een soort vorm van kwartet, alleen in plaats van 4 kaarten moet je er 11 hebben om een compleet team te vormen. (iets meer, ik vergeet de trainer, logo en een overzicht, dwz 2x een half team)BJD schreef:Als ik vraag aan die van mij..Noem eens een naam van al die plaatjes dan kennen ze er geen. Ze zien wel in een oogopslag welke ze nog niet hebben..
Wat verzamel u/jij?
- JolandaOudshoorn
Re: Wat verzamel u/jij?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
De bink van de klas, is al blijven zitten en heeft nu twee gedragskaarten tegelijk: mevrouw, doet u vaak boodschappen?
- Ja hoor, best wel vaak.
Komt u weleens bij de Albert Heijn?
- (mevrouw Zita is niet zo geinteresseerd in voetbaltoestanden, dus had nog niks door) ja, soms wel, maar meestal bij C1000.
(teleurgestelde blik.) Doet u dan weleens voor een tientje ofzo boodschappen bij Albert Heijn?
- (Wat een belangstelling voor mijn boodschapgewoonten, dacht ik.) Ja hoor, soms wel.
Zal ik het bord nog even schoonvegen?
- (mevrouw Zita valt zowat om van verbazing.) Wat is er met je aan de hand?
Ja mevrouw, ik dacht, misschien wilt u wel voetbalplaatjes voor mij gaan sparen.
Wat zijn ze toch schattig, de tweedeklassers.
- Ja hoor, best wel vaak.
Komt u weleens bij de Albert Heijn?
- (mevrouw Zita is niet zo geinteresseerd in voetbaltoestanden, dus had nog niks door) ja, soms wel, maar meestal bij C1000.
(teleurgestelde blik.) Doet u dan weleens voor een tientje ofzo boodschappen bij Albert Heijn?
- (Wat een belangstelling voor mijn boodschapgewoonten, dacht ik.) Ja hoor, soms wel.
Zal ik het bord nog even schoonvegen?
- (mevrouw Zita valt zowat om van verbazing.) Wat is er met je aan de hand?
Ja mevrouw, ik dacht, misschien wilt u wel voetbalplaatjes voor mij gaan sparen.
Wat zijn ze toch schattig, de tweedeklassers.

- MarthaMartha
helma schreef:
we noemen het gewoon anders
we sparen geen voetbalheldenplaatjes, maar plaatjes van mannen die sportief zijn
want sinterklaas mag ook als je het pakjesavond noemt.....

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
wat die kerstballen betreft... ja, je hebt gelijk..helma schreef:tja...je hebt natuurlijk wel gelijkhenriët schreef:die plaatjes gaan over voetbalhelden.. wel degelijk iets van de wereldhelma schreef:het gaat om 'iets' sparen bij de supermarkt
ze vinden dat leuk. Er ligt hier een doosje op de kast met voetbalplaatjes
(al dagen op dezelfde plek trouwens)
niemand is er hier geïnteresseerd in voetbal, alleen als AH plaatjes geeft
dan wil je op school mee kunnen ruilen e.d.
die gogo's was echt occult, dat vind ik toch anders
dat kunnen we niet verenigen met 'gij geheel anders'...
maar disney kerstballen is ook werelds
waar leg je de grens?
En die grens is makkelijker te leggen als je kinderen 3 en 5 zijn dan als je oudere kinderen hebt
dan schipper je meer denk ik.
we noemen het gewoon anders
we sparen geen voetbalheldenplaatjes, maar plaatjes van mannen die sportief zijn
want sinterklaas mag ook als je het pakjesavond noemt.....
morgen halen we ze weg!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Orchidee (even in het openbaar) BEDANKT !Orchidee schreef:Nee, als ze klein zijn heb je nog van die ideaalbeelden, maar als ze groter worden, moet je wel eens iets van je ideaalbeelden verzetten...helma schreef:
ah...je hebt vast geen grote jongens
Trouwens, wie interesse heeft, ik heb een hele stapel, en mijn meisjes hoeven ze niet
Super.. vind ik vanmorgen een enveloppe vol op de mat!
k heb hier ook nog een stapel liggen. Als je ze wilt hebben. 

- JolandaOudshoorn
nou, graag! Neem ze 26 maart maar meeLassie schreef:k heb hier ook nog een stapel liggen. Als je ze wilt hebben.

Komt goed.JolandaOudshoorn schreef:nou, graag! Neem ze 26 maart maar meeLassie schreef:k heb hier ook nog een stapel liggen. Als je ze wilt hebben.

BJD schreef:Orchidee (even in het openbaar) BEDANKT !Orchidee schreef:Nee, als ze klein zijn heb je nog van die ideaalbeelden, maar als ze groter worden, moet je wel eens iets van je ideaalbeelden verzetten...helma schreef:
ah...je hebt vast geen grote jongens
Trouwens, wie interesse heeft, ik heb een hele stapel, en mijn meisjes hoeven ze niet
Super.. vind ik vanmorgen een enveloppe vol op de mat!

- JolandaOudshoorn
Zoon komt uit school, samen met de post. Heee, een dikke envelop voor mama. Eerst maar eens eten, lekker die pannenkoeken. Wat, zegt mama nu dat ze een verrassing heeft? In die envelop? Even kijken..... WOW wat veel!! Hoe komt u daaraan mama?? Van een heel lieve mevrouw op RF!!
Orchidee! Dank je wel!!
Orchidee! Dank je wel!!
JolandaOudshoorn schreef:Zoon komt uit school, samen met de post. Heee, een dikke envelop voor mama. Eerst maar eens eten, lekker die pannenkoeken. Wat, zegt mama nu dat ze een verrassing heeft? In die envelop? Even kijken..... WOW wat veel!! Hoe komt u daaraan mama?? Van een heel lieve mevrouw op RF!!
Orchidee! Dank je wel!!

Wandelstokken.
Wie zo'n sta in de weg heeft, ik hou me aanbevolen.
Wie zo'n sta in de weg heeft, ik hou me aanbevolen.
D.E zegels... als iemand er niets mee doet... houd ik me aanbevolen..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik heb er een heleboel, blijf ze maar verzamelen, en na het overlijden van mijn moeder zit ik nog eens met een dubbel portie zegels opgescheept....henriët schreef:D.E zegels... als iemand er niets mee doet... houd ik me aanbevolen..
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Heb je t boekje van DE? Je kunt hele mooie apparaten bestellen en als je er dan al zoveel hebt, heb je er wellicht eentje gratis?!-DIA- schreef:Ik heb er een heleboel, blijf ze maar verzamelen, en na het overlijden van mijn moeder zit ik nog eens met een dubbel portie zegels opgescheept....henriët schreef:D.E zegels... als iemand er niets mee doet... houd ik me aanbevolen..