Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
- JolandaOudshoorn
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
een heel lief pb-tje 

Ik weet, mijn Verlosser leeft

kreeg mijn man vandaag op Refo500
- Johann Gottfried Walther
Je man kreeg het, en het is jou aanwinst?helma schreef:

"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
we zijn in gemeenschap van goederen getrouwd...Johann Gottfried Walther schreef:Je man kreeg het, en het is jou aanwinst?helma schreef:

verbazing.
Vanmiddag belden drie knullen van een jaar of zestien aan. 'Hebt u een heitje voor een karweitje?' (Of een karweitje voor een heitje, 't is net hoe je 't bekijkt.) Ik raakte al enigszins verbaasd, want ze hadden niet echt een padvinderige uitstraling. Nou, karweitjes genoeg, maar weinig behoefte aan de uitvoering daarvan door deze jongens. Teleurstelling bij hen. Kunnen we echt niks doen voor een heitje? Alle karweitjes in gedachten de revue laten passeren, maar ja, je laat ze dan toch ook weer geen vieze kattenbak uitboenen. Of een frituurpan ontvetten, om de meest urgente klusjes te noemen. Nee dus. Dat zinde de heren niet. 'Dan willen we nu graag uw nieuwjaarsbijdrage. Hij - er werd gewezen naar de jongeman met twee blinkende oorbellen boven zijn leren jas - heeft het hele jaar Volkskrant banen bij u bezorgd, en met nieuwjaar was u niet thuis. Hij heeft nog niks gekregen, dus dat willen we nu.' Ik heb de mannen een prettige middag verder gewenst en veel succes.
Ik zit ik me alleen nog de hele tijd af te vragen: wat wilden ze nou aanschaffen van die twee euro? (want dat was het bedrag dat hij wel degelijk had ontvangen met nieuwjaar; die oorbellen was ik nog niet vergeten na anderhalve maand.)
Vanmiddag belden drie knullen van een jaar of zestien aan. 'Hebt u een heitje voor een karweitje?' (Of een karweitje voor een heitje, 't is net hoe je 't bekijkt.) Ik raakte al enigszins verbaasd, want ze hadden niet echt een padvinderige uitstraling. Nou, karweitjes genoeg, maar weinig behoefte aan de uitvoering daarvan door deze jongens. Teleurstelling bij hen. Kunnen we echt niks doen voor een heitje? Alle karweitjes in gedachten de revue laten passeren, maar ja, je laat ze dan toch ook weer geen vieze kattenbak uitboenen. Of een frituurpan ontvetten, om de meest urgente klusjes te noemen. Nee dus. Dat zinde de heren niet. 'Dan willen we nu graag uw nieuwjaarsbijdrage. Hij - er werd gewezen naar de jongeman met twee blinkende oorbellen boven zijn leren jas - heeft het hele jaar Volkskrant banen bij u bezorgd, en met nieuwjaar was u niet thuis. Hij heeft nog niks gekregen, dus dat willen we nu.' Ik heb de mannen een prettige middag verder gewenst en veel succes.
Ik zit ik me alleen nog de hele tijd af te vragen: wat wilden ze nou aanschaffen van die twee euro? (want dat was het bedrag dat hij wel degelijk had ontvangen met nieuwjaar; die oorbellen was ik nog niet vergeten na anderhalve maand.)
Zita schreef:verbazing.

Roze en zwart haltertopje
soort blousje/vestje met allerlei kleuren
legergroen en zwarte rok

soort blousje/vestje met allerlei kleuren
legergroen en zwarte rok

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Een mooie hoekbank... nou ja, aanwinst, hij wordt half mei pas geleverd 
En binnenkort komen daar als het goed is nog bij:
- Salontafel
- Boeken(kast)
- Dressoir
- TV
- Oh en volgende week naar Belgie, onze trouwringen ophalen! Woei
En dan hebben we alles zo'n beetje wel volgens mij

En binnenkort komen daar als het goed is nog bij:
- Salontafel
- Boeken(kast)
- Dressoir
- TV
- Oh en volgende week naar Belgie, onze trouwringen ophalen! Woei

En dan hebben we alles zo'n beetje wel volgens mij

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Blaasontsteking? Sterkte....Heeel veel water drinken!helma schreef:Nitrofurantoine MC 50 PCH
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
dank je, t gaat al were beter gelukkigvlinder schreef:Blaasontsteking? Sterkte....Heeel veel water drinken!helma schreef:Nitrofurantoine MC 50 PCH
cranberrythee....liters
nieuwste aanwinst: doos boodschappen van mijn moeder (Pakket Super)
fooitje schoonmoeder voor op reis
dwarsligger (gekocht van boekenbon) voor in t vliegtuig
hernieuwd contact met oude schoolvriendin

kwam haar vanmorgen tegen bij de Rank en vanmiddag even bijgepraat onder het genot van een bak koffie
Heel erg leuk en gelijk weer heel erg vertrouwd. Heerlijk.
Boodschapjes.
Nu heerlijk een bakje koffie (door manlief gemaakt)
Nu heerlijk een bakje koffie (door manlief gemaakt)

3 haringen brrrrr
mooi boeket
bubbelmat
16 terra-potjes
2 spuitbussen met mat-zwarte verf
nu nog geschikte verf vinden om 'stipwerk' te maken
mooi boeket
bubbelmat
16 terra-potjes
2 spuitbussen met mat-zwarte verf
nu nog geschikte verf vinden om 'stipwerk' te maken
Brrr?*girly* schreef:3 haringen brrrrr
Haring moet je ook niet bij de supermarkt kopen, in je zakdoek zal ongeveer hetzelfde zitten.
Bij de viskar dus

Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Dat heb ik ook gedaan....Bij de best uitziende visboer, die er in een rij van 5 stonden op de markt
Ik heb ooit haring gehad, en vond het níét te eten, maar deze is best wel lekker 

Maar dan zonder graten.Gian schreef:Brrr?*girly* schreef:3 haringen brrrrr
Haring moet je ook niet bij de supermarkt kopen, in je zakdoek zal ongeveer hetzelfde zitten.