Meeting DV vrijdag 26 maart
- monique
Re: Meeting 12 februari ( Zeeland) afdeling V daal volgt later!
ik ben niet zoveel meer op et forum ken de helft niet
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
monique schreef:ik ben niet zoveel meer op et forum ken de helft niet
hee hoe gaat het nu met je? Met je werk, je verkering etc?
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- monique
heej albionalbion schreef:monique schreef:ik ben niet zoveel meer op et forum ken de helft niet
hee hoe gaat het nu met je? Met je werk, je verkering etc?
ja het gaat goed nog steeds dik verkering mn werk gaat ook goed maar gisteren heb ik een sollicitatie gehad voor werken en leren in de zorg en ze zijn wel enthousiast (weet niet goed hoe ik dat schrijf) dus we wachten alles heel erg af en met jou???
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
ontopic
aanwezigen:
-Luther
-Käthe
-Orchidee
-Oude Waarheid
-Freek
-Helma
-Caprice
-Sweelink en ber10e
Misschien
-Memento en vlinder
-Sela
-albion
-Tiberius met zn vrouw
-meeting
-letstalk
aanwezigen:
-Luther
-Käthe
-Orchidee
-Oude Waarheid
-Freek
-Helma
-Caprice
-Sweelink en ber10e
Misschien
-Memento en vlinder
-Sela
-albion
-Tiberius met zn vrouw
-meeting
-letstalk
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Dat is duidelijk, Helma.Barmhartigheid schreef:Als Caprice inderdaad gaat.helma schreef:caprice schreef:Wat mij betreft wel, maar zoals je al las gaat mijn vrouw niet mee. Ik weet niet of je er dus bezwaren tegen hebt om mee te rijden, of dat er nog iemand meerijdt, maar ik vind het best.helma schreef:Caprice mag ik met jullie meerijden???
als het mag van je vrouw![]()
mijn man vindt het goed
Meerijden? Natuurlijk![]()
Fijne avond!!!

Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
De kans dat Luther en Katharina van Bora op de meeting zijn, is uiterst gering.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Het is bij jou echt over met de zuil?Luther schreef:De kans dat Luther en Katharina van Bora op de meeting zijn, is uiterst gering.
Waaruit ik concludeer dat jij er dus wel zult zijn?Tiberius schreef:Het is bij jou echt over met de zuil?Luther schreef:De kans dat Luther en Katharina van Bora op de meeting zijn, is uiterst gering.
Nee hoor, niet helemaal. Overigens houd ik het bij een tankstation, dat weet je... In een zuil moet je niet gaat wonen.Tiberius schreef:Het is bij jou echt over met de zuil?Luther schreef:De kans dat Luther en Katharina van Bora op de meeting zijn, is uiterst gering.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Misschien wel, ja. Maar als ik er niet ben, is het niet om die reden.Mister schreef:Waaruit ik concludeer dat jij er dus wel zult zijn?Tiberius schreef:Het is bij jou echt over met de zuil?Luther schreef:De kans dat Luther en Katharina van Bora op de meeting zijn, is uiterst gering.
- JolandaOudshoorn
Op 12 februari hoort hij niet meer bij het RF-cluppieLuther schreef:Nee hoor, niet helemaal. Overigens houd ik het bij een tankstation, dat weet je... In een zuil moet je niet gaat wonen.Tiberius schreef:Het is bij jou echt over met de zuil?Luther schreef:De kans dat Luther en Katharina van Bora op de meeting zijn, is uiterst gering.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Memento en vlinder komen niet.
Jammer, had wel zin in een lekkere bolus...

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
kom je die gewoon een andere keer met memento etenvlinder schreef:Memento en vlinder komen niet.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Hé wat een leuk idee! Misschien doen we dat wel ja. Dagje Zeeland en dan een bolus eten bij Jet en Jean.henriët schreef:kom je die gewoon een andere keer met memento etenvlinder schreef:Memento en vlinder komen niet.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Prima, altijd van harte welkom!vlinder schreef:Hé wat een leuk idee! Misschien doen we dat wel ja. Dagje Zeeland en dan een bolus eten bij Jet en Jean.henriët schreef:kom je die gewoon een andere keer met memento etenvlinder schreef:Memento en vlinder komen niet.