Nee, qua bekendheid is Paris bekender dan alle vrouwelijke predikanten bijelkaar.Mister schreef:Wat wil je zeggen? Paris Hilton en een vrouwelijke predikant staan op 1 lijn?

Nee, qua bekendheid is Paris bekender dan alle vrouwelijke predikanten bijelkaar.Mister schreef:Wat wil je zeggen? Paris Hilton en een vrouwelijke predikant staan op 1 lijn?
Tjonge, heb ik nou de verjaardag van onze burgervader gemistGijs83 schreef:-Kim Jong-il(68) Noord-Koreaans leider
-Tineke Huizinga(50) CU-politica, staatssecretaris van Verkeer en Waterstaat, daarvoor 4 jaar raadslid in Heerenveen resp.5 jaar kamerlid.
-Gert-Jan Kats(39) SGP-burgemeester van Liesveld
-Prinses Alexandra van Luxumburg(19) dochter van groothertog Henri
Het is grappig om te zien, wat iemands interesses zijn. Ik vind dit voorstel ook interessant, maar ik zie werkelijk niet in wat de geboortedag van iemand uit de geschiedenis of kerkgeschiedenis meer kan toevoegen, dan de geboortedag van een groot wetenschapper, voetballer of politicusZonderling schreef:Ik zou zeggen: Stop toch met deze onzin, het is allemaal op internet al te vinden, voor iedere dag van het jaar.
Tenzij we echt iets toevoegen, bijvoorbeeld door specifiek verjaardagen uit de Nederlandse en kerkgeschiedenis in te voegen, dan kan het enige (historische) waarde hebben. Maar als het alleen maar kopieren of selecteren is van wat elders al gemakkelijk met een paar drukken op de knop te vinden is, dan is het gewoon een 'waardeloos' topic.
Z.
tsjoh...zo oud al weer? Hij ziet er nog jong uit vind ik altijd...Gijs83 schreef: -Wibi Soerjadi(40) Nederlands concertpianist en componist
40 is ook jong, dus dat kan kloppen.hmprff schreef:tsjoh...zo oud al weer? Hij ziet er nog jong uit vind ik altijd...Gijs83 schreef: -Wibi Soerjadi(40) Nederlands concertpianist en componist
jaja, nou 40 is al half bejaardrefo schreef:40 is ook jong, dus dat kan kloppen.hmprff schreef:tsjoh...zo oud al weer? Hij ziet er nog jong uit vind ik altijd...Gijs83 schreef: -Wibi Soerjadi(40) Nederlands concertpianist en componist
hmprff schreef:
jaja, nou 40 is al half bejaard![]()
Dat klopt niet. Hij was president van 1990 - 1991.Gijs83 schreef:-Michael Gorbatsjov(79) President van de Sovjet-Unie(Rusland) van 1985-1991