In veel dingen moet je geloven, maar er zijn ook dingen die écht werken.
Als ik mijn voegen met een schuursponsje doe in de badkamer, geeft het soms groen af, of je ziet er allemaal haartjes blijven plakken. Met het "egeltje" van Hara heb ik daar geen last van. Heerlijk ding.
Daarnaast denk ik dat je goed voor het milieu moet zorgen. Ajax, andy e.d. zijn zooo slecht afbreekbaar. En wat denk je van chloor? Veel mensen onderschatten hoe het de sanitair aantast en hoe slecht het is voor het milieu.
Party's
Re: Party's
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Maar hij is er wel ingevlogen dus...Orchidee schreef: Ja, en als ze dan zo'n ding thuis komen demonstreren, geven ze je het gevoel dat je de grootste viezerik, aller tijden bent, als je met een "gewone" stofzuiger werkt...![]()
![]()
Oefffffffffff......wat was mijn man boos op die kerel zeg...en dan moet je weten, dat mijn man de goedheid zelve is

Standaarduitvoering zonder accesoires...KOOPJEMister schreef:
€2899,-

Ik zeg ook niet dat het allemaal niet werkt...Ik gebruik zelf ook best veel HaRa en Groene Beer, alleen het verkoopverhaal erachter, en de winstmarges deugen nietvlinder schreef:In veel dingen moet je geloven, maar er zijn ook dingen die écht werken.
Als ik mijn voegen met een schuursponsje doe in de badkamer, geeft het soms groen af, of je ziet er allemaal haartjes blijven plakken. Met het "egeltje" van Hara heb ik daar geen last van. Heerlijk ding.
Daarnaast denk ik dat je goed voor het milieu moet zorgen. Ajax, andy e.d. zijn zooo slecht afbreekbaar. En wat denk je van chloor? Veel mensen onderschatten hoe het de sanitair aantast en hoe slecht het is voor het milieu.

Die man is er uitgevlogen, ...en geen KIRBY erinMister schreef:Maar hij is er wel ingevlogen dus...Orchidee schreef: Ja, en als ze dan zo'n ding thuis komen demonstreren, geven ze je het gevoel dat je de grootste viezerik, aller tijden bent, als je met een "gewone" stofzuiger werkt...![]()
![]()
Oefffffffffff......wat was mijn man boos op die kerel zeg...en dan moet je weten, dat mijn man de goedheid zelve is

beiden dus kickin' OUTOrchidee schreef:Die man is er uitgevlogen, ...en geen KIRBY erinMister schreef:Maar hij is er wel ingevlogen dus...Orchidee schreef: Ja, en als ze dan zo'n ding thuis komen demonstreren, geven ze je het gevoel dat je de grootste viezerik, aller tijden bent, als je met een "gewone" stofzuiger werkt...![]()
![]()
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
grut, daar heb ik nog noooit over nagedacht, dat ajax slecht zou zijn.... waarom staat dat nog in de schappen dan???vlinder schreef:In veel dingen moet je geloven, maar er zijn ook dingen die écht werken.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Tsja.. dan kunnen we wel heel veel spullen uit de schappen gaan halen (niet alleen in de supermarkt).henriët schreef:grut, daar heb ik nog noooit over nagedacht, dat ajax slecht zou zijn.... waarom staat dat nog in de schappen dan???vlinder schreef:In veel dingen moet je geloven, maar er zijn ook dingen die écht werken.