Ja leuk vertelHendrikus schreef:nou, zal ik je eens vertellen waar ik zaterdag helemaal ben geweest?henriët schreef:Voor jou niet origineel, voor mij nog wel..
ik kom niet zo vaak uit mn landje
Toon uw kerkgebouw
- Oude-Waarheid
Re: Toon uw kerkgebouw.
in Bru...Oude-Waarheid schreef:Ja leuk vertelHendrikus schreef:nou, zal ik je eens vertellen waar ik zaterdag helemaal ben geweest?henriët schreef:Voor jou niet origineel, voor mij nog wel..
~~Soli Deo Gloria~~
.....ssel ligt niet in Zeeland.Hendrikus schreef:in Bru...Oude-Waarheid schreef:Ja leuk vertelHendrikus schreef:nou, zal ik je eens vertellen waar ik zaterdag helemaal ben geweest?henriët schreef:Voor jou niet origineel, voor mij nog wel..
Je had wel een kopje koffie kunnen komen drinken of bij Jet of bij mij (was een steenworps afstand denk ik zo)Hendrikus schreef:in Bru...Oude-Waarheid schreef:Ja leuk vertelHendrikus schreef:nou, zal ik je eens vertellen waar ik zaterdag helemaal ben geweest?henriët schreef:Voor jou niet origineel, voor mij nog wel..
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Het regende veel te hard om met stenen te gaan werpenalbion schreef:Je had wel een kopje koffie kunnen komen drinken of bij Jet of bij mij (was een steenworps afstand denk ik zo)
~~Soli Deo Gloria~~
tsssssssssssssssssssssHendrikus schreef:in Bru...Oude-Waarheid schreef:Ja leuk vertelHendrikus schreef:nou, zal ik je eens vertellen waar ik zaterdag helemaal ben geweest?henriët schreef:Voor jou niet origineel, voor mij nog wel..
en dan kom je niet even een kopje koffie doen??????
Je was al onderweg naar t Zeeuwse toen ik het las, anders had ik het vanzelfsprekend aangeboden. Maar goed, die uitnodiging had je al eens gehad, dus je had er gewoon gebruik van kunnen maken.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Hendrikus schreef: Hoes...
Lassie schreef:In dit gebouw ben ik jaren naar de kerk geweest:
ds. P.Hk. nog gehoord daar?
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Sjonge, het was toch geen crimineel, dat we met initialen gaan werken?-DIA- schreef:ds. P.Hk. nog gehoord daar?
In de familie was 't gewoon oom Pup
~~Soli Deo Gloria~~
Zo spreken we toch niet over dienaren des Woords?Hendrikus schreef:Sjonge, het was toch geen crimineel, dat we met initialen gaan werken?-DIA- schreef:ds. P.Hk. nog gehoord daar?
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Beetje overdreven denk. Straks wordt het vader Pup. We zeggen toch ook niet dominee Brakel?-DIA- schreef:Zo spreken we toch niet over dienaren des Woords?Hendrikus schreef:Sjonge, het was toch geen crimineel, dat we met initialen gaan werken?-DIA- schreef:ds. P.Hk. nog gehoord daar?
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Nou, bij ons werd afgelopen zondag een preek gelezen van 'dominee' Erskine. In zijn ijver vergat de ouderling echter te zeggen of het nou 'E' of 'R' was. 
Dominee Wulfert Floor, heb ik ook al eens horen afkondigen...Afgewezen schreef:Nou, bij ons werd afgelopen zondag een preek gelezen van 'dominee' Erskine. In zijn ijver vergat de ouderling echter te zeggen of het nou 'E' of 'R' was.
~~Soli Deo Gloria~~