Zo'n tweetal is ook niet geldig, aangezien je de parameters dan ook moet definieren.-DIA- schreef:Waarheid of eenheid?
En dat is een discussie van tenminste 50 forumpagina's.
Ik kan dus niet kiezen.
Zo'n tweetal is ook niet geldig, aangezien je de parameters dan ook moet definieren.-DIA- schreef:Waarheid of eenheid?
Kiezen of delen?jvdg schreef:Zo'n tweetal is ook niet geldig, aangezien je de parameters dan ook moet definieren.-DIA- schreef:Waarheid of eenheid?
Ik kan dus niet kiezen.
Ik kan niet kiezen en wil niet delen.-DIA- schreef:Kiezen of delen?jvdg schreef:Zo'n tweetal is ook niet geldig, aangezien je de parameters dan ook moet definieren.-DIA- schreef:Waarheid of eenheid?
Ik kan dus niet kiezen.
ligt aan de situatie, ik ben wel voor delen.. dat leren we de kinderen tenslotte ook.jvdg schreef:Ik kan niet kiezen en wil niet delen.-DIA- schreef:Kiezen of delen?jvdg schreef:Zo'n tweetal is ook niet geldig, aangezien je de parameters dan ook moet definieren.-DIA- schreef:Waarheid of eenheid?
Ik kan dus niet kiezen.
nou, dat eerste had ik niet overwillenslaan:), maar dat saamhorigheidsgevoel vind ik belangrijkervlinder schreef:Weggooien, anders moet je dat later weer doen, staat lekker opgeruimd.
(over tuin gesproken, bij ons zitten (op 3 hoog) pimpel- en koolmeesjes op de waslijn. Ze fluiten je 's morgens wakker. Echt zo schattig!
Volgende:
De vlinders in je verkeringstijd of het gevoel van saamhorigheid in het huwelijk.
hahahahaha.... de mijne hangen al een paar weken buiten.....henriët schreef: kerstballen vd c1000 weggooien of in de buitenbomen hangen in de tuin
voor een kunstklapper is een gewone ruim voldoende...............Orchidee schreef:Gewone of electrische tandenborstel?
Ik kan niet kiezen...ben er beide dol opRens schreef:voor een kunstklapper is een gewone ruim voldoende...............Orchidee schreef:Gewone of electrische tandenborstel?
bloemen of planten?
ook al?Orchidee schreef:Ik kan niet kiezen...ben er beide dol opRens schreef:voor een kunstklapper is een gewone ruim voldoende...............Orchidee schreef:Gewone of electrische tandenborstel?
bloemen of planten?
vlinder schreef:Bloemen! Veel fleuriger en gezelliger. Elke keer een nieuw bosje op tafel fleurt het huis zo op.
Helaas heb ik geen man die elke week heel attent een bosje mee neemt.
Ooit één keer gedaan, maar hij biechtte later op dat hij het bosje op zijn werk had gekregen voor zijn prestatie.
Rotjeknor!!Orchidee schreef:Rotterdam of Amsterdam?