Waar baal je van?
Re: Waar baal je van?
Dat de bijbelkring weer niet doorgaat.
Van mijn spaarrekening
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
- Katharina van Bora
Hoezo???Luther schreef:Van mijn spaarrekening

PB mij maar...
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Is jouw spaarrekening voller dan????????Katharina van Bora schreef:Hoezo???Luther schreef:Van mijn spaarrekening![]()
![]()
PB mij maar...

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
- Katharina van Bora
Tuurlijk, ik ben zuunig...Luther schreef:Is jouw spaarrekening voller dan????????Katharina van Bora schreef:Hoezo???Luther schreef:Van mijn spaarrekening![]()
![]()
PB mij maar...![]()
![]()
![]()

Dat kan omdat ik niet veeleisend ben...Katharina van Bora schreef:Tuurlijk, ik ben zuunig...Luther schreef:Is jouw spaarrekening voller dan????????Katharina van Bora schreef:Hoezo???Luther schreef:Van mijn spaarrekening![]()
![]()
PB mij maar...![]()
![]()
![]()

Kunnen de mods Luther geen ban geven op de leutertopics? Dat scheelt weer een hoop posts van de 100 

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
- Katharina van Bora
Luther schreef:Van mijn spaarrekening
KatherinavanBora schreef:Tuurlijk, ik ben zuunig...
Ja, je moet altijd het laaste woord hebben....Luther schreef:Dat kan omdat ik niet veeleisend ben...

hmprff schreef:Kunnen de mods Luther geen ban geven op de leutertopics? Dat scheelt weer een hoop posts van de 100

Grappig ben jij!
Klopt!Katharina van Bora schreef:Luther schreef:Van mijn spaarrekeningKatherinavanBora schreef:Tuurlijk, ik ben zuunig...Ja, je moet altijd het laaste woord hebben....Luther schreef:Dat kan omdat ik niet veeleisend ben...![]()

Ditmaal ook een waar woord.
t is al heel wat als je die mag komen te hebben;);)Luther schreef:Van mijn spaarrekening

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef:t is al heel wat als je die mag komen te hebben;);)Luther schreef:Van mijn spaarrekening

van mezelf. 

Inderdaad!henriët schreef:t is al heel wat als je die mag komen te hebben;);)Luther schreef:Van mijn spaarrekening
Wil je het nummer?
Er is nog ruimte op die spaarrekening.
Was ist loosLassie schreef:van mezelf.