Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
He ik dacht dat je tevreden was met dezeLassie schreef:

http://www.topwords.ua/mnews/2007/images/02/3387.jpg
Alweer een nieuwe

Veel mensen zijn met mobiele telefoons nooit zo heel erg lang tevreden, heb ik gemerkt. Velen hooguit een enkele maand. 

dan hoor ik niet bij "veel mensen", met m'n museumstuk mop koelkastformaatTiberius schreef:Veel mensen zijn met mobiele telefoons nooit zo heel erg lang tevreden, heb ik gemerkt. Velen hooguit een enkele maand.

~~Soli Deo Gloria~~
Laat ik het nuanceren: "veel mensen onder de 30 (of zo)".Hendrikus schreef:dan hoor ik niet bij "veel mensen", met m'n museumstuk mop koelkastformaatTiberius schreef:Veel mensen zijn met mobiele telefoons nooit zo heel erg lang tevreden, heb ik gemerkt. Velen hooguit een enkele maand.

Alweer een nieuwe????Orchidee schreef:He ik dacht dat je tevreden was met dezeLassie schreef:
Alweer een nieuwe
Dit is overigens mijn derde mobiel sinds de mobiele telefoonwereld.
En mijn vorige mob. gaat soms spontaan uit als ik aan het telefoneren ben. Tsja soms moet je dan gewoon een nieuwe.
eens in de drie weken ofzo, als ik weer eens zo'n schrikbeeld heb van Zita met kapotte auto midden in de nacht aan de kant van de weg, bibberend vanwege alle enge mannen die opduiken maar geen auto's blieven te repareren, dan zoek ik m'n mobiel, doe een poging mij het wachtwoord te herinneren en leg 'm veel te laat aan de oplader. Met een mobiel die zo'n lege accu heb dat ik er nooit de ANWB, noch de politie mee zou kunnen bellen, ga ik op pad. En dan gebeurt er nooit wat (zonder mobiel ook niet, trouwens).Hendrikus schreef:dan hoor ik niet bij "veel mensen", met m'n museumstuk mop koelkastformaatTiberius schreef:Veel mensen zijn met mobiele telefoons nooit zo heel erg lang tevreden, heb ik gemerkt. Velen hooguit een enkele maand.
Ik geloof niet dat ik een nieuwe mobiel waard ben. En ik ben onder de 30.

Een paar weken terug zei je nog: "ik heb er gewoon zo een" en begreep ik dat je die pas hadLassie schreef:Alweer een nieuwe????Orchidee schreef:He ik dacht dat je tevreden was met dezeLassie schreef:
Alweer een nieuwe
Dit is overigens mijn derde mobiel sinds de mobiele telefoonwereld.
En mijn vorige mob. gaat soms spontaan uit als ik aan het telefoneren ben. Tsja soms moet je dan gewoon een nieuwe.

Geeft niet hoor, ik gun het je van harte!, mijn dochter is ook zo happy met haar nieuwe...
Overigens, heb ik ook pas mijn 3e sinds het mobile tijdperk...maar ik ben wel 40+

zo rond de 30 zeg maar;)Tiberius schreef:Laat ik het nuanceren: "veel mensen onder de 30 (of zo)".Hendrikus schreef:dan hoor ik niet bij "veel mensen", met m'n museumstuk mop koelkastformaatTiberius schreef:Veel mensen zijn met mobiele telefoons nooit zo heel erg lang tevreden, heb ik gemerkt. Velen hooguit een enkele maand.
ik geef er ook niet zo om hoor, als ik maar kan bellen en sms en
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
een superhandige reparateur. Hij staat net een slangetje van de vaatwasser uit te blazen.
Nu nog de afvoer van de gootsteen en de wasmachine. Hier gaat alles tegelijk kapot, maar da's weer voordelig met de voorrijdkosten. 

ah wees blij dat ie t nog doet, bij ons kon dr niets meer aan gebeuren..Zita schreef:een superhandige reparateur. Hij staat net een slangetje van de vaatwasser uit te blazen.Nu nog de afvoer van de gootsteen en de wasmachine. Hier gaat alles tegelijk kapot, maar da's weer voordelig met de voorrijdkosten.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik geef er ook niet zo om hoor; als ik maar elke drie maanden een andere heb, dan is het goed.henriët schreef:zo rond de 30 zeg maar;)Tiberius schreef:Laat ik het nuanceren: "veel mensen onder de 30 (of zo)".Hendrikus schreef:dan hoor ik niet bij "veel mensen", met m'n museumstuk mop koelkastformaatTiberius schreef:Veel mensen zijn met mobiele telefoons nooit zo heel erg lang tevreden, heb ik gemerkt. Velen hooguit een enkele maand.
ik geef er ook niet zo om hoor, als ik maar kan bellen en sms en

jij????Tiberius schreef: Ik geef er ook niet zo om hoor; als ik maar elke drie maanden een andere heb, dan is het goed.

Een lief klein nichtje

Eindelijk...

Eindelijk...

Orchidee schreef:Een lief klein nichtje![]()
![]()
Eindelijk...![]()
![]()
Fijn!! Van harte!!
Mijn nieuwste aanwinst is een schone keuken
lekker grote beurt gegeven vanavond

ben nu de voorraadkast aan 't ordenen