Goed bericht RensRens schreef:een e-mail met foto's van Puck met haar nieuwe baasjes en hoe zij het daar doet...........
heb me heel vrolijk zitten maken bij het bekijken van de foto's............ook dáár is zij zo gék als een bos uien........![]()
![]()
ben intens blij dat Puck nu daar in Kootwijk zit, een tuin van 1 hectare groot, en dan direct daarna lekker het bos in............beter kan ze het niet hebben............
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Naar de IRS conferentie?JolandaOudshoorn schreef:nee, naar een mannenconferentie.henriët schreef:naar de kapper geweest?JolandaOudshoorn schreef:Een nieuwe man
Jammer, Mister, waarom zo vijandig jegens een bijbelvertaling die meerdere eeuwen heeft overleefd?Mister schreef:Je zou beter moeten weten, in een topic waar het gaat over aanwinsten...Tiberius schreef:De Bijbel in SV?Mister schreef:Een alhier zeer veel besproken boek...
Ik althans acht de SV in haar huidige vorm nog steeds een aanwinst, terwijl jij de SV wegzet als een verlies.
Kritiek op de SV, oké, maar een echt alternatief heeft nog niemand geboden c.q. vertoond.
Raar gevoel, mengelmoesje van schuldgevoel, verdriet en 'niet-weten-wat-te-doen-gevoel'
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Ik vatte het heel anders op dan jij JvdG...ik vatte het op van: die heb ik allang, das geen nieuwe aanwinstjvdg schreef:Jammer, Mister, waarom zo vijandig jegens een bijbelvertaling die meerdere eeuwen heeft overleefd?Mister schreef:Je zou beter moeten weten, in een topic waar het gaat over aanwinsten...Tiberius schreef:De Bijbel in SV?Mister schreef:Een alhier zeer veel besproken boek...
Ik althans acht de SV in haar huidige vorm nog steeds een aanwinst, terwijl jij de SV wegzet als een verlies.
Kritiek op de SV, oké, maar een echt alternatief heeft nog niemand geboden c.q. vertoond.
kben wel benieuwd hoe mister het echt bedoelde
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Hoho, zo zie je maar hoe je woorden ineens heel anders uitgelegd worden dan je ze bedoelt. De SV is me dierbaar, maar is geen aanwinst in de zin van dat het nieuw is voor me. Dat wilde ik zeggen. Terecht merkt Hmprff dat hier al op. Ik doel hier op het boek van Franca Treur, wat ik enige dagen geleden kreeg. Voor de duidelijkheid ten overvloede: ik ervaar de SV dagelijks als een 'aanwinst'.
Dan heb ik je verkeerd begrepen.Mister schreef:Hoho, zo zie je maar hoe je woorden ineens heel anders uitgelegd worden dan je ze bedoelt. De SV is me dierbaar, maar is geen aanwinst in de zin van dat het nieuw is voor me. Dat wilde ik zeggen. Terecht merkt Hmprff dat hier al op. Ik doel hier op het boek van Franca Treur, wat ik enige dagen geleden kreeg. Voor de duidelijkheid ten overvloede: ik ervaar de SV dagelijks als een 'aanwinst'.
Sorry.
voel me een beetje belabberd
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Je mag wel thuisblijven hoor.henriët schreef:
Jongere schreef:Je mag wel thuisblijven hoor.henriët schreef:
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Kopje koffie met en suikerwafel.
sinds enkele dagen een stevig ontstoken rechterhiel waardoor lopen een bezoeking is door de felle pijn die het opleverd bij elke stap die ik zet.
vanavond worden de nieuwe medicijnen thuisgebracht, waaronder een penicilinezalf voor de hielen en hakken.....
ik hoop dat het snel minder wordt!!!
vanavond worden de nieuwe medicijnen thuisgebracht, waaronder een penicilinezalf voor de hielen en hakken.....
ik hoop dat het snel minder wordt!!!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Nieuw Bijbels dagboek voor de kinderen.
Ds. J. Joppe en ds. P. Vernooij (red.)

Ds. J. Joppe en ds. P. Vernooij (red.)

2 extra uren Engels en 3 uren geruild van klas 1 (stream 3) naar klas 2 (stream 2).
Collega gaat ons verlaten per 1 maart (andere baan), betekent dus dat we met z'n allen
25 uur Engels moeten opvangen, en dan nog niet te spreken over de andere taken die hij vervulde.
De andere 6 uur worden (tijdelijk) opgevangen door mijn collegae, die bezig zijn met een bijscholingscursus Engels.
Voor de bovenbouw is er ook een oplossing.
(tijdelijk).
Collega gaat ons verlaten per 1 maart (andere baan), betekent dus dat we met z'n allen
25 uur Engels moeten opvangen, en dan nog niet te spreken over de andere taken die hij vervulde.
De andere 6 uur worden (tijdelijk) opgevangen door mijn collegae, die bezig zijn met een bijscholingscursus Engels.
Voor de bovenbouw is er ook een oplossing.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Wilde je dit zelf ook?albion schreef:2 extra uren Engels en 3 uren geruild van klas 1 (stream 3) naar klas 2 (stream 2).
Voor de bovenbouw is er ook een oplossing.(tijdelijk).
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)