm minder caloriën;))
en? is t nog gelukt iets op tafel te zetten?Lassie schreef:Ik ga straks ook maar eens zoeken en kijken om wat klaar te maken... k ben inspiratieloos vandaag.
henriët schreef:en? is t nog gelukt iets op tafel te zetten?Lassie schreef:Ik ga straks ook maar eens zoeken en kijken om wat klaar te maken... k ben inspiratieloos vandaag.
hier was het zuurkool en macaroni uit de vriezer en Jet at brood.. (ivm minder caloriën;))
nou, eerst zuurkool en wie nog lustte.. mocht daarna macaroni..albion schreef:henriët schreef:en? is t nog gelukt iets op tafel te zetten?Lassie schreef:Ik ga straks ook maar eens zoeken en kijken om wat klaar te maken... k ben inspiratieloos vandaag.
Zuurkool en macaroni.. is dat een lekkere combinatie?
Ik eet zuurkool altijd met aardappels en dan als stamppot.
Ik heb de voorraadkast maar eens opengetrokken en het werd: pasta, kip, tomatensaus, oosterse wokgroenten en geraspte kaas. Heerlijk er nog een maaltje over en dat ga ik morgen eten. Manlief zit morgen in Belgie.henriët schreef:en? is t nog gelukt iets op tafel te zetten?Lassie schreef:Ik ga straks ook maar eens zoeken en kijken om wat klaar te maken... k ben inspiratieloos vandaag.
ik kom het wel een keer bij je etenJolandaOudshoorn schreef:
Daging smoor/gesmoord rundvlees
Heerlijk!!!!!
Lekker met witte rijst.
Je bent welkom!!!helma schreef:ik kom het wel een keer bij je etenJolandaOudshoorn schreef:
Heerlijk!!!!!
Lekker met witte rijst.
knoflook is hier not-doneJolandaOudshoorn schreef:Je bent welkom!!!helma schreef:ik kom het wel een keer bij je etenJolandaOudshoorn schreef:
Heerlijk!!!!!
Lekker met witte rijst.
En het ruikt zo lekker, alleen daarom zou jij het een keer zelf klaar moeten maken...