balen johhenriët schreef:lekkage in t kamertje van Jetje

balen johhenriët schreef:lekkage in t kamertje van Jetje
t is waarschijnlijk echt door de sneeuw, dus laten we hopen dat t daarna weer over is.Orchidee schreef:balen johhenriët schreef:lekkage in t kamertje van Jetje
ontzetttend leuk voor je!Droelie schreef:Een vriend..
henriët schreef:ontzetttend leuk voor je!Droelie schreef:Een vriend..
Gefeliciteerd: veel plezier samen!Droelie schreef:Een vriend..
super! geniet van elkaar!Droelie schreef:Een vriend..
Ik heb nooit begrepen wat er lollig aan is als iemand onderuit gaat.MarthaMartha schreef:Ik leef met je mee.Zita schreef:geweldige rugpijn. Waarom strooien ze niet gewoon ff op de parkeerplaats? Glibberdeglibber, en boem, daar lag ik. Gelukkig buiten het zicht van leedvermakende leerlingen, maar 't doet er niet minder pijn om.
Gisteren ging ik ook onderuit... drie keer raden wie er helemaal dubbelgevouwen op straat stond te lachen
Nou kijk, als die iemand net met een enorme armzwaai probeert om een sneeuwbal in je nek te krijgen, en in die beweging gaat diegene onderuit.... tja... ik snap wel dat je dan helemaal dubbel ligt.....Afgewezen schreef:Ik heb nooit begrepen wat er lollig aan is als iemand onderuit gaat.MarthaMartha schreef:Ik leef met je mee.Zita schreef:geweldige rugpijn. Waarom strooien ze niet gewoon ff op de parkeerplaats? Glibberdeglibber, en boem, daar lag ik. Gelukkig buiten het zicht van leedvermakende leerlingen, maar 't doet er niet minder pijn om.
Gisteren ging ik ook onderuit... drie keer raden wie er helemaal dubbelgevouwen op straat stond te lachen
Ik ook niet. Maar als ik het zie, moet ik altijd vreselijk lachen.Afgewezen schreef:Ik heb nooit begrepen wat er lollig aan is als iemand onderuit gaat.MarthaMartha schreef:Ik leef met je mee.Zita schreef:geweldige rugpijn. Waarom strooien ze niet gewoon ff op de parkeerplaats? Glibberdeglibber, en boem, daar lag ik. Gelukkig buiten het zicht van leedvermakende leerlingen, maar 't doet er niet minder pijn om.
Ach... als er niets ernstigs gebeurt, zijn er gewone dingen in het leven die enorm lachwekkend zijn. Heb je dat nooit?Afgewezen schreef:Ik heb nooit begrepen wat er lollig aan is als iemand onderuit gaat.MarthaMartha schreef:Ik leef met je mee.Zita schreef:geweldige rugpijn. Waarom strooien ze niet gewoon ff op de parkeerplaats? Glibberdeglibber, en boem, daar lag ik. Gelukkig buiten het zicht van leedvermakende leerlingen, maar 't doet er niet minder pijn om.
Zita schreef:Ik ook niet. Maar als ik het zie, moet ik altijd vreselijk lachen.Afgewezen schreef: Ik heb nooit begrepen wat er lollig aan is als iemand onderuit gaat.