Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [2]
Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [2]
Gisteravond bij de koffie een echte Zeeuwse bolus! 's-Morgens vers van de bakker in Meliskerke meegebracht(door mijn zusje).
Aardappeltjes, bietjes met een braadworst
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
tortellini met als toetje Den Eelder vla, mjammie 

Rode kool
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
MIjn lunch is straks een kliek van bietjes met aardappelen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
zuurkoolschotel met shoarmavlees, aardappelpuree, crème fraiche, en een elstar erdoor
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
oooo wat lekker!! tis dat ik zo laat uit ben anders zou ik lekker mee komen etenhenriët schreef:zuurkoolschotel met shoarmavlees, aardappelpuree, crème fraiche, en een elstar erdoor

wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heeren hand [/color]
sja, wat is laat uit?ber10e schreef:oooo wat lekker!! tis dat ik zo laat uit ben anders zou ik lekker mee komen etenhenriët schreef:zuurkoolschotel met shoarmavlees, aardappelpuree, crème fraiche, en een elstar erdoor
je kunt de bus naar Zeeland pakken ipv flakkee ( zo beter tib?

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
zodra ik tijd heb kom ik gauw eens! beloofd!!henriët schreef:sja, wat is laat uit?ber10e schreef:oooo wat lekker!! tis dat ik zo laat uit ben anders zou ik lekker mee komen etenhenriët schreef:zuurkoolschotel met shoarmavlees, aardappelpuree, crème fraiche, en een elstar erdoor
je kunt de bus naar Zeeland pakken ipv flakkee ( zo beter tib?)

wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heeren hand [/color]
ber10e schreef:zodra ik tijd heb kom ik gauw eens! beloofd!!henriët schreef:sja, wat is laat uit?ber10e schreef:oooo wat lekker!! tis dat ik zo laat uit ben anders zou ik lekker mee komen etenhenriët schreef:zuurkoolschotel met shoarmavlees, aardappelpuree, crème fraiche, en een elstar erdoor
je kunt de bus naar Zeeland pakken ipv flakkee ( zo beter tib?)

Ik eet brood vanavond. Wilde eerst een pizza bestellen (we krijgen korting op ons werk) maar toch maar gezond brood.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Gekookte aardappels
Rode bietjes
Gehaktbal
Optimel yoghurt
Rode bietjes
Gehaktbal
Optimel yoghurt
Mijn man heeft vanavond eten klaar gemaakt. Lekker nasi met kroepoek en satesaus.
- MarthaMartha
ik weet het nog niet.
Vanavond koken bij mijn ouders, we doen het om beurten nu mijn moeder net uit het ziekenhuis is.
Vanmiddag maar eens boodschappen doen, kijken of er een goed idee op komt zetten.....
Vanavond koken bij mijn ouders, we doen het om beurten nu mijn moeder net uit het ziekenhuis is.
Vanmiddag maar eens boodschappen doen, kijken of er een goed idee op komt zetten.....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!