Kinderpraat
Re: Kinderpraat
Of een web-winkel.
Iets met refo-printjes ofzo, gezinskorting, 6 x 24 online shopping..
Iets met refo-printjes ofzo, gezinskorting, 6 x 24 online shopping..
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
- Bert Mulder
- Contacteer:
Maar we streven er wel naar...Kislev schreef:
Maar ja, je kunt ook niet perfect zijn.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
oh ja!! Kleding goedkoper dan...Tiberius schreef:Ik zat meer te denken aan een eenvoudige reformatorische kledingwinkel, gezien die factor 2.Luther schreef:Er zijn nog enkele vacatures binnen het onderwijs, Tib.... Dus....Tiberius schreef: Bij een ongelijkheid (vergrotende trap) heeft het de voorkeur om "dan" te gebruiken, hoewel "als", zeker in de spreektaal, tegenwoordig niet meer afgekeurd wordt.
Bij een gelijkheid wordt "als" gebruikt.
Bijvoorbeeld:
Zijn salaris is hoger dan het mijne. (een ongelijkheid)
Maar:
Zijn salaris is twee keer zo hoog als het mijne. (een gelijkheid)
Bovendien: Je werkt dan helemaal in de zuil...
- MarthaMartha
wim schreef:Ah. Eindelijk een ezelsbrug waarmee ik het kan onthouden. DD = Donald Duck = Dubieuze Debiteur.Tiberius schreef: Correctie Jan:
Dubieuze debiteuren (let op de dubbele D om makkelijk te onthouden) zijn mensen die niet willen betalen.

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Yvan, onze kleinste van 3,5 werd om 08:30 wakker ipv 07:00, het was dus al licht toen hij wakker werd.. Hoor 'k hem tegen m'n vrouw roepen.. "Mamma.....het licht in de wolken is al aan" 

Ik zou zeggen: Dagobert Duck. Volgens mij past dat beter.MarthaMartha schreef:wim schreef:Ah. Eindelijk een ezelsbrug waarmee ik het kan onthouden. DD = Donald Duck = Dubieuze Debiteur.Tiberius schreef: Correctie Jan:
Dubieuze debiteuren (let op de dubbele D om makkelijk te onthouden) zijn mensen die niet willen betalen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een kinderpraatpriscilla schreef:Ik zou zeggen: Dagobert Duck. Volgens mij past dat beter.MarthaMartha schreef:wim schreef:Ah. Eindelijk een ezelsbrug waarmee ik het kan onthouden. DD = Donald Duck = Dubieuze Debiteur.Tiberius schreef: Correctie Jan:
Dubieuze debiteuren (let op de dubbele D om makkelijk te onthouden) zijn mensen die niet willen betalen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Ach wat een scheetje...BJD schreef:Yvan, onze kleinste van 3,5 werd om 08:30 wakker ipv 07:00, het was dus al licht toen hij wakker werd.. Hoor 'k hem tegen m'n vrouw roepen.. "Mamma.....het licht in de wolken is al aan"

Donald Duck is inderdaad dubieusMarthaMartha schreef:wim schreef:Ah. Eindelijk een ezelsbrug waarmee ik het kan onthouden. DD = Donald Duck = Dubieuze Debiteur.Tiberius schreef: Correctie Jan:
![]()
![]()
![]()
![]()

En niet altijd zo'n beste betaler, geloof ik...Gijs83 schreef:Donald Duck is inderdaad dubieusMarthaMartha schreef:wim schreef:Ah. Eindelijk een ezelsbrug waarmee ik het kan onthouden. DD = Donald Duck = Dubieuze Debiteur.Tiberius schreef: Correctie Jan:
![]()
![]()
![]()
![]()

vanmorgen op school aaangekomen pelde ik mijn dochter (5) uit haar jas/muts e.d.
haar haar stond recht overeind. Dus ik zeg: Je haar is helemaal statisch.
Hoor ik haar tegen een ander meisje zeggen: ha, ik heb helemaal geen staarties!
haar haar stond recht overeind. Dus ik zeg: Je haar is helemaal statisch.
Hoor ik haar tegen een ander meisje zeggen: ha, ik heb helemaal geen staarties!
- JolandaOudshoorn
Onze kinderen gaan stroopwafels verkopen. Mijn dochter die alvast vooruit denkt, besluit oma te bellen. "Oma, hoeveel wagens stroopakjes wilt u kopen voor de kinderen in haiti?" 

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Geweldig liefJolandaOudshoorn schreef:Onze kinderen gaan stroopwafels verkopen. Mijn dochter die alvast vooruit denkt, besluit oma te bellen. "Oma, hoeveel wagens stroopakjes wilt u kopen voor de kinderen in haiti?"

Vroeger was er een leuk boekje met grappige kinderuitspraken.
De titel was:
UREN, DAGEN, MAANDEN, JAREN,
VLIEGEN ALS EEN SCHAAP DOOR 'T VEEN.
Kent iemand dit boekje nog?
Ik heb het niet meer, jammer genoeg...
De titel was:
UREN, DAGEN, MAANDEN, JAREN,
VLIEGEN ALS EEN SCHAAP DOOR 'T VEEN.
Kent iemand dit boekje nog?
Ik heb het niet meer, jammer genoeg...
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«