Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
Vanmorgen het ea zemen, en aquarium verversen/schoonmaken.
Vanmiddag, "woensdagmiddag houden" met onze dochters!
Wat dat zal inhouden weet ik nog niet precies, maar iets gezelligs...
Vanmiddag, "woensdagmiddag houden" met onze dochters!
Wat dat zal inhouden weet ik nog niet precies, maar iets gezelligs...
- JolandaOudshoorn
zoveel mogelijk stroopwafels zien te slijten. De kinderen houden een actie stroopwafels verkopen voor Haiti. Dit weekend kom ik in Montfoort, Bodegraven en Gouda. Bestellingen zijn welkom voordat ik zelf de komende 10 weken stroopwafels aan het eten ben......
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Vanmorgen thuiswerken voor het re-integratiebureau en de PC dus maar weer terug gebracht naar de computerzaak, vanmiddag mijn postwijk en vanavond naar de Bijbellezing van Ds.A.Schreuder over het leven van Izak(gaat zijn zonen de eerstgeboortezegen geven).
beiden?Gijs83 schreef:het leven van Izak(gaat zijn zonen de eerstgeboortezegen geven).
~~Soli Deo Gloria~~
zijn het echte goudse? of zijn t gewone?JolandaOudshoorn schreef:zoveel mogelijk stroopwafels zien te slijten. De kinderen houden een actie stroopwafels verkopen voor Haiti. Dit weekend kom ik in Montfoort, Bodegraven en Gouda. Bestellingen zijn welkom voordat ik zelf de komende 10 weken stroopwafels aan het eten ben......
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
- JolandaOudshoorn
Het zijn die van Markus uit Waddinxveen, dus zeg maar de echtehmprff schreef:zijn het echte goudse? of zijn t gewone?JolandaOudshoorn schreef:zoveel mogelijk stroopwafels zien te slijten. De kinderen houden een actie stroopwafels verkopen voor Haiti. Dit weekend kom ik in Montfoort, Bodegraven en Gouda. Bestellingen zijn welkom voordat ik zelf de komende 10 weken stroopwafels aan het eten ben......

Net eentje geproefd, het is kwalitatief erg goed

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Vanavond naar een aanbiddingsavond, waar Neal Morse speelt / leidt.
Kwam hem zojuist tegen in de kantine op het werk, een erg leuke verrassing.
Kwam hem zojuist tegen in de kantine op het werk, een erg leuke verrassing.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- MarthaMartha
ja, ik heb er ook al weer helemaal zin in!JolandaOudshoorn schreef:gaat alweer snel he! Hier in huize Oudshoorn zijn we er ook al druk mee bezig. Maar zaterdag eerst naar de informatiedag in GoudaMarthaMartha schreef:werken, vanavond alweer het eerste overleg voor de vakantiebijbelweek...
(maar net ervoor is een nog een happening... met de nodige organisatie

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Vandaag in Zwolle bezig geweest.
Vanavond het nieuwe huisje (appartement) van mijn zoon bekeken. Gisteren heeft hij de sleutel gehad.
Nu gewoon lekker op de bank.
Vanavond het nieuwe huisje (appartement) van mijn zoon bekeken. Gisteren heeft hij de sleutel gehad.
Nu gewoon lekker op de bank.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Verder gaan met waar ik gisteren aan begonnen ben...

Wij zijn net bij twee auto dealers geweest. We gaan een nieuwe auto kopen. Bij een van de dealers hebben we een proefrit gemaakt bij de ander kon dat niet, dat gaat zaterdag gebeuren. Verder vandaag nog even wat opruimen en logeerkamer in orde maken.
Vanmiddag met m'n man samen de kids van m'n zus ophalen en in hun huis op de kids passen met ze eten.
Vanmiddag met m'n man samen de kids van m'n zus ophalen en in hun huis op de kids passen met ze eten.
rommelen
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Nu eerst eten,
dan naar mijn werk.
Daarna weer eten,
en dan zien we nog wel.
dan naar mijn werk.
Daarna weer eten,
en dan zien we nog wel.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
gezellig even met mn moeder in Zierikzee koffie gedronken in een restaurantje!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Mijn nachtjes zitten er over 7 uurtjes op. De week is omgevlogen! Zaterdag vrij en dan zondag - woensdag werken.
Verder morgenavond vrienden op bezoek en zateragavond naar vrienden toe. Morgen hard aan de gang thuis. Het bed verschonen (is altijd het eerste wat ik doe na mijn nachtdiensten. Er ligt dan bijna 24 uur iemand in bed. 's Nachts mem en overdag ik. Morgenavond weer fris heerlijk schoon bedje en weer samen slapen.
En verder? Ik zie wel....
Verder morgenavond vrienden op bezoek en zateragavond naar vrienden toe. Morgen hard aan de gang thuis. Het bed verschonen (is altijd het eerste wat ik doe na mijn nachtdiensten. Er ligt dan bijna 24 uur iemand in bed. 's Nachts mem en overdag ik. Morgenavond weer fris heerlijk schoon bedje en weer samen slapen.
En verder? Ik zie wel....
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.