Toon uw kerkgebouw
Re: Toon uw kerkgebouw.
In dit gebouw ben ik jaren naar de kerk geweest:

2e EbbingestrLassie schreef:In dit gebouw ben ik jaren naar de kerk geweest:
~~Soli Deo Gloria~~
tsja hoe raadt je het he. 

- JolandaOudshoorn
Een foto van het oude kleed. Nu ligt er een nieuw kleed, geel/goud achtig met de letters Alpha en Omega. Veel mooier dan het rode 
Een foto vanaf de zijkant:
Een foto van het orgel:

Een foto vanaf de zijkant:

Een foto van het orgel:
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Zo beter? De bovenste lukt zo even niet, anders is hij weer extreem groot.MarthaMartha schreef:
mmm... wat moet ik veranderen om ze iets groter te krijgen?
Mooie kerk trouwens, met mooi orgel. Heb er wel eens op gespeeld. Was de moeite waard!
Laatst gewijzigd door haaf op 16 jan 2010, 23:26, 1 keer totaal gewijzigd.
- MarthaMartha
hoe heb je dat gedaan Haaf?
woon jij ook in deze buurt dan?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Nee haaf woont láng niet in die buurtMarthaMartha schreef:hoe heb je dat gedaan Haaf?
(Sorry haaf dat ik voor m'n beurt spreek)
Ik woon er idd niet in de buurt, al kom ik er sooms wel in de buurt.freek schreef:Nee haaf woont láng niet in die buurtMarthaMartha schreef:hoe heb je dat gedaan Haaf?
(Sorry haaf dat ik voor m'n beurt spreek)
Maar op de website van de gemeente staat er in het fotoalbum bij elke foto rechtsonder een knopje 'image download'. Als je die opent kun je rechtermuisknop -- > eigenschappen aanklikken en daar de link van de foto kopieren.
Maar de bovenste werd dan te groot. Zie onderstaande link.
http://www.hhveenendaal.nl/website/imag ... ugkerk.jpg
Maar ik ken deze kerk omdat ik er een keer heb gespeeld met een meeting van het klavar forum.
Ik zit zelf hier:
freek schreef:
Nee, nee, daar ben ik van overtuigd.freek schreef:Vanwaar die grijns?Tiberius schreef:freek schreef:Dit was vroeger mijn kerk.
Ik zit je echt niet voor te liegen hoor
Ik moest even lachen om dat "mijn kerk".
Ja, was 't een mooie sop?haaf schreef:Mooie kerk trouwens, met mooi orgel. Heb er wel een sop gespeeld. Was de moeite waard!
~~Soli Deo Gloria~~
was t in mineur of een majeursopHendrikus schreef:Ja, was 't een mooie sop?haaf schreef:Mooie kerk trouwens, met mooi orgel. Heb er wel een sop gespeeld. Was de moeite waard!
(*ziet allemaal van die zeepbellen uit de orgelpijpen omhoog stijgen)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Niet origineelhenriët schreef:was t in mineur of een majeursopHendrikus schreef:Ja, was 't een mooie sop?haaf schreef:Mooie kerk trouwens, met mooi orgel. Heb er wel een sop gespeeld. Was de moeite waard!

In een Engels winkelcentrum hangt deze Wishing Fish Clock, de grootste mechanische klok ter wereld. Hij draait rond, en op de hele uren speelt hij een muziekje en komen er zeepbellen uit de bek van de vis. Het melodietje dat de klok speelt, is "I'm forever blowing bubbles".
~~Soli Deo Gloria~~
Ja, was echt een bijzondere ervaringhenriët schreef:was t in mineur of een majeursopHendrikus schreef:Ja, was 't een mooie sop?haaf schreef:Mooie kerk trouwens, met mooi orgel. Heb er wel een sop gespeeld. Was de moeite waard!

Heb het aangepast..
Voor jou niet origineel, voor mij nog wel..Hendrikus schreef:Niet origineelhenriët schreef:was t in mineur of een majeursopHendrikus schreef:Ja, was 't een mooie sop?haaf schreef:Mooie kerk trouwens, met mooi orgel. Heb er wel een sop gespeeld. Was de moeite waard!
(*ziet allemaal van die zeepbellen uit de orgelpijpen omhoog stijgen)![]()
In een Engels winkelcentrum hangt deze Wishing Fish Clock, de grootste mechanische klok ter wereld. Hij draait rond, en op de hele uren speelt hij een muziekje en komen er zeepbellen uit de bek van de vis. Het melodietje dat de klok speelt, is "I'm forever blowing bubbles".
ik kom niet zo vaak uit mn landje

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
nou, zal ik je eens vertellen waar ik zaterdag helemaal ben geweest?henriët schreef:Voor jou niet origineel, voor mij nog wel..
ik kom niet zo vaak uit mn landje

~~Soli Deo Gloria~~