de HULK natuurlijk, die zit in België heel vaak voor het raam te koekeloerenrefo schreef:Opgelost cryptogram in de Elsevier. De laatste oplossing schoot me net te binnen.
Zit voor het raam in Belgie. (4) Reeds bekende letters: [.]U[.]K
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
~~Soli Deo Gloria~~
Dat Liege gij!Hendrikus schreef:de HULK natuurlijk, die zit in België heel vaak voor het raam te koekeloerenrefo schreef:Opgelost cryptogram in de Elsevier. De laatste oplossing schoot me net te binnen.
We zullen deze creatieve oplossing oogluikend toestaan
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Ik dacht meer aan een TURK. Een HULK zie je niet zo veel meer de laatste tijd. Maar aan TURKen geen gebrek. Dat zal voor België ook wel gelden.Hendrikus schreef:de HULK natuurlijk, die zit in België heel vaak voor het raam te koekeloerenrefo schreef:Opgelost cryptogram in de Elsevier. De laatste oplossing schoot me net te binnen.
Lekker, Liegsche wafels.Marco schreef:Dat Liege gij!Hendrikus schreef:de HULK natuurlijk, die zit in België heel vaak voor het raam te koekeloerenrefo schreef:Opgelost cryptogram in de Elsevier. De laatste oplossing schoot me net te binnen.
een brief van het CJIB... 
- MarthaMartha
aha.... Luikwim schreef:Lekker, Liegsche wafels.Marco schreef:Dat Liege gij!Hendrikus schreef:de HULK natuurlijk, die zit in België heel vaak voor het raam te koekeloerenrefo schreef:Opgelost cryptogram in de Elsevier. De laatste oplossing schoot me net te binnen.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Niet te eten!wim schreef:Lekker, Liegsche wafels.Marco schreef:Dat Liege gij!Hendrikus schreef:de HULK natuurlijk, die zit in België heel vaak voor het raam te koekeloerenrefo schreef:Opgelost cryptogram in de Elsevier. De laatste oplossing schoot me net te binnen.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
'aanwinst' : afspraak met internist, blijf naar 't ziekenhuis hobbelen 
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
een studeerkamer die heringericht is
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
-
Bernadientje
Oei, dat klinkt bekend. Meestal niet echt een leuke aanwinstLassie schreef:een brief van het CJIB...
Gezien de smiley denk ik dat het CJIB een ten onrechte opgelegde boete heeft teruggedraaid.Bernadientje schreef:Oei, dat klinkt bekend. Meestal niet echt een leuke aanwinstLassie schreef:een brief van het CJIB...
Dan is het dus een aanwinst.
klopt, althans. Ze moeten eerst maar eens bewijzen dat wij het zijn (want we werden nl. ingehaald door een vrachtwagen rechts van ons).
Waarschijnlijk kan Jean zijn computer nu niet meer vinden?henriët schreef:een studeerkamer die heringericht is
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Of al z'n boeken staan op marktplaats...fluitje schreef:Waarschijnlijk kan Jean zijn computer nu niet meer vinden?henriët schreef:een studeerkamer die heringericht is
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)