Score:7, 10, 8, 10, 8, 8, 10, 9, 10
En ze zat naast me bij het invullen, dus ik kon niet sjoemelen

Of juist wel.jakobmarin schreef:Doe de EO Huwelijkstest
Score:7, 10, 8, 10, 8, 8, 10, 9, 10
En ze zat naast me bij het invullen, dus ik kon niet sjoemelen
Gewoon even scrollen ,dan krijg je er meer!! Ik had ook een prachtige uitslag , maar ik wist al dat we het goed met elkaar hebben,,,,helma schreef:ik krijg maar 3 cijfers...
7,9,10
henriët schreef:om te weten of ons huwelijk goed is, hoef ik echt geen test te doen
we zijn nog steeds allebei tevreden en gelukkig met elkaar!
Dus dit is de interpretatie die je geeft aan enen en tweeenhenriët schreef:om te weten of ons huwelijk goed is, hoef ik echt geen test te doen
we zijn nog steeds allebei tevreden en gelukkig met elkaar!
Inderdaad, want meer dan de helft van de keren wilde ik "nooit" of "altijd" invullen.Tiberius schreef:Een beetje vreemde test, vooral die antwoorden.
Ik denk dat men voorzag dat 'nooit' of 'altijd' maar zelden waarheid is.Luther schreef:Inderdaad, want meer dan de helft van de keren wilde ik "nooit" of "altijd" invullen.Tiberius schreef:Een beetje vreemde test, vooral die antwoorden.
En de score pakte goed uit hoor...
Nou, dan zit er bij mij dus iets goed fout, want ik kwam echt nogal wat vragen/stellingen tegen waar ik uit de grond van mijn hart [nooit] of [altijd] had willen invullen. Maar goed... ik zal het nog eens aan Katharina van Bora vragen...Gian schreef:Ik denk dat men voorzag dat 'nooit' of 'altijd' maar zelden waarheid is.Luther schreef:Inderdaad, want meer dan de helft van de keren wilde ik "nooit" of "altijd" invullen.Tiberius schreef:Een beetje vreemde test, vooral die antwoorden.
En de score pakte goed uit hoor...
ik kán dus effe niks met die test.....vreemd hé...als vrijgezel(lig)Tiberius schreef:Een beetje vreemde test, vooral die antwoorden.