Welke muziek beluister je nu? [6]
Re: Welke muziek beluister je nu? [6]
Ik zit met mn rug naar naar de kamer toe en luister mee met het spel van Jetje en haar vriendinnetje, echt snoezig om aan te horen, ze zijn met de poppen aan t spelen..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Een cd met liederen over Israël en Jeruzalem. Sjalom
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
De RO, en vanaf 19.30 rechtstsreekse uitzending van de RO van de Betuwse Mannenzang gehouden in de Grote- of St. Maartenskerk van Tiel.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Hier ook de RO
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
als g in nood gezeten...
God verlaat u niet!
( op een mooi moment!!)
God verlaat u niet!
( op een mooi moment!!)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
heeeerlijk eve de RO, eve wat reformatorisch... ben ik soms zooo aan toe.... ik mis mn school....
wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heeren hand [/color]
Fluitketel... verder rustig... beter dan al die afleidende muziek.
Tip: Probeer eens een dag zonder muziek.
Velen KUNNEN tegenwoordig niet meer zonder muziek of wat anders op de achtergrond.
De stilte ontwennen velen.
Soms is het een vlucht uit de werkelijkheid...
Stilte beangstigd sommige mensen...
Waarom?
Zijn we ons dat wel bewust, vraag ik me soms af...
Tip: Probeer eens een dag zonder muziek.
Velen KUNNEN tegenwoordig niet meer zonder muziek of wat anders op de achtergrond.
De stilte ontwennen velen.
Soms is het een vlucht uit de werkelijkheid...
Stilte beangstigd sommige mensen...
Waarom?
Zijn we ons dat wel bewust, vraag ik me soms af...
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
je valt in herhaling.
Muziek doet soms nog vaker in herhaling vallen...Lassie schreef:je valt in herhaling.
En zaken die goed ter overweging zijn mogen vaker worden genoemd...
Dacht ik...

- JolandaOudshoorn
Muziek kan ook helpen om de werkelijkheid onder ogen te zien .....-DIA- schreef:Muziek doet soms nog vaker in herhaling vallen...Lassie schreef:je valt in herhaling.
Dacht ik...
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Maar meestal is het zo, dat wanneer je voor het eerst de werkelijkheid van het mens-zijn onder ogen krijgt,JolandaOudshoorn schreef:Muziek kan ook helpen om de werkelijkheid onder ogen te zien .....-DIA- schreef:Muziek doet soms nog vaker in herhaling vallen...Lassie schreef:je valt in herhaling.
Dacht ik...
dat dan de muziek eerst zwijgt.
Dan wordt er een weeklacht en geschrei gehoord.
Die kan weer veranderen in een blijde rei als de verlossing in Christus Jezus geopenbaard en toegepast wordt.
Dan zouden de stenen eerder spreken...
Ik ben zonder muziek opgegroeid, dus mis ik het niet echt. Hoewel ik het wel heel mooi kan vinden.
Ik heb stapels CD's die ik maar heel sporadisch draai niet omdat ik het niet mooi vind maar gewoon
omdat ik er nooit aan denk. Zo staat de radio ook nauwelijks aan (soms als ik het niet vergeet, luister
ik naar het nieuws).
Daarentegen hoor ik wel heel veel muziek komen uit de kamer van mijn zoon wat ik niet mooi vind.
Ik denk dat het toch bij de geest van deze tijd hoor en hoe harder ze het zetten hoe mooier ze het vinden...
Ik heb stapels CD's die ik maar heel sporadisch draai niet omdat ik het niet mooi vind maar gewoon
omdat ik er nooit aan denk. Zo staat de radio ook nauwelijks aan (soms als ik het niet vergeet, luister
ik naar het nieuws).
Daarentegen hoor ik wel heel veel muziek komen uit de kamer van mijn zoon wat ik niet mooi vind.
Ik denk dat het toch bij de geest van deze tijd hoor en hoe harder ze het zetten hoe mooier ze het vinden...

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Ik hoor ook genoeg muziek..albion schreef:Ik ben zonder muziek opgegroeid, dus mis ik het niet echt. Hoewel ik het wel heel mooi kan vinden.
ik naar het nieuws).
In de winkel waar ik werk hebben ze een poos een proef gedaan om achtergrondmuzek te stoppen
Blijkbaar is dat niet bevallen, want er is weer cntinu achtergrondmuziek...
Zachtjes weliswaar, dat wel, maar toch...
- JolandaOudshoorn
Pfff dan deed David toch wat fout-DIA- schreef:Maar meestal is het zo, dat wanneer je voor het eerst de werkelijkheid van het mens-zijn onder ogen krijgt,JolandaOudshoorn schreef: Muziek kan ook helpen om de werkelijkheid onder ogen te zien .....
dat dan de muziek eerst zwijgt.
Dan wordt er een weeklacht en geschrei gehoord.
Die kan weer veranderen in een blijde rei als de verlossing in Christus Jezus geopenbaard en toegepast wordt.
Dan zouden de stenen eerder spreken...

Ik weet, mijn Verlosser leeft
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/QFBLjWNiyCA&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/QFBLjWNiyCA&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]