MarthaMartha schreef:Hendrikus schreef:lezen ze bij jou ook graag onder de dekens?helma schreef:handig voor die onderboek die je nog onder een bed tegenkomt![]()
![]()
![]()
**heb hem wel drie keer moeten lezen voor ik h'm snapte**

MarthaMartha schreef:Hendrikus schreef:lezen ze bij jou ook graag onder de dekens?helma schreef:handig voor die onderboek die je nog onder een bed tegenkomt![]()
![]()
![]()
**heb hem wel drie keer moeten lezen voor ik h'm snapte**
had je geen schoolmeester kunnen wordenHendrikus schreef:lezen ze bij jou ook graag onder de dekens?helma schreef:handig voor die onderboek die je nog onder een bed tegenkomt
Hmm, ik heb een Miele, maar ik heb altijd ruzie met het deurtje.helma schreef:Miele; er is geen betere
In ieder geval geen zwaardere...helma schreef:Miele; er is geen betere
Tja daar is de prijs ook naarMarco schreef:In ieder geval geen zwaardere...helma schreef:Miele; er is geen betere
Zo zie je maar weer: hoe zwaarder hoe beter.Marco schreef:In ieder geval geen zwaardere...helma schreef:Miele; er is geen betere
Tiberius schreef:Zo zie je maar weer: hoe zwaarder hoe beter.Marco schreef:In ieder geval geen zwaardere...helma schreef:Miele; er is geen betere
vlinder schreef:Wij hebben een Bosch.
* Goedkoper dan Miele
* Zelf toerental instellen van 600-1200 (hoger wordt het niet echt veel droger van is mijn ervaring)
* Makkelijk bedienen
* Een kort-programma (35-40 min)
* Wolprogramma
* Enkel spoelen, enkel pompen, enkel centrifugeren, alles mogelijk.
* Gewoon of kreukherstellend
* Deurtje kan tussendoor open (als je hem uit zet, 1 minuutje wacht, en weer aanzet, gaat hij weer verder waar hij was.)
* Nog diverse andere functies die ik niet zo vaak gebruikt.
Ik wilde graag ook een timer, maar voor de prijs niet gedaan. Om eerlijk te zijn heb ik hem nog geen minuut gemist terwijl ik in het begin van ons trouwen altijd 's nachts waste. Nu was ik veel overdag (omdat het qua stroom niet meer uitmaakte), maar ik mis het niet dat ik geen timer heb.
Succes met kiezen.
Lassie schreef:ik gebruik de timer voor s'nachts, niet om de stroom maar zodat ik de volgende ochtend voor dat ik naar m'n werk ga lekker op kan hangen.
een tijdschakelklok ideaal als je veel ruimte heb ja. Het stopcontact zit achter het fornuis waar dus een tijdschakelklok niet echt past.Gabrielle schreef:Lassie schreef:ik gebruik de timer voor s'nachts, niet om de stroom maar zodat ik de volgende ochtend voor dat ik naar m'n werk ga lekker op kan hangen.
je kunt er ook gewoon een tijdschakelklok tussen doen......
kan' ie op elk gewenst moment beginnen.
maar een timer om te zien hoelang de was nog draait lijkt mij wel handig....
Nopz, die was duurder, en daar had ik toen het geld niet voor over.MarthaMartha schreef:vlinder schreef:Wij hebben een Bosch.
* Goedkoper dan Miele
* Zelf toerental instellen van 600-1200 (hoger wordt het niet echt veel droger van is mijn ervaring)
* Makkelijk bedienen
* Een kort-programma (35-40 min)
* Wolprogramma
* Enkel spoelen, enkel pompen, enkel centrifugeren, alles mogelijk.
* Gewoon of kreukherstellend
* Deurtje kan tussendoor open (als je hem uit zet, 1 minuutje wacht, en weer aanzet, gaat hij weer verder waar hij was.)
* Nog diverse andere functies die ik niet zo vaak gebruikt.
Ik wilde graag ook een timer, maar voor de prijs niet gedaan. Om eerlijk te zijn heb ik hem nog geen minuut gemist terwijl ik in het begin van ons trouwen altijd 's nachts waste. Nu was ik veel overdag (omdat het qua stroom niet meer uitmaakte), maar ik mis het niet dat ik geen timer heb.
Succes met kiezen.
hé vlinder, deze lijkt veel in beschrijving op wat ik heb.... maar zit er echt geen timer op dan?
(ik ontdekte hem pas na een aantal weken.... in het venstertje waar op staat hoe lang hij (nog) bezig is, zit een knopje onopvallend)