Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [2]
Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [2]
zuurkoolschotel met shoarmavlees, aardappelpuree, crème fraiche, en een elstar erdoor
(overigens was het gisteren ook heerlijk, ovenschotel met bloemkool, beciamellasaus, penne, hamblokjes en strooikaas)
(overigens was het gisteren ook heerlijk, ovenschotel met bloemkool, beciamellasaus, penne, hamblokjes en strooikaas)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Klinkt als een gekke maar wel lekker combinatie.henriët schreef:zuurkoolschotel met shoarmavlees, aardappelpuree, crème fraiche, en een elstar erdoor

Ik twijfel nog. Ik kan iets uit de vriezer trekken, ik heb nog macaroni en een of andere wokschotel ingevroren liggen maar gewoon een pizza halen is ook wel erg lekker

Havik.. je bent r weer s!!!Havik schreef:Klinkt als een gekke maar wel lekker combinatie.henriët schreef:zuurkoolschotel met shoarmavlees, aardappelpuree, crème fraiche, en een elstar erdoor![]()
Ik twijfel nog. Ik kan iets uit de vriezer trekken, ik heb nog macaroni en een of andere wok schotel ingevroren liggen maar gewoon een pizza halen is ook wel erg lekker
Uhm, je mag komen proeven hoor.. dan hoef je geen moeite te doen dan alleen even met t ov mee

Ik vond de combi ook wel bijzonder, maar het proberen waard he!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Met mijn werkrooster deze week en de planning voor de rest van de avond gaat dat niet helemaal lukken denk ik. Zo snel is dat OV helaas niethenriët schreef:Havik.. je bent r weer s!!!Havik schreef:Klinkt als een gekke maar wel lekker combinatie.henriët schreef:zuurkoolschotel met shoarmavlees, aardappelpuree, crème fraiche, en een elstar erdoor![]()
Ik twijfel nog. Ik kan iets uit de vriezer trekken, ik heb nog macaroni en een of andere wok schotel ingevroren liggen maar gewoon een pizza halen is ook wel erg lekker
Uhm, je mag komen proeven hoor.. dan hoef je geen moeite te doen dan alleen even met t ov mee![]()
Ik vond de combi ook wel bijzonder, maar het proberen waard he!

uuuuhm, dat denk ik wel hoor, t kan hier al gauw, het kan niet op woensdag, verder dacht ik van wel, kom je samen of alleen?Havik schreef:Met mijn werkrooster deze week en de planning voor de rest van de avond gaat dat niet helemaal lukken denk ik. Zo snel is dat OV helaas niethenriët schreef:Havik.. je bent r weer s!!!Havik schreef:Klinkt als een gekke maar wel lekker combinatie.henriët schreef:zuurkoolschotel met shoarmavlees, aardappelpuree, crème fraiche, en een elstar erdoor![]()
Uhm, je mag komen proeven hoor.. dan hoef je geen moeite te doen dan alleen even met t ov mee![]()
Ik vond de combi ook wel bijzonder, maar het proberen waard he!Is het aanbod ook inwisselbaar voor volgende week ergens?
Van samen moet de helft werken volgende week
dus ik kom dan alleen. De rest PB-en we wel even 

Je zou ook vrijdag kunnen overwegen.henriët schreef:uuuuhm, dat denk ik wel hoor, t kan hier al gauw, het kan niet op woensdag, verder dacht ik van wel, kom je samen of alleen?Havik schreef:Met mijn werkrooster deze week en de planning voor de rest van de avond gaat dat niet helemaal lukken denk ik. Zo snel is dat OV helaas niethenriët schreef:Havik.. je bent r weer s!!!Havik schreef:Klinkt als een gekke maar wel lekker combinatie.![]()
Ik vond de combi ook wel bijzonder, maar het proberen waard he!Is het aanbod ook inwisselbaar voor volgende week ergens?

Heel goed, dat is behalve woensdag één van de andere dagen die er in een week zitten inderdaadTiberius schreef:Je zou ook vrijdag kunnen overwegen.

Ik heb inmiddels besloten; het wordt macaroni uit de diepvries.
eigenlijk zou t wel leuk zijn als je die vrijdag komt, mag je meteen blijven op de meetingHavik schreef:Heel goed, dat is behalve woensdag één van de andere dagen die er in een week zitten inderdaadTiberius schreef:Je zou ook vrijdag kunnen overwegen.![]()
Lekker poffertjes, heb een late dienst.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Ah so, vandaar uw reactie Tiberiushenriët schreef:eigenlijk zou t wel leuk zijn als je die vrijdag komt, mag je meteen blijven op de meetingHavik schreef:Heel goed, dat is behalve woensdag één van de andere dagen die er in een week zitten inderdaadTiberius schreef:Je zou ook vrijdag kunnen overwegen.![]()

vanavond kliekjes en pizza
dat krijg je met werkende moeders

die kliekjes hadden wij er niet eens bij....helma schreef:vanavond kliekjes en pizza
heeft dat ook iets met werkende moeders te maken?
~~Soli Deo Gloria~~
Bami en vanilleyoghurt na